eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla przygotowania i realizacji inwestycji pn. -Budowa kanalizacji i wymiana sieci wodociągowej w północnej części Jaworzyny Śląskiej-

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Jaworzyna Śląska: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla przygotowania i realizacji inwestycji pn. -Budowa kanalizacji i wymiana sieci wodociągowej w północnej części Jaworzyny Śląskiej-
Numer ogłoszenia: 74424 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 19857 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaworzyna Śląska, ul. Wolności, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8588230, fax 074 8588253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla przygotowania i realizacji inwestycji pn. -Budowa kanalizacji i wymiana sieci wodociągowej w północnej części Jaworzyny Śląskiej-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania obejmie tereny obecnej zabudowy miasta jak i projektowanego osiedla domków jednorodzinnych. Projekt ma obejmować: - nową sieć wodociągową zarówno w istniejącej zabudowie jak i na projektowanym osiedlu domków jednorodzinnych; - nową sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej w terenie j.w. - sieć światłowodu dla szeroko pasmowego Internetu; Powyższe sieci będą realizowane we wspólnych wykopach; Pozostawienie w projektowanych ciągach ulic miejsca dla sieci gazowej i energii elektrycznej, które stanowić będą oddzielne opracowania realizowane odpowiednio przez Zakład Gazowniczy i Zakład Energetyczny działające na naszym terenie; Szacunkowe długości poszczególnych sieci stanowiące temat projektu wynosić będą po około 8,0 km. 3.2. Opracowanie Raportu oceny oddziaływania na środowisko, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania Decyzji środowiskowej oraz złożenie wniosku o uzyskanie Decyzji środowiskowej; 3.3. Opracowanie map geodezyjnych do celów projektowych 3.4. Opracowanie dokumentacji geotechnicznych badań podłoża gruntowego 3.5. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego we wszystkich branżach, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich wraz z przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę oraz złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 3.6. Opracowania dokumentów przetargowych i pomoc w przeprowadzeniu przetargu na realizację przedmiotowej inwestycji 3.7. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego W ramach pełnienia obowiązków w trakcie inwestycji, sprawowania nadzoru inwestorskiego, Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do: a- opracowania wspólnie z wykonawcą harmonogramu rzeczowo-finansowego dla całej inwestycji. b- powołania inspektorów nadzoru inwestorskiego odpowiednich specjalności, t.j. w branżach: - architektonicznej - konstrukcyjno - budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych - instalacji i urządzeń elektrycznych - drogowej Powiadomi Zamawiającego na piśmie podając w terminie 3 dni od daty ich powołania: - dane osobowe, - zakres umocowania, - oświadczenia tych osób o podjęciu się obowiązków inspektorów nadzoru, - uwiarygodnione kopie uprawnień oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c- sprawowania nadzoru inwestorskiego, a w szczególności: - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez spowodowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz obowiązującymi Polskimi Normami. - udział w przekazaniu Wykonawcy placu budowy - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów a w szczególności zapobiegania stosowania wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu materiałów. - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci oraz uczestniczenie w odbiorze końcowym i przekazaniu do użytkowania . - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad a także kontrolowanie rozliczeń robót podstawowych, zamiennych i dodatkowych. - przyjmowanie zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez Wykonawcę lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień - przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania inwestycji - zgodnie z regulaminem dofinansowania - opiniowanie wniosków na roboty dodatkowe i zamienne o ile takie wystąpią - opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sprawie istotnej zmiany sposobu wykonywania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów oraz przedstawienie wniosków do Zamawiającego - dokonywanie czynności sprawdzenia kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez Wykonawcę robót - sprawdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót - sporządzenie okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji zadania i przedstawienie ich Zamawiającemu w terminach wzajemnie uzgodnionych - stwierdzenia gotowości do odbioru, udziału w przeprowadzeniu odbiorów częściowych (robót zanikających), udziału w dokonaniu odbioru końcowego. Przeprowadzenia odbiorów częściowych i końcowych przy współudziale przyszłego użytkownika - wskazanego przez Zamawiającego, - sprawdzenie prawidłowości przygotowania wykazu dokumentów, atestów oraz sposobu sporządzenia dokumentacji powykonawczej do odbioru końcowego przez Wykonawcę, - spowodowania usunięcia usterek przez Wykonawcę lub na koszt Wykonawcy, - dochodzenia oraz egzekwowania od Wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych - ochrony interesów Zamawiającego oraz współdziałanie z nim i wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego mając na względzie dotrzymanie postanowień umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji, - udział w przeglądach gwarancyjnych d- rozliczenia końcowego inwestycji 3.8. Przedstawienie propozycji gwarantującej pozyskanie środków zewnętrznych niezbędnych do realizacji inwestycji w formie preferencyjnych pożyczek, kredytów i dotacji (nie należy uwzględniać środków typu: Regionalny Program Operacyjny), Uwaga: za preferencyjne pożyczki i kredyty uważane będą środki, których oprocentowanie -O- będzie niższe niż stawka WIBOR -1M- O < 1M O - oprocentowanie średnie roczne środków finansowych proponowanych przez Inwestora Zastępczego wyliczone wg wzoru zamieszczonego w punkcie 13 SIWZ. 1 M - oprocentowanie WIBOR = 5,43 % na dzień. 16.01.2008r. 3.9. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie oraz złożenie wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów Oryginalny kod CPV: 74.27.20.00 - Usługi badania podłoża Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.20.00 - Usługi badania podłoża Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 755000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląska Fundacja Ekorozwoju EKO-RAJ, ul. Purkyniego 1, 50-155 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 755000
  • Oferta z najniższą ceną: 755000 / oferta z najwyższą ceną: 755000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.