eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Pozimowe i letnie oczyszczanie dróg i chodników

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Krosno: Pozimowe i letnie oczyszczanie dróg i chodników
Numer ogłoszenia: 74032 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48580 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 306, faks 13 47 43 306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pozimowe i letnie oczyszczanie dróg i chodników.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: Zadanie I - Pozimowe oczyszczanie dróg i chodników na terenie Miasta Krosna w 2015r. a) mechaniczne oczyszczanie z piasku pasa jezdni przy krawężniku wraz z wywozem oraz utylizacją piasku - 118 531 m2, b) mechaniczne i ręczne oczyszczanie z piasku chodników i placów wraz z wywozem oraz utylizacją zebranego piasku - 235 825,1 m2, c) ręczne oczyszczanie z piasku schodów i kładek wraz z utylizacją oraz wywozem zebranego piasku - 1 792 m2; Wszystkie materiały pochodzące z pozimowego oczyszczenia ulic, chodników, schodów i kładek wykonawca powinien zutylizować, a koszty te wliczyć w cenę oferty. Zadanie II - Letnie utrzymanie dróg, chodników, placów, schodów, kładek na terenie Miasta Krosna w 2015r. d) mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych, ulic - 13. 271.828 m2, e) ręczne oczyszczanie nawierzchni drogowych, chodników, schodów, placów - 5.095 954 m2, f) interwencyjne mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych - 800 000 m2, g) interwencyjne ręczne oczyszczanie nawierzchni drogowych, chodników, schodów, placów, kładek - 400 000 m2, h) interwencyjne ręczne oczyszczanie nawierzchni drogowych z zadarnienia - 6 000 m2, i) interwencyjne mechaniczne zraszanie ulic w okresie letnim - 400 000 m2, j) ręczne oczyszczanie nawierzchni drogowych z liści - 100 000 m2, k) codzienne opróżnianie koszy ulicznych typu Wiedeń - 40 szt.: Płyta Rynku, Piