eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › zorganizowanie letniego wypoczynku dla rodzin objętych pomocą SPZOZ Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2008 rok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Gdynia: zorganizowanie letniego wypoczynku dla rodzin objętych pomocą SPZOZ Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2008 rok
Numer ogłoszenia: 74536 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień, ul. Reja 2A, 81-441 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 621 61 35, fax 0-58 621 61 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opitu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie letniego wypoczynku dla rodzin objętych pomocą SPZOZ Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2008 rok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie letniego wypoczynku dla rodzin objętych pomocą SPZOZ Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2008 rok w miejscowości usytuowanej w odległości nie przekraczającej 150 km od miasta Gdyni Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom wypoczynku następującej bazy noclegowej : a) pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny przeznaczony do wyłącznej dyspozycji uczestników wypoczynku, b) pokoje estetyczne, wyłącznie 2 lub 3 osobowe , c) każdy z pokoi wyposażony w pełny węzeł sanitarny , d) każdy z pokoi wyposażony dodatkowo w: czajnik bezprzewodowy , naczynia niezbędne do przygotowania gorących napoi ( kawa , herbata , itp.), radio, lampki nocne , e) na terenie obiektu ( pensjonatu lub murowanego ośrodka kolonijnego) musi znajdować się boisko sportowe oraz miejsce przeznaczone na zorganizowanie ogniska, f) obiekt (pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny) wyposażony w: dwa pomieszczenia (podczas każdego z turnusów) przeznaczone do prowadzenia zajęć terapeutycznych dla 25 osób w każdym pomieszczeniu ( o powierzchni minimum 25 metrów kwadratowych każde z pomieszczeń) oraz salę dyskotekową Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom wypoczynku następującego sprzętu sportowego i rekreacyjnego : a) bilard stołowy ( łącznie z kijami - minimum 4 oraz kompletem bil), b) stół do ping-ponga ( łącznie z siatką , rakietkami - minimum 4 oraz piłeczkami ) , c) badminton - minimum 4 komplety łącznie z lotkami - minimum 10 sztuk , d) piłki do gry: w siatkówkę oraz nożną ( minimum - po 2 sztuki ) , e) gry zręcznościowe ( np. piłkarzyki - minimum 1 sztuka) . Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia czterech posiłków dziennie (dla dzieci) oraz trzech posiłków dziennie (dla dorosłych). Łączna, dobowa, kaloryczność posiłków nie może być mniejsza od 2 400 kcal / osobę, z czego co najmniej 40% ( 960 kcal) musi przypadać na dwudaniowy obiad. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia uczestnikom wypoczynku opieki medycznej - lekarz (natychmiastowy transport do odpowiedniego zakładu opieki zdrowotnej) oraz pielęgniarka (całodobowo) , podstawowych leków oraz podstawowych środków higienicznych . Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania minimum (w odniesieniu do każdego z turnusów) : a) jednej , jednodniowej wycieczki autokarowej dla uczestników wypoczynku (wraz z pokryciem ewentualnych biletów wstępu) , b) jednego ogniska ( z pieczeniem kiełbasek) . Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów ubezpieczenia uczestników wypoczynku w czasie jego trwania (NW- minimum 6 000 zł - w odniesieniu do każdego uczestnika ) - przez cały okres trwania każdego z turnusów (od zbiórki uczestników wypoczynku przed wyjazdem do powrotu uczestników z wypoczynku ) . Wykonawca będzie zobowiązany do dowozu uczestników wypoczynku do miejsce pobytu i z powrotem ubezpieczonymi autokarami/autokarem (OC i NNW pasażerów) - z miejsca i do miejsca: Gdynia, ul.Reja 2A. Zamawiający wyklucza dowóz i powrót uczestników wypoczynku w godzinach nocnych (tj. pomiędzy 22.00 - 6.00). Wyjazd uczestników wypoczynku nastąpi nie później niż do godz.10.00 ( rano ) pierwszego dnia , powrót ( wyjazd z miejsca pobytu ) nie wcześniej niż o godz.15.00 ostatniego dnia .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: a) wadium - 2 400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) b) zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 3% (słownie: trzy procent) ceny obliczone w sposób wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń oraz oględzin (przeprowadzonych przez upoważnionego przedstawiciela /przedstawicieli Zamawiającego po terminie składania ofert ) obiektów i pokoi przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z wypełnionymi załącznikami ( do SIWZ) : DANE DOTYCZĄCE BAZY NOCLEGOWEJ PRZEZNACZONEJ DLA UCZESTNIKÓW WYPOCZYNKU oraz DANE DOTYCZĄCE SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DLA UCZESTNIKÓW WYPOCZYNKU. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie danych zawartych przez Wykonawców w w/w załącznikach oraz: - zdjęć (czytelnych) : bazy noclegowej (obiektu), pokoi (wybranych) przeznaczonych przez Wykonawcę dla uczestników wypoczynku, sali dyskotekowej, - oględzin (przeprowadzonych przez upoważnionego przedstawiciela /przedstawicieli Zamawiającego po terminie składania ofert ) obiektów i pokoi przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu. g) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia - Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą od 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa : 1. w pkt. I lit.a),c), d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. w pkt. I lit.b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych III. Dokumenty , o których mowa w pkcie II ppkt.1 lit.a) , b) oraz w pkcie II ppkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument , o którym mowa w pkcie II ppkt 1 lit.c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pktach I i II- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Zapisy pkt. III stosuje się odpowiednio .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opitu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień , ul.Reja 2A, 81-441 Gdynia, I piętro , pok. nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 13:30, miejsce: SPZOZ Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień , ul.Reja 2A, 81-441 Gdynia, I piętro , pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 20.05.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcami w formie elektronicznej. b) Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do oferty : - wypełniony formularz oferty, - jadłospis dla uczestników wypoczynku , - szczegółowy program rekreacyjny c) Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków wspólnotowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.