Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-17
Kielce: Usługa polegająca na zorganizowaniu zagranicznych wycieczek autokarowych do Włoch i na Litwę dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
Numer ogłoszenia: 74762 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na zorganizowaniu zagranicznych wycieczek autokarowych do Włoch i na Litwę dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznych, autokarowych wycieczek turystycznych do Włoch i na Litwę dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach . 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 63.00.00.00-9 - usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży, 63.51.00.00-7 - usługi biur podróży i podobne, 63.51.10.00-4 - organizacja wycieczek. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy dokonywaniu wyceny każdej wycieczki uwzględnił: a) przejazd licencjonowanymi autokarami klasy LUX (WC, video, klimatyzacja, siedzenia uchylne, barek - kawa, herbata), b) koszty zakwaterowania uczestników wycieczek w hotelach minimum ***, klimatyzowanych (pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami), c) koszty śniadań, obiadokolacji z napojami(napoje zimne i ciepłe) d) opiekę pilotów na całych trasach wycieczek, e) opłatę za miejscowych przewodników polskojęzycznych, f) bilety wstępu do wszystkich zwiedzanych obiektów, g) opłaty za wjazdy do miast, w tym za tramwaj wodny w Wenecji h) opłaty graniczne , parkingowe oraz winiety, i) koszty ubezpieczenia NNW, KL, bagażu. 4. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający warunki, o których mowa w niniejszym rozdziale w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczestników wycieczki. 5. Zamawiający wymaga, aby wszyscy uczestnicy wycieczki zakwaterowani byli w jednym miejscu noclegowym. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego. 7. Wykonawca na 5 dni przed rozpoczęciem wycieczki przedłoży Zamawiającemu wykaz zawierający dane i adresy punktów żywieniowych i noclegowych. 8. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis części zamówienia zawarty został w części B niniejszego rozdziału. B. Opis części zamówienia: Część I zamówienia: Planowany do realizacji zakres przedmiotowy i ilościowy Części I zamówienia zawarty został w punkcie I dodatku nr 2.1 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty składanej na tę część zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznej, autokarowej wycieczki do Włoch dla 58 osobowej grupy pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w terminie 01-07 maj 2010r. (wycieczka 7 - dniowa). Ilość uczestników może ulec zmniejszeniu do 50 osób. W tym przypadku cena wycieczki ulegnie proporcjonalnej zmianie. Cena powinna obejmować cenę całkowitą dla Części I zamówienia przy kalkulacji dla 58 uczestników oraz w przeliczeniu na 1 osobę. 1. Planowana trasa wycieczki: Kielce - Opatów - Sandomierz - Padwa - Watykan - Rzym - Florencja - Wenecja - Sandomierz - Opatów - Kielce. 2. Wykonawca zapewni: jeden nocleg na granicy austriacko - włoskiej, 3 noclegi w Rzymie lub okolicach miasta (20-30 km), 1 nocleg w Wenecji lub okolicach (20-30 km). 3. Zakwaterowanie w hotelach o standardzie minimum ***, klimatyzowanych (pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami). 4. Wyżywienie: 6 śniadań, 6 obiadokolacji z napojami(napoje zimne i ciepłe). 5. Miejsce wyjazdu spod siedziby Zamawiającego: Kielce, ul. Wojska Polskiego 65 B. a) Przejazd w kierunku Włoch przez Czechy i Austrię. Nocleg i obiadokolacja z napojami na granicy austriacko - włoskiej. b) Zwiedzanie Padwy m.in.: Bazylika Św. Antoniego oraz Santa Giustina. c) Zwiedzanie Watykanu m.in.: Muzea Watykańskie, Bazylika Św. Piotra, Grób Ojca Świętego Jana Pawła II, Plac Św. Piotra. d) Zwiedzanie Rzymu m.in.: część barokowa i starożytna: Kapitol, Forum Romanum, Fontanna Di Trevi, Plac i Schody Hiszpańskie, Koloseum. e) Zwiedzanie Florencji: m.in.: Most Złotników Ponte Vecchio, Pizza Signoria z ratuszem, Galeria Uffizi z zewnątrz, perkato del Porcellino, Dom Dantego, katedra Santa Maria del Fiore, złote Wrota do Raju, Kampanila Giotta, kościół Santa Croce. f) Zwiedzanie Wenecji m.in.: Plac i Bazylika Św. Marka, Plac Książąt, Więzienia Weneckie, wnętrza Pałacu Dożów, Most Westchnień, Wieża Zegarowa, Dzwonnica. 