Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-01
Rzeszów: Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1373R Głogów Młp.-Wysoka Glog.
-Jasionka-budowa chodnika w m. Jasionka w km od 10+020 do 10+425
Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1374R Tajęcina-droga przez wieś-budowa chodnika w m. Tajęcina w km od 0+540 do 1+000
Zadanie Nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1377R Przybyszówka-Rudna Wielka
-Rudna Mała-Zaczernie-Nowa Wieś-budowa chodnika w m. Zaczernie w km od 8+910 do 9+250
Zadanie Nr 4: Przebudowa drogi powiatowej nr 1384R Terliczka-Łąka-Strażów-budowa chodnika w km 0+030 do 0+210 w m. Terliczka
Numer ogłoszenia: 74594 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie , ul. Budziwojska 149, 35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8636134, faks 17 8636113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1373R Głogów Młp.-Wysoka Glog. -Jasionka-budowa chodnika w m. Jasionka w km od 10+020 do 10+425 Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1374R Tajęcina-droga przez wieś-budowa chodnika w m. Tajęcina w km od 0+540 do 1+000 Zadanie Nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1377R Przybyszówka-Rudna Wielka -Rudna Mała-Zaczernie-Nowa Wieś-budowa chodnika w m. Zaczernie w km od 8+910 do 9+250 Zadanie Nr 4: Przebudowa drogi powiatowej nr 1384R Terliczka-Łąka-Strażów-budowa chodnika w km 0+030 do 0+210 w m. Terliczka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1373R Głogów Młp. - Wysoka Glogowska - Jasionka - budowa chodnika w miejscowości Jasionka w km od 10+020 do 10+425; Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1374R Tajęcina - droga przez wieś - budowa chodnika w miejscowości Tajęcina w km od 0+540 do 1+000; Zadanie Nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1377R Przybyszówka - Rudna Wielka - Rudna Mała - Zaczernie - Nowa Wieś - budowa chodnika w miejscowości Zaczernie w km od 8+910 do 9+250; Zadanie Nr 4: Przebudowa drogi powiatowej nr 1384 R Terliczka - Łąka - Strażów- budowa chodnika w km 0+030 do 0+210 w miejscowości Terliczka. Zamówienie obejmuje m.in.: Zadanie Nr 1: - cięcie nawierzchni bitumicznej - 405 m; - rozebranie przepustów pod zjazdami - 20 mb; - rozebranie nawierzchni utwardzonych na zjazdach - 15 m2; - karczowanie pni - 12 szt; - roboty ziemne - 660 m3; - wykonanie poszerzenia jezdni - 203 m2; - ułożenie kanału fi40cm - 366 mb; - wykonanie studnie ściekowych - 8 szt; - wykonanie studni rewizyjnych - 8 szt; - ułożenie przykanalika fi20cm - 12 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 536 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 536 m2; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 400 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 400 mb; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 600 m2. Zadanie Nr 2: - rozebranie przepustów pod zjazdami - 40 mb; - rozebranie ścianek czołowych przepustów - 1 m3; - rozebranie nawierzchni utwardzonych na zjazdach - 43 m2; - cięcie nawierzchni bitumicznej - 450 m; - roboty ziemne - 330 m3; - wykonanie poszerzenia jezdni - 340 m2; - wykonanie podwiertu i przykanalika fi11cm pod jezdnią - 6 mb; - ułożenie kanału fi30cm - 300 mb; - ułożenie kanału fi40cm - 144 mb; - wykonanie studnie ściekowych - 10 szt; - wykonanie studni rewizyjnych - 11 szt; - ułożenie przykanalika fi20cm - 15 mb; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 450 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 450 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 675 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 675 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 675 m2; - wyrównanie nawierzchni na zjazdach tłuczniem kamiennym - 3 m3. Zadanie Nr 3: - cięcie nawierzchni bitumicznej - 340 m; - rozebranie nawierzchni z płytek betonowej chodnika - 510 m2; - rozebranie obrzeża betonowego - 340 mb; - rozebranie krawężnika betonowego - 340 mb; - roboty ziemne - 30 m3; - wykonanie podwiertu i przykanalika fi11cm pod jezdnią - 86 mb; - wykonanie studnie ściekowych - 8 szt; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 340 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 340 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 510 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 510 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 510 m2; - wyrównanie nawierzchni na zjazdach tłuczniem kamiennym - 3 m3. Zadanie Nr 4: - rozebranie płytek betonowych na zjazdach - 16 m2; - rozebranie ścianek czołowych przepustów - 1 m3; - rozebranie przepustów pod zjazdami - 17 mb; - cięcie nawierzchni z betonu asfaltowego - 180 mb; - roboty ziemne - 320 m3; - wykonanie poszerzenia jezdni - 90 m2; - ułożenie kanału fi40cm - 183 mb; - wykonanie studni rewizyjnych - 4 szt; - wykonanie studni ściekowych - 4 szt; - wykonanie przykanalików fi20cm - 8 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 270 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 270 m2; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 180 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 180 mb; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 270 m2; - wykonanie podbudowy tłuczniowej na zjazdach - 2 m3.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Będą one udzielone w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie dróg uprawniające do kierowania robotami budowlanymi
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. 2.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. 3.Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - okres gwarancji i rękojmi - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy: 1)zmiany na stanowisku Kierownika Robót i/lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji; 2)zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku; 3)zmiany ceny określonej w umowie w przypadku zmiany zakresu robót określonych w kosztorysie ofertowym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
- Dzierżawa aparatów do oznaczania hemoglobiny wraz z dostawą materiałów ekspl. do tych urządzeń oraz dostawa materiałów ekspl. na urządzeniach HemoCue LOW HB na okres 36 miesięcy
- Wynajem autobusów i busów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym dla jednostek wojskowych stacjonujących w m. Nisko.
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ORGANIZACJI PODKARPACKICH TARGÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ
- Rozbudowa Infrastruktury badawczej WBIŚiA - budowa kontenerów badawczych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Stare Czarnowo w 2024 roku
- Utrzymanie zieleni - koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu ząbkowickiego.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2405D - ul. Łużycka w miejscowości Ruszów - ETAP 1 od km 1+660,00 do km 2+750,00
- Utrzymanie zieleni - koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Ząbkowickiego.
- Prace modernizacyjne na drogach gminy Wojnicz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.