eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla przygotowania i realizacji inwestycji pn. Budowa kanalizacji i wymiana sieci wodociągowej w północnej części Jaworzyny Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-29

Jaworzyna Śląska: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla przygotowania i realizacji inwestycji pn. Budowa kanalizacji i wymiana sieci wodociągowej w północnej części Jaworzyny Śląskiej
Numer ogłoszenia: 19857 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaworzyna Śląska, ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8588230, fax 074 8588253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzyna.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla przygotowania i realizacji inwestycji pn. Budowa kanalizacji i wymiana sieci wodociągowej w północnej części Jaworzyny Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla przygotowania i realizacji inwestycji pn. Budowa kanalizacji i wymiana sieci wodociągowej w północnej części Jaworzyny Śląskiej Zakres rzeczowy zadania obejmie tereny obecnej zabudowy miasta jak i projektowanego osiedla domków jednorodzinnych. Projekt ma obejmować: - nową sieć wodociągową zarówno w istniejącej zabudowie jak i na projektowanym osiedlu domków jednorodzinnych; - nową sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej w terenie j.w. - sieć światłowodu dla szeroko pasmowego Internetu; Powyższe sieci będą realizowane we wspólnych wykopach; Pozostawienie w projektowanych ciągach ulic miejsca dla sieci gazowej i energii elektrycznej, które stanowić będą oddzielne opracowania realizowane odpowiednio przez Zakład Gazowniczy i Zakład Energetyczny działające na naszym terenie; Szacunkowe długości poszczególnych sieci stanowiące temat projektu wynosić będą po około 8,0 km. 3.2. Opracowanie Raportu oceny oddziaływania na środowisko, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania Decyzji środowiskowej oraz złożenie wniosku o uzyskanie Decyzji środowiskowej; 3.3. Opracowanie map geodezyjnych do celów projektowych 3.4. Opracowanie dokumentacji geotechnicznych badań podłoża gruntowego 3.5. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego we wszystkich branżach, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich wraz z przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę oraz złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 3.6. Opracowania dokumentów przetargowych i pomoc w przeprowadzeniu przetargu na realizację przedmiotowej inwestycji 3.7. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego W ramach pełnienia obowiązków w trakcie inwestycji, sprawowania nadzoru inwestorskiego, Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do: a. opracowania wspólnie z wykonawcą harmonogramu rzeczowo-finansowego dla całej inwestycji. b. powołania inspektorów nadzoru inwestorskiego odpowiednich specjalności, t.j. w branżach: - architektonicznej - konstrukcyjno - budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych - instalacji i urządzeń elektrycznych - drogowej Powiadomi Zamawiającego na piśmie podając w terminie 3 dni od daty ich powołania: - dane osobowe, - zakres umocowania, - oświadczenia tych osób o podjęciu się obowiązków inspektorów nadzoru, - uwiarygodnione kopie uprawnień oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c. sprawowania nadzoru inwestorskiego, a w szczególności: - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez spowodowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz obowiązującymi Polskimi Normami. - udział w przekazaniu Wykonawcy placu budowy - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów a w szczególności zapobiegania stosowania wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu materiałów. - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci oraz uczestniczenie w odbiorze końcowym i przekazaniu do użytkowania . - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad a także kontrolowanie rozliczeń robót podstawowych, zamiennych i dodatkowych. - przyjmowanie zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez Wykonawcę lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień - przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania inwestycji - zgodnie z regulaminem dofinansowania - opiniowanie wniosków na roboty dodatkowe i zamienne o ile takie wystąpią - opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sprawie istotnej zmiany sposobu wykonywania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów oraz przedstawienie wniosków do Zamawiającego - dokonywanie czynności sprawdzenia kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez Wykonawcę robót - sprawdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót - sporządzenie okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji zadania i przedstawienie ich Zamawiającemu w terminach wzajemnie uzgodnionych - stwierdzenia gotowości do odbioru, udziału w przeprowadzeniu odbiorów częściowych -robót zanikających-, udziału w dokonaniu odbioru końcowego. Przeprowadzenia odbiorów częściowych i końcowych przy współudziale przyszłego użytkownika - wskazanego przez Zamawiającego, - sprawdzenie prawidłowości przygotowania wykazu dokumentów, atestów oraz sposobu sporządzenia dokumentacji powykonawczej do odbioru końcowego przez