6. Powrót na miejsce zbiórki w godzinach popołudniowych. Część II zamówienia: Planowany do realizacji zakres przedmiotowy i ilościowy Części II zamówienia zawarty został w punkcie II dodatku nr 2.2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty składanej na tę część zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznej, autokarowej wycieczki na Litwę dla 32 osobowej grupy pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w terminie 01 - 04 maj 2010r. (wycieczka 4 - dniowa). Ilość uczestników może ulec zmniejszeniu do 30 osób. W tym przypadku cena wycieczki ulegnie proporcjonalnej zmianie. Cena powinna obejmować cenę całkowitą dla Części II zamówienia przy kalkulacji dla 32 uczestników oraz w przeliczeniu na 1 osobę. 1. Planowana trasa wycieczki: Kielce - Augustów - Kowno - Wilno - Troki - Kielce. 2. Wykonawca zapewni: jeden nocleg w Augustowie lub okolicach, 2 noclegi w Wilnie lub okolicach miasta (20-30 km). 3. Zakwaterowanie w hotelach o standardzie minimum ***, klimatyzowanych (pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami). 4. Wyżywienie: 3 śniadania, 2 obiadokolacje z napojami (napoje zimne i ciepłe), 1 uroczysta obiadokolacja przy muzyce. 5. Miejsce wyjazdu spod siedziby Zamawiającego: Kielce, ul. Wojska Polskiego 65 B. a) Przejazd w kierunku Augustowa. Wykonawca zapewni rejs statkiem po jeziorach augustowskich. Obiadokolacja z napojami i nocleg z napojami w Augustowie lub okolicach miasta. b) Zwiedzanie Kowna m.in.: Stare Miasto z Ratuszem, Zamek, Katedra św. Piotra i Pawła, Kościół Jezuitów. c) Zwiedzanie Wilna m.in.: Ostra Brama, Kościół Św. Teresy, Klasztor i Cerkiew św. Ducha, Uniwersytet Wileński, dom A. Mickiewicza, cmentarz na Rossie, Góra Trzech Krzyży. d) Zwiedzanie Trok m.in.: zamek Wielkich Książąt Litewskich. 6. Powrót na miejsce zbiórki w godzinach wieczornych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00-9, 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych (warunek ten potwierdzi dokumentem wymienionym w rozdziale VI pkt 3 lit. e)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał minimum 3 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. organizacji wycieczek zagranicznych, autokarowych o wartości nie mniejszej niż wartość usługi dla pojedynczej części, a dla obydwu części sumę ich wartości, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie (warunek ten potwierdzi dokumentem wymienionym w rozdziale VI pkt 3 lit. c)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, będącej przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości minimum: dla I Części zamówienia - 100.000,00 zł dla II Części zamówienia - 25.000,00 zł. (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 3 lit. d)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Zaakceptowanego i parafowanego przez Wykonawcę wzoru umowy, który stanowi Dodatek Nr 6 do SIWZ. 2) Ponadto Wykonawcy zobowiązani są do złożenia pełnomocnictwa w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: kto go udziela, wskazanie osoby pełnomocnika, zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie następujących dokumentów: a) formularz oferty, Wykonawcy składają wspólnie; b) formularz cenowy, Wykonawcy składają wspólnie, c) oświadczenie w zakresie: - warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 2 i 3 i 4 ustawy, wszyscy Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, - warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1 ustawy, Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie, d) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum indywidualnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, e) wykaz wykonanych usług może być złożony przez wszystkich Wykonawców wspólnie, f) Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - opłaconą polisę ubezpieczeniową, - aktualne zaświadczenie o wpisie w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. g) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia, która powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza)- wymienione w pkt. 2
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Oddział Regionalny w Kielcach
ul. Wojska Polskiego 65 B, 25-389 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce pokój 407 (sekretariat, IV piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznej, autokarowej wycieczki do Włoch dla 58 osobowej grupy pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w terminie 01-07 maj 2010r. (wycieczka 7 - dniowa)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany do realizacji zakres przedmiotowy i ilościowy Części I zamówienia zawarty został w punkcie I dodatku nr 2.1 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty składanej na tę część zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznej, autokarowej wycieczki do Włoch dla 58 osobowej grupy pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w terminie 01-07 maj 2010r. (wycieczka 7 - dniowa). Ilość uczestników może ulec zmniejszeniu do 50 osób. W tym przypadku cena wycieczki ulegnie proporcjonalnej zmianie. Cena powinna obejmować cenę całkowitą dla Części I zamówienia przy kalkulacji dla 58 uczestników oraz w przeliczeniu na 1 osobę. 