eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Remont wiat przystankowych stanowiących mienie gminy Kobierzyce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-27

Ogłoszenie nr 74771 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.

Kobierzyce: Remont wiat przystankowych stanowiących mienie gminy Kobierzyce.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 43629 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, krajowy numer identyfikacyjny 93193507500000, ul. al. Pałacowa  1, 55040   Kobierzyce, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 111 215, faks 713 111 252, e-mail info@kobierzyce.ug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ugk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont wiat przystankowych stanowiących mienie gminy Kobierzyce.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RŚZiZP.271.0012.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont wiat przystankowych stanowiących mienie gminy Kobierzyce o konstrukcji: szklano-stalowej oraz murowanej. Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia: Szacunkowa ilość wiat przystankowych przewidzianych do remontu wynosi: - 20 szt. wiat szklano - stalowych - 10 szt. wiat murowanych. Przykładowe wizualizacje wiat określa załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsc realizacji przedmiotu zamówienia. Remont wiaty o konstrukcji szklano-stalowej należy przeprowadzić w sposób następujący: - wykonać demontaż elementów wiaty konieczny przy naprawie uszkodzonych lub wymianie zniszczonych części wiaty; - naprawić uszkodzone elementy wiaty; - zdemontować zniszczone i zamontować nowe elementy wiaty: - oczyścić i wykonać nową powłokę malarską w przypadku elementów wiaty tego wymagających; - naprawić podbudowę wiaty. Remont wiaty o konstrukcji murowanej należy przeprowadzić w sposób następujący: - naprawić uszkodzone elementy wiaty; - zdemontować zniszczone i zamontować nowe elementy wiaty; - oczyścić i wykonać nową powłokę malarską w przypadku elementów wiaty tego wymagających; - naprawić podbudowę wiaty. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia będzie umową o wartości zamówienia podstawowego do kwoty brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (kwota ta zostanie podana bezpośrednio przed otwarciem ofert). Zamawiający każdorazowo zleci pisemnie Wykonawcy zakres prac do wykonania. Wartość prac objętych zleceniem będzie sumą iloczynów ilości i cen jednostkowych zgodnie z cenami wyszczególnionymi w formularzu ofertowym z zastrzeżeniem poniższych postanowień. Ostateczna ilość remontów wiat będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia danej wiaty w 20%, 30%, 50%, 70%, 80%, cena za remont wiaty będzie stanowiła odpowiednio 20%, 30%, 50%, 70%, 80% danej ceny wskazanej w formularzu oferty. W danym przypadku, wystawiając zlecenie Zamawiający z góry określi % zniszczenia i Wykonawca zobowiązany jest do wykonania odpowiedniego zakresu naprawy po tej cenie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zamówienia mniejszej ilości remontów niż wymienione wyżej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każdorazowo przedmiot umowy w terminie określonym w zleceniu, który nie może być jednak krótszy niż 7 dni. W przypadkach gdy wykonywanie czynności określonych w niniejszej SIWZ, niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, związanych z wykonywaniem robót budowlanych w zakresie prac fizycznych ogólnobudowlanych, polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 j.t. ze zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących te czynności na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania zatrudnienia osób w sposób, o którym mowa powyżej poprzez przedłożenie kopii ich umów o pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym jednak niż 3 dni robocze licząc od dnia zgłoszenia takiego żądania przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest do uzyskania od wyżej wymienionych osób, których dane osobowe, w związku z realizacją niniejszego obowiązku będą przetwarzane, do uzyskania pisemnej zgody na przetwarzanie jej danych osobowych na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności polegające na wykonywaniu pracy, w sposób określony wyżej i w terminie wskazanym przez Zamawiającego uznane będzie za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę i sankcjami określonymi w projekcie umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45213311-6
Dodatkowe kody CPV: 44212321-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT243902.45
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Celmar Sp. z o. o.,  ,  ul. Św. Cyryla i Metodego 50,  41-909 ,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 200000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 0
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.