eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa polegająca na zorganizowaniu zagranicznych wycieczek autokarowych do Włoch i na Litwę dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-17

Kielce: Usługa polegająca na zorganizowaniu zagranicznych wycieczek autokarowych do Włoch i na Litwę dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
Numer ogłoszenia: 74762 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na zorganizowaniu zagranicznych wycieczek autokarowych do Włoch i na Litwę dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznych, autokarowych wycieczek turystycznych do Włoch i na Litwę dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach . 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 63.00.00.00-9 - usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży, 63.51.00.00-7 - usługi biur podróży i podobne, 63.51.10.00-4 - organizacja wycieczek. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy dokonywaniu wyceny każdej wycieczki uwzględnił: a) przejazd licencjonowanymi autokarami klasy LUX (WC, video, klimatyzacja, siedzenia uchylne, barek - kawa, herbata), b) koszty zakwaterowania uczestników wycieczek w hotelach minimum ***, klimatyzowanych (pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami), c) koszty śniadań, obiadokolacji z napojami(napoje zimne i ciepłe) d) opiekę pilotów na całych trasach wycieczek, e) opłatę za miejscowych przewodników polskojęzycznych, f) bilety wstępu do wszystkich zwiedzanych obiektów, g) opłaty za wjazdy do miast, w tym za tramwaj wodny w Wenecji h) opłaty graniczne , parkingowe oraz winiety, i) koszty ubezpieczenia NNW, KL, bagażu. 4. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający warunki, o których mowa w niniejszym rozdziale w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczestników wycieczki. 5. Zamawiający wymaga, aby wszyscy uczestnicy wycieczki zakwaterowani byli w jednym miejscu noclegowym. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego. 7. Wykonawca na 5 dni przed rozpoczęciem wycieczki przedłoży Zamawiającemu wykaz zawierający dane i adresy punktów żywieniowych i noclegowych. 8. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis części zamówienia zawarty został w części B niniejszego rozdziału. B. Opis części zamówienia: Część I zamówienia: Planowany do realizacji zakres przedmiotowy i ilościowy Części I zamówienia zawarty został w punkcie I dodatku nr 2.1 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty składanej na tę część zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznej, autokarowej wycieczki do Włoch dla 58 osobowej grupy pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w terminie 01-07 maj 2010r. (wycieczka 7 - dniowa). Ilość uczestników może ulec zmniejszeniu do 50 osób. W tym przypadku cena wycieczki ulegnie proporcjonalnej zmianie. Cena powinna obejmować cenę całkowitą dla Części I zamówienia przy kalkulacji dla 58 uczestników oraz w przeliczeniu na 1 osobę. 1. Planowana trasa wycieczki: Kielce - Opatów - Sandomierz - Padwa - Watykan - Rzym - Florencja - Wenecja - Sandomierz - Opatów - Kielce. 2. Wykonawca zapewni: jeden nocleg na granicy austriacko - włoskiej, 3 noclegi w Rzymie lub okolicach miasta (20-30 km), 1 nocleg w Wenecji lub okolicach (20-30 km). 3. Zakwaterowanie w hotelach o standardzie minimum ***, klimatyzowanych (pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami). 4. Wyżywienie: 6 śniadań, 6 obiadokolacji z napojami(napoje zimne i ciepłe). 5. Miejsce wyjazdu spod siedziby Zamawiającego: Kielce, ul. Wojska Polskiego 65 B. a) Przejazd w kierunku Włoch przez Czechy i Austrię. Nocleg i obiadokolacja z napojami na granicy austriacko - włoskiej. b) Zwiedzanie Padwy m.in.: Bazylika Św. Antoniego oraz Santa Giustina. c) Zwiedzanie Watykanu m.in.: Muzea Watykańskie, Bazylika Św. Piotra, Grób Ojca Świętego Jana Pawła II, Plac Św. Piotra. d) Zwiedzanie Rzymu m.in.: część barokowa i starożytna: Kapitol, Forum Romanum, Fontanna Di Trevi, Plac i Schody Hiszpańskie, Koloseum. e) Zwiedzanie Florencji: m.in.: Most Złotników Ponte Vecchio, Pizza Signoria z ratuszem, Galeria Uffizi z zewnątrz, perkato del Porcellino, Dom Dantego, katedra Santa Maria del Fiore, złote Wrota do Raju, Kampanila Giotta, kościół Santa Croce. f) Zwiedzanie Wenecji m.in.: Plac i Bazylika Św. Marka, Plac Książąt, Więzienia Weneckie, wnętrza Pałacu Dożów, Most Westchnień, Wieża Zegarowa, Dzwonnica. 6. Powrót na miejsce zbiórki w godzinach popołudniowych. Część II zamówienia: Planowany do realizacji zakres przedmiotowy i ilościowy Części II zamówienia zawarty został w punkcie II dodatku nr 2.2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty składanej na tę część zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznej, autokarowej wycieczki na Litwę dla 32 osobowej grupy pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w terminie 01 - 04 maj 2010r. (wycieczka 4 - dniowa). Ilość uczestników może ulec zmniejszeniu do 30 osób. W tym przypadku cena wycieczki ulegnie proporcjonalnej zmianie. Cena powinna obejmować cenę całkowitą dla Części II zamówienia przy kalkulacji dla 32 uczestników oraz w przeliczeniu na 1 osobę. 1. Planowana trasa wycieczki: Kielce - Augustów - Kowno - Wilno - Troki - Kielce. 2. Wykonawca zapewni: jeden nocleg w Augustowie lub okolicach, 2 noclegi w Wilnie lub okolicach miasta (20-30 km). 3. Zakwaterowanie w hotelach o standardzie minimum ***, klimatyzowanych (pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami). 4. Wyżywienie: 3 śniadania, 2 obiadokolacje z napojami (napoje zimne i ciepłe), 1 uroczysta obiadokolacja przy muzyce. 5. Miejsce wyjazdu spod siedziby Zamawiającego: Kielce, ul. Wojska Polskiego 65 B. a) Przejazd w kierunku Augustowa. Wykonawca zapewni rejs statkiem po jeziorach augustowskich. Obiadokolacja z napojami i nocleg z napojami w Augustowie lub okolicach miasta. b) Zwiedzanie Kowna m.in.: Stare Miasto z Ratuszem, Zamek, Katedra św. Piotra i Pawła, Kościół Jezuitów. c) Zwiedzanie Wilna m.in.: Ostra Brama, Kościół Św. Teresy, Klasztor i Cerkiew św. Ducha, Uniwersytet Wileński, dom A. Mickiewicza, cmentarz na Rossie, Góra Trzech Krzyży. d) Zwiedzanie Trok m.in.: zamek Wielkich Książąt Litewskich. 6. Powrót na miejsce zbiórki w godzinach wieczornych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00-9, 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych (warunek ten potwierdzi dokumentem wymienionym w rozdziale VI pkt 3 lit. e)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał minimum 3 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. organizacji wycieczek zagranicznych, autokarowych o wartości nie mniejszej niż wartość usługi dla pojedynczej części, a dla obydwu części sumę ich wartości, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie (warunek ten potwierdzi dokumentem wymienionym w rozdziale VI pkt 3 lit. c)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, będącej przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości minimum: dla I Części zamówienia - 100.000,00 zł dla II Części zamówienia - 25.000,00 zł. (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 3 lit. d)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Zaakceptowanego i parafowanego przez Wykonawcę wzoru umowy, który stanowi Dodatek Nr 6 do SIWZ. 2) Ponadto Wykonawcy zobowiązani są do złożenia pełnomocnictwa w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: kto go udziela, wskazanie osoby pełnomocnika, zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie następujących dokumentów: a) formularz oferty, Wykonawcy składają wspólnie; b) formularz cenowy, Wykonawcy składają wspólnie, c) oświadczenie w zakresie: - warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 2 i 3 i 4 ustawy, wszyscy Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, - warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1 ustawy, Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie, d) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum indywidualnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, e) wykaz wykonanych usług może być złożony przez wszystkich Wykonawców wspólnie, f) Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - opłaconą polisę ubezpieczeniową, - aktualne zaświadczenie o wpisie w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. g) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia, która powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza)- wymienione w pkt. 2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65 B, 25-389 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce pokój 407 (sekretariat, IV piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznej, autokarowej wycieczki do Włoch dla 58 osobowej grupy pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w terminie 01-07 maj 2010r. (wycieczka 7 - dniowa)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany do realizacji zakres przedmiotowy i ilościowy Części I zamówienia zawarty został w punkcie I dodatku nr 2.1 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty składanej na tę część zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznej, autokarowej wycieczki do Włoch dla 58 osobowej grupy pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w terminie 01-07 maj 2010r. (wycieczka 7 - dniowa). Ilość uczestników może ulec zmniejszeniu do 50 osób. W tym przypadku cena wycieczki ulegnie proporcjonalnej zmianie. Cena powinna obejmować cenę całkowitą dla Części I zamówienia przy kalkulacji dla 58 uczestników oraz w przeliczeniu na 1 osobę. 1. Planowana trasa wycieczki: Kielce - Opatów - Sandomierz - Padwa - Watykan - Rzym - Florencja - Wenecja - Sandomierz - Opatów - Kielce. 2. Wykonawca zapewni: jeden nocleg na granicy austriacko - włoskiej, 3 noclegi w Rzymie lub okolicach miasta (20-30 km), 1 nocleg w Wenecji lub okolicach (20-30 km). 3. Zakwaterowanie w hotelach o standardzie minimum ***, klimatyzowanych (pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami). 4. Wyżywienie: 6 śniadań, 6 obiadokolacji z napojami(napoje zimne i ciepłe). 5. Miejsce wyjazdu spod siedziby Zamawiającego: Kielce, ul. Wojska Polskiego 65 B. a) Przejazd w kierunku Włoch przez Czechy i Austrię. Nocleg i obiadokolacja z napojami na granicy austriacko - włoskiej. b) Zwiedzanie Padwy m.in.: Bazylika Św. Antoniego oraz Santa Giustina. c) Zwiedzanie Watykanu m.in.: Muzea Watykańskie, Bazylika Św. Piotra, Grób Ojca Świętego Jana Pawła II, Plac Św. Piotra. d) Zwiedzanie Rzymu m.in.: część barokowa i starożytna: Kapitol, Forum Romanum, Fontanna Di Trevi, Plac i Schody Hiszpańskie, Koloseum. e) Zwiedzanie Florencji: m.in.: Most Złotników Ponte Vecchio, Pizza Signoria z ratuszem, Galeria Uffizi z zewnątrz, perkato del Porcellino, Dom Dantego, katedra Santa Maria del Fiore, złote Wrota do Raju, Kampanila Giotta, kościół Santa Croce. f) Zwiedzanie Wenecji m.in.: Plac i Bazylika Św. Marka, Plac Książąt, Więzienia Weneckie, wnętrza Pałacu Dożów, Most Westchnień, Wieża Zegarowa, Dzwonnica. 6. Powrót na miejsce zbiórki w godzinach popołudniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00-9, 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznej, autokarowej wycieczki na Litwę dla 32 osobowej grupy pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w terminie 01 - 04 maj 2010r. (wycieczka 4 - dniowa)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany do realizacji zakres przedmiotowy i ilościowy Części II zamówienia zawarty został w punkcie II dodatku nr 2.2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty składanej na tę część zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznej, autokarowej wycieczki na Litwę dla 32 osobowej grupy pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w terminie 01 - 04 maj 2010r. (wycieczka 4 - dniowa). Ilość uczestników może ulec zmniejszeniu do 30 osób. W tym przypadku cena wycieczki ulegnie proporcjonalnej zmianie. Cena powinna obejmować cenę całkowitą dla Części II zamówienia przy kalkulacji dla 32 uczestników oraz w przeliczeniu na 1 osobę. 1. Planowana trasa wycieczki: Kielce - Augustów - Kowno - Wilno - Troki - Kielce. 2. Wykonawca zapewni: jeden nocleg w Augustowie lub okolicach, 2 noclegi w Wilnie lub okolicach miasta (20-30 km). 3. Zakwaterowanie w hotelach o standardzie minimum ***, klimatyzowanych (pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami). 4. Wyżywienie: 3 śniadania, 2 obiadokolacje z napojami (napoje zimne i ciepłe), 1 uroczysta obiadokolacja przy muzyce. 5. Miejsce wyjazdu spod siedziby Zamawiającego: Kielce, ul. Wojska Polskiego 65 B. a) Przejazd w kierunku Augustowa. Wykonawca zapewni rejs statkiem po jeziorach augustowskich. Obiadokolacja z napojami i nocleg z napojami w Augustowie lub okolicach miasta. b) Zwiedzanie Kowna m.in.: Stare Miasto z Ratuszem, Zamek, Katedra św. Piotra i Pawła, Kościół Jezuitów. c) Zwiedzanie Wilna m.in.: Ostra Brama, Kościół Św. Teresy, Klasztor i Cerkiew św. Ducha, Uniwersytet Wileński, dom A. Mickiewicza, cmentarz na Rossie, Góra Trzech Krzyży. d) Zwiedzanie Trok m.in.: zamek Wielkich Książąt Litewskich. 6. Powrót na miejsce zbiórki w godzinach wieczornych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00-9, 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.