1. Planowana trasa wycieczki: Kielce - Opatów - Sandomierz - Padwa - Watykan - Rzym - Florencja - Wenecja - Sandomierz - Opatów - Kielce. 2. Wykonawca zapewni: jeden nocleg na granicy austriacko - włoskiej, 3 noclegi w Rzymie lub okolicach miasta (20-30 km), 1 nocleg w Wenecji lub okolicach (20-30 km). 3. Zakwaterowanie w hotelach o standardzie minimum ***, klimatyzowanych (pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami). 4. Wyżywienie: 6 śniadań, 6 obiadokolacji z napojami(napoje zimne i ciepłe). 5. Miejsce wyjazdu spod siedziby Zamawiającego: Kielce, ul. Wojska Polskiego 65 B. a) Przejazd w kierunku Włoch przez Czechy i Austrię. Nocleg i obiadokolacja z napojami na granicy austriacko - włoskiej. b) Zwiedzanie Padwy m.in.: Bazylika Św. Antoniego oraz Santa Giustina. c) Zwiedzanie Watykanu m.in.: Muzea Watykańskie, Bazylika Św. Piotra, Grób Ojca Świętego Jana Pawła II, Plac Św. Piotra. d) Zwiedzanie Rzymu m.in.: część barokowa i starożytna: Kapitol, Forum Romanum, Fontanna Di Trevi, Plac i Schody Hiszpańskie, Koloseum. e) Zwiedzanie Florencji: m.in.: Most Złotników Ponte Vecchio, Pizza Signoria z ratuszem, Galeria Uffizi z zewnątrz, perkato del Porcellino, Dom Dantego, katedra Santa Maria del Fiore, złote Wrota do Raju, Kampanila Giotta, kościół Santa Croce. f) Zwiedzanie Wenecji m.in.: Plac i Bazylika Św. Marka, Plac Książąt, Więzienia Weneckie, wnętrza Pałacu Dożów, Most Westchnień, Wieża Zegarowa, Dzwonnica. 6. Powrót na miejsce zbiórki w godzinach popołudniowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00-9, 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznej, autokarowej wycieczki na Litwę dla 32 osobowej grupy pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w terminie 01 - 04 maj 2010r. (wycieczka 4 - dniowa)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany do realizacji zakres przedmiotowy i ilościowy Części II zamówienia zawarty został w punkcie II dodatku nr 2.2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty składanej na tę część zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zagranicznej, autokarowej wycieczki na Litwę dla 32 osobowej grupy pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w terminie 01 - 04 maj 2010r. (wycieczka 4 - dniowa). Ilość uczestników może ulec zmniejszeniu do 30 osób. W tym przypadku cena wycieczki ulegnie proporcjonalnej zmianie. Cena powinna obejmować cenę całkowitą dla Części II zamówienia przy kalkulacji dla 32 uczestników oraz w przeliczeniu na 1 osobę. 1. Planowana trasa wycieczki: Kielce - Augustów - Kowno - Wilno - Troki - Kielce. 2. Wykonawca zapewni: jeden nocleg w Augustowie lub okolicach, 2 noclegi w Wilnie lub okolicach miasta (20-30 km). 3. Zakwaterowanie w hotelach o standardzie minimum ***, klimatyzowanych (pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami). 4. Wyżywienie: 3 śniadania, 2 obiadokolacje z napojami (napoje zimne i ciepłe), 1 uroczysta obiadokolacja przy muzyce. 5. Miejsce wyjazdu spod siedziby Zamawiającego: Kielce, ul. Wojska Polskiego 65 B. a) Przejazd w kierunku Augustowa. Wykonawca zapewni rejs statkiem po jeziorach augustowskich. Obiadokolacja z napojami i nocleg z napojami w Augustowie lub okolicach miasta. b) Zwiedzanie Kowna m.in.: Stare Miasto z Ratuszem, Zamek, Katedra św. Piotra i Pawła, Kościół Jezuitów. c) Zwiedzanie Wilna m.in.: Ostra Brama, Kościół Św. Teresy, Klasztor i Cerkiew św. Ducha, Uniwersytet Wileński, dom A. Mickiewicza, cmentarz na Rossie, Góra Trzech Krzyży. d) Zwiedzanie Trok m.in.: zamek Wielkich Książąt Litewskich. 6. Powrót na miejsce zbiórki w godzinach wieczornych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00-9, 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
- Zakup i sukces. dostawy cewników balonowych do litotrypsji wewnątrznaczyniowej z dzierżawą konsoli dla Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z placówek SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II w latach 2024 - 2025
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol"
- Obsługa Zamawiającego w zakresie sukcesywnej rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych realizowanych na terenie Polski oraz poza jej granicami w latach 2024-2025
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków
- Organizacja wycieczki na Podlasie dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
więcej: Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.