eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług medycznych dla pracowników WPW S.A.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Wrocław: Świadczenie usług medycznych dla pracowników WPW S.A.
Numer ogłoszenia: 74271 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49939 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Park Wodny S.A., ul. Borowska 99, 50-558 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7711500, faks 071 7711500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych dla pracowników WPW S.A..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Określenie przedmiotu wg CPV: Przedmiot główny: 85.12.10.00-3 Usługi medyczne Przedmioty dodatkowe 85.12.12.00-5 Specjalistyczne usługi medyczne 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla 203 (słownie: dwustu trzech) pracowników WPW S.A. oraz świadczenie kompleksowych usług medycznych dla pracowników WPW S.A.: a) na terenie Wrocławia b) na terenie takich miast jak Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk lub/i Szczecin 3.Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował wszystkim pracownikom Zamawiającego: a) pakiet podstawowy w skład którego wchodzi medycyna pracy i profilaktyka, oraz przedstawił możliwość zakupu: b) pakietu podstawowego dla jednej dodatkowej osoby z rodziny, wskazanej przez pracownika (tj. albo męża, albo żony, albo partnera/partnerki albo jednego dziecka do 25-roku życia), oraz c) pakietu podstawowego dla całej rodziny pracownika (tj. mąż, żona lub partner/partnerka oraz dzieci do 25-roku życia), oraz d) pakietu średniego dla pracownika, oraz e) pakietu średniego dla jednej dodatkowej osoby z rodziny, wskazanej przez pracownika (tj. albo męża, albo żony, albo partnera/partnerki albo jednego dziecka do 25-roku życia), oraz f) pakietu średniego dla całej rodziny pracownika (tj. mąż, żona lub partner/partnerka oraz dzieci do 25-roku życia), oraz g) pakietu średniego dla jednej dodatkowej osoby - seniora (tj. osoby od 65-roku życia), oraz h) pakietu średniego dla jednej dodatkowej osoby (tj. osoby do 65-roku życia), wskazanej przez pracownika, oraz i) pakietu wysokiego dla pracownika, oraz j) pakietu wysokiego dla jednej dodatkowej osoby z rodziny, wskazanej przez pracownika (tj. albo męża, albo żony, albo partnera/partnerki albo jednego dziecka do 25-roku życia), oraz k) pakietu wysokiego dla całej rodziny (tj. mąż, żona lub partner/partnerka oraz dzieci do 25-roku życia), oraz l) pakietu wysokiego dla jednej dodatkowej osoby - seniora (tj. osoby od 65-roku życia), oraz m) pakietu wysokiego dla jednej dodatkowej osoby (tj. osoby do 65-roku życia), wskazanej przez pracownika, n) pakietu stomatologia dla jednej osoby, wskazanej przez pracownika, w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ lub większym. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.Struktura wiekowo - płciowa pracowników Zamawiającego stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lux Med Sp. z o. o., ul. Postępu 21C, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1955,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2179,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2179,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2179,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.