eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki oraz sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-13

Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki oraz sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego
Numer ogłoszenia: 206830 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki oraz sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki oraz sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego. 2. Minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne oraz szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w formularzach ofertowych dla poszczególnych części zamówienia - których wzory określa załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla części 1 zamówienia, dla części 2 zamówienia oraz dla części 3, 4, 5, 6 i 7 zamówienia - oraz w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - których treść określa załącznik nr 2 do SIWZ odpowiednio dla części 1 zamówienia, dla części 2 zamówienia oraz dla części 3, 4, 5, 6 i 7 zamówienia. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 (siedem) części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia bądź na wszystkie części zamówienia: 3.1. Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń faksowych, określonych w formularzu ofertowym dla części 1 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 1 zamówienia). 3.2. Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych łącznościowych i informatycznych, określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 2 zamówienia). 3.3. Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę 30 laptopów (komputerów przenośnych) według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 3 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 3 zamówienia). 3.4. Część 4 zamówienia - obejmuje dostawę zestawu komputerowego i drukarki laserowej według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 4 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 4 zamówienia). 3.5. Część 5 zamówienia - obejmuje dostawę skanera A4, Switch 24 portowego, Switch 5 portowego, Switch 48 portowego i routera - według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 5 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 5 zamówienia). 3.6. Część 6 zamówienia - obejmuje dostawę drukarki laserowej według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 6 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 6 zamówienia). 3.7. Część 7 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych łącznościowych i informatycznych, określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 2 zamówienia). 4. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała dostawę wszystkich produktów (pozycji asortymentowych) w ilościach określonych przez zmawiającego w danej części zamówienia - w załączniku nr 1 do SIWZ odpowiednio dla części 1 zamówienia, dla części 2 zamówienia oraz dla części 3, 4, 5, 6 i 7 zamówienia. Uwaga. Brak wyceny bądź pominięcie jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w wymienionych załącznikach, a także brak podania oznaczenia oferowanego produktu (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 1 lub dla części 2 zamówienia) lub niewypełnienie parametrów oferowanego rozwiązania (producent/typ/model) - załącznik nr 1 do SIWZ dla części 3, 4, 5, 6 i 7 zamówienia - skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5. Przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia będzie dostarczony transportem Wykonawcy na jego ryzyko i koszt do siedziby Zamawiającego przy ul. Podwale 31-33 we Wrocławiu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 32.55.10.00-9, 30.23.70.00-9, 30.23.71.00-0, 30.23.71.30-9, 30.23.71.35-4, 30.23.73.20-8, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.40.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający na podstawie art. 44 ustawy żąda od wykonawcy: A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający na podstawie art. 44 ustawy żąda od wykonawcy: A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający na podstawie art. 44 ustawy żąda od wykonawcy: A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający na podstawie art. 44 ustawy żąda od wykonawcy: A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający na podstawie art. 44 ustawy żąda od wykonawcy: A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz niezbędnych oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy mają przedstawić wraz z ofertą 1. Formularz ofertowy odpowiednio wypełniony i podpisany przez wykonawcę, którego wzór określa załącznik numer 1 do SIWZ odpowiednio dla części 1 zamówienia, dla części 2 zamówienia oraz dla części 3, 4, 5, 6 i 7 zamówienia. Uwaga. Niezłożenie tego załącznika przed upływem terminu do składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty, albowiem jej treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp). 2. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, których treść określa załącznik numer 2 do SIWZ odpowiednio dla części 1 zamówienia, dla części 2 zamówienia oraz dla części 3, 4, 5, 6 i 7 zamówienia. Uwaga. Niezłożenie tego załącznika podpisanego przez wykonawcę przed upływem terminu do składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty, albowiem jej treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp). 3. Podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 w rozdziale 8 SIWZ, którego wzór określa załącznik numer 3 do SIWZ. 4. Podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik numer 4 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. 5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 5 do SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w sytuacji, o której mowa w rozdziale 8, pkt 2 SIWZ. 7. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą: 7.1. Dokumenty i oświadczenia wykonawcy, w tym formularz ofertowy i istotne dla stron postanowienia - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo 7.2. Wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia - podpisane przez osoby wymienione w pełnomocnictwie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej złożone w formie pisemnej (oryginał) albo odpis pełnomocnictwa notarialnie poświadczony za zgodność z oryginałem - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo 7.3. Wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia - podpisane przez wspólnika albo przez niektórych wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, w zależności od tego, jak reprezentację spółki w przedmiotowym zakresie reguluje umowa spółki; w takim przypadku wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą i dokumentami przetargowymi odpis umowy spółki cywilnej poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem. 8. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 8.1. Jeżeli wykonawcy na podstawie art. 23 ust. 1 Pzp ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), to z art. 23 ust. 2 Pzp wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest złożenie przed upływem terminu do składania ofert pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy wykonawców (lidera) i określającego w myśl art. 23 ust. 2 Pzp zakres tegoż pełnomocnictwa, podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo składa się w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8.2. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie wykonawcy, którego wzór określa załącznik numer 4 SIWZ, oraz dokumenty (rozdział 9 SIWZ, pkt od B do F) potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. 8.3. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 w rozdziale 7 SIWZ, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia winni spełniać łącznie. 8.4. Zamawiający, w przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie, żąda przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy przed upływem terminu do składania ofert nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo, ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uwaga. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert, tzn. 23.7.2010.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część 1 zamówienia: 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a) gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron; b) gdy na podstawie zaistniałych okoliczności Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostawy materiałów eksploatacyjnych w specyfikacji i o parametrach określonych w Załączniku nr 1. 2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 3. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 b zostaną dokonane z zastrzeżeniem, że Wykonawca dostarczy materiały w specyfikacji i o parametrach nie gorszych, niż określone w Załączniku nr 1, bez zmiany wartości przedmiotu umowy. Część 2 zamowienia: 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a) gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron; b) gdy na podstawie zaistniałych okoliczności Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostawy materiałów w specyfikacji i o parametrach określonych w Załączniku nr 1. 2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 3. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 b zostaną dokonane z zastrzeżeniem, że Wykonawca dostarczy materiały w specyfikacji i o parametrach nie gorszych, niż określone w Załączniku nr 1, bez zmiany wartości przedmiotu umowy. Część 3, 4, 5, 6 i 7 zamowienia: 1) Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a) gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron; b) gdy na podstawie zaistniałych okoliczności Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostawy urządzeń w specyfikacji i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 2) Zmiany, o których mowa w pkt. 1 zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 3) Zmiany, o których mowa w pkt. 1b zostaną dokonane z zastrzeżeniem, że Wykonawca dostarczy urządzenia w specyfikacji i o parametrach nie gorszych, niż określone w Załączniku nr 1, bez zmiany wartości przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 3.1. Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń faksowych, określonych w formularzu ofertowym dla części 1 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 1 zamówienia)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń faksowych, określonych w formularzu ofertowym dla części 1 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 1 zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 3.2. Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych łącznościowych i informatycznych, określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 2 zamówienia)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych łącznościowych i informatycznych, określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 2 zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.51.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.71.00-0, 30.23.71.30-9, 30.23.71.35-4, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.73.20-8, 30.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.3. Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę 30 laptopów (komputerów przenośnych) według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 3 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 3 zamówienia)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3. Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę 30 laptopów (komputerów przenośnych) według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 3 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 3 zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 3.4. Część 4 zamówienia - obejmuje dostawę zestawu komputerowego i drukarki laserowej według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 4 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 4 zamówienia)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.4. Część 4 zamówienia - obejmuje dostawę zestawu komputerowego i drukarki laserowej według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 4 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 4 zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 3.5. Część 5 zamówienia - obejmuje dostawę skanera A4, Switch 24 portowego, Switch 5 portowego, Switch 48 portowego i routera - według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 5 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 5 zamówienia)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.5. Część 5 zamówienia - obejmuje dostawę skanera A4, Switch 24 portowego, Switch 5 portowego, Switch 48 portowego i routera - według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 5 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 5 zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 3.6. Część 6 zamówienia - obejmuje dostawę drukarki laserowej według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 6 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 6 zamówienia)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.6. Część 6 zamówienia - obejmuje dostawę drukarki laserowej według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 6 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 6 zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 3.7. Część 7 zamówienia - obejmuje dostawę zestawów komputerowych i drukarek laserowych według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 7 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 7 zamówienia)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.7. Część 7 zamówienia - obejmuje dostawę zestawów komputerowych i drukarek laserowych według specyfikacji określonej w formularzu ofertowym dla części 7 zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ dla części 7 zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.