eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki oraz sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-07

Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki oraz sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego.
Numer ogłoszenia: 74679 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206830 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki oraz sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki oraz sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego. 2. Minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne oraz szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w formularzach ofertowych dla poszczególnych części zamówienia - których wzory określa załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla części 1 zamówienia, dla części 2 zamówienia oraz dla części 3, 4, 5, 6 i 7 zamówienia - oraz w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - których treść określa załącznik nr 2 do SIWZ odpowiednio dla części 1 zamówienia, dla części 2 zamówienia oraz dla części 3, 4, 5, 6 i 7 zamówienia. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 (siedem) części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia bądź na wszystkie części zamówienia: 3.1. Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń faksowych, określonych w formularzu ofertowym dla części 1 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 1 zamówienia). 3.2. Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych łącznościowych i informatycznych, określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 2 zamówienia). 3.3. Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę 30 laptopów (komputerów przenośnych) według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 3 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 3 zamówienia). 3.4. Część 4 zamówienia - obejmuje dostawę zestawu komputerowego i drukarki laserowej według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 4 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 4 zamówienia). 3.5. Część 5 zamówienia - obejmuje dostawę skanera A4, Switch 24 portowego, Switch 5 portowego, Switch 48 portowego i routera - według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 5 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 5 zamówienia). 3.6. Część 6 zamówienia - obejmuje dostawę drukarki laserowej według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 6 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 6 zamówienia). 3.7. Część 7 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych łącznościowych i informatycznych, określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 2 zamówienia). 4. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała dostawę wszystkich produktów (pozycji asortymentowych) w ilościach określonych przez zmawiającego w danej części zamówienia - w załączniku nr 1 do SIWZ odpowiednio dla części 1 zamówienia, dla części 2 zamówienia oraz dla części 3, 4, 5, 6 i 7 zamówienia. Uwaga. Brak wyceny bądź pominięcie jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w wymienionych załącznikach, a także brak podania oznaczenia oferowanego produktu (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 1 lub dla części 2 zamówienia) lub niewypełnienie parametrów oferowanego rozwiązania (producent/typ/model) - załącznik nr 1 do SIWZ dla części 3, 4, 5, 6 i 7 zamówienia - skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5. Przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia będzie dostarczony transportem Wykonawcy na jego ryzyko i koszt do siedziby Zamawiającego przy ul. Podwale 31-33 we Wrocławiu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 32.55.10.00 - Kable telefoniczne i podobny sprzęt 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.71.30 - Karty komputerowe 30.23.71.35 - Karty sieciowe 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MET M. Raczyński, A. Latacz Sp.j., ul. Krakowska 50-52, 50-425 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23054,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26286,30

  • Oferta z najniższą ceną: 14994,41 / Oferta z najwyższą ceną: 31511,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Advatech Sp. z o.o., ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1655,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2049,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2049,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2049,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Advatech Sp. z o.o., ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1821,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3190,30

  • Oferta z najniższą ceną: 3190,30 / Oferta z najwyższą ceną: 3190,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Advatech Sp. z o.o., ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 576,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 762,50

  • Oferta z najniższą ceną: 762,50 / Oferta z najwyższą ceną: 762,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Advatech Sp. z o.o., ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4978,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6522,12

  • Oferta z najniższą ceną: 6522,12 / Oferta z najwyższą ceną: 6522,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.