To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Krosno: Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń specjalnych w budynku Prokuratury Okręgowej w Krośnie oraz w obiektach podległych jej jednostek organizacyjnych w Krośnie, Brzozowie, Jaśle, Lesku i Sanoku
Numer ogłoszenia: 74375 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52769 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Krośnie, ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4371800, 4371850, faks 013 4371833.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń specjalnych w budynku Prokuratury Okręgowej w Krośnie oraz w obiektach podległych jej jednostek organizacyjnych w Krośnie, Brzozowie, Jaśle, Lesku i Sanoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów oraz pomieszczeń specjalnych w budynku Prokuratury Okręgowej w Krośnie oraz w obiektach podległych jej jednostek organizacyjnych w Krośnie, Brzozowie, Jaśle, Lesku i Sanoku.Szczegółowe zestawienie rodzajów powierzchni do sprzątania zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagana częstotliwość sprzątania: 1) Sprzątanie pomieszczeń biurowych: a) czynności codzienne: - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych, - mycie powierzchni twardych podłóg, - odkurzanie wykładzin lub dywanów, - ścieranie kurzu z mebli i parapetów wewnętrznych, b) czynności okresowe: - czyszczenie okładzin drewnianych mebli z użyciem środków myjąco - pielęgnacyjnych, - mycie drzwi i parapetów wewnętrznych, - mycie kaloryferów, - odkurzanie mebli tapicerowanych, - mycie opraw oświetleniowych, - czyszczenie aparatów telefonicznych i dezynfekcja słuchawek z użyciem środków myjąco - pielęgnacyjnych, - usuwanie pajęczyn w razie potrzeby 2) sprzątanie ciągów komunikacyjnych (korytarze i klatki schodowe) a) czynności codzienne: - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych, - mycie twardych powierzchni podłóg, - odkurzanie chodników, - mycie schodów b) czynności okresowe: - mycie poręczy, - mycie opraw oświetleniowych, - usuwanie pajęczyn w razie potrzeby, - mycie drzwi wejściowych i drzwi do pomieszczeń, - utrzymanie w czystości elementów szklanych (przeszklone drzwi, gabloty, ścianki działowe itp.), 3) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych a) czynności codzienne: - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych, - mycie armatury sanitarnej preparatem dezynfekcyjnym, - mycie szczotek do muszli klozetowych i pojemników na szczotki, - mycie podłóg, - uzupełnianie mydła w płynie, ręczników, papieru toaletowego i środków zapachowych, b) czynności okresowe: - mycie ścian (płytki ceramiczne), - mycie luster, 4) sprzątanie archiwów i innych pomieszczeń pomocniczych (magazyn, kotłownia itp.) polegające na zamiataniu, myciu powierzchni twardych, usuwaniu pajęczyn, myciu grzejników itp. - 2 razy w roku, 5) obustronne mycie okien wraz z ramami i parapetami zewnętrznymi (okna otwierane do wewnątrz pomieszczeń) - 2 razy w roku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57704,00
Oferta z najniższą ceną: 57704,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127443,19
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ul. J. Lelewela i ul. A. J. Ostaszewskiego w Krośnie
- Przebudowa, rozbudowa sali gimnastycznej przy I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi ul. Piotra Skargi 2 w Krośnie - opracowanie dokumentacji projektowej
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawy surowic, krążków antybiotykowych, odczynników do hodowli komórkowej, testów diagnostycznych, certyfikowanych materiałów odniesienia oraz szczepów
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Usługa wysokościowego mycia wewnętrznego i zewnętrznego okien, przeszkleń w obiektach Wielkopolskiego Centrum Onkologii - 2 pakiety
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.