Wykonawcę, - spowodowania usunięcia usterek przez Wykonawcę lub na koszt Wykonawcy, - dochodzenia oraz egzekwowania od Wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych - ochrony interesów Zamawiającego oraz współdziałanie z nim i wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego mając na względzie dotrzymanie postanowień umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji, - udział w przeglądach gwarancyjnych d. rozliczenia końcowego inwestycji 3.8. Przedstawienie propozycji gwarantującej pozyskanie środków zewnętrznych niezbędnych do realizacji inwestycji w formie preferencyjnych pożyczek, kredytów i dotacji -nie należy uwzględniać środków typu: Regionalny Program Operacyjny-, Uwaga: za preferencyjne pożyczki i kredyty uważane będą środki, których oprocentowanie -O- będzie niższe niż stawka WIBOR -1M- O < 1M O - oprocentowanie średnie roczne środków finansowych proponowanych przez Inwestora Zastępczego wyliczone wg wzoru zamieszczonego w punkcie 13 SIWZ. 1 M - oprocentowanie WIBOR = 5,43 % na dzień. 16.01.2008r. 3.9. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie oraz złożenie wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów Oryginalny kod CPV: 74.27.20.00 - Usługi badania podłoża Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.20.00 - Usługi badania podłoża Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Obowiązek wpłaty wadium w kwocie 10000 wg SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: a. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, b. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.2. Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zał. nr 1 do SIWZ a. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp: 6.2. Oświadczenie że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2 do SIWZ. 6.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 6.4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w specjalnościach: - min. jedną osobę z uprawnieniami projektowymi w branżach: architektonicznej; konstrukcyjno- budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych ; instalacji i urządzeń elektrycznych; drogowej. - min. po jednej osobie z uprawnieniami wykonawczymi w branżach: architektonicznej; konstrukcyjno- budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych; instalacji i urządzeń elektrycznych; drogowej. zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ Należy załączyć stwierdzenie przygotowania zawodowego - uprawnienia, w tym odpis uprawnień budowlanych stwierdzających prawo do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie, w zakresie nadzoru inwestorskiego oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 6.5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług tj: - udokumentują doświadczenie w opracowywaniu dokumentacji projektowej, w tym min. 2 projekty budowlano-wykonawcze wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - udokumentują pozyskanie środków finansowych na wykonanie inwestycji w formie preferencyjnych pożyczek , kredytów i dotacji na 3 odrębne zadania - udokumentują doświadczenie przy realizacji inwestycji w systemie Inwestora Zastępczego: min. 2 inwestycje porównywalne z przedmiotem zamówienia prowadzone w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, zał. nr 4 do SIWZ. c. w celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 6.6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. 6.7. Dowód wniesienia wadium. d. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 6.8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. oraz: 6.12. Propozycje pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji oraz dodatkowe warunki proponowane przez wykonawcę , zał. nr 6 do SIWZ 6.13. Harmonogram płatności, zał. nr 7 do SIWZ 6.14. Parafowany wzór umowy, zał. nr 8 do SIWZ 6.15. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie -konsorcjum, spółka cywilna - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez wszystkich uczestników konsorcjum/spółki cywilnej, W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 6.3, 6.9, 6.10, 6.11, 6.12 dla każdego z podmiotów. Bittner 6.16. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3, 6.7, 6.8, 6.9, 6.10, 6.11, 6.12, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem: -za zgodność z oryginałem-. Uwaga: W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną-e w dokumencie rejestracyjnym -ewidencyjnym- Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego -ewidencyjnego- Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie -np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje odrzucenie oferty. 6.17. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3, 6.9, 6.10, 6.12 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.11, składa on zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. propozycje pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji w formie preferencyjnych pożyczek, kredytów i dotacji - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworzyna.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej ul. Wolności 9 58-140 Jaworzyna Śląska pok. nr 19 , tel. 074 8588230 w.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej ul. Wolności 9 58-140 Jaworzyna ŚLąska pok. nr 1 -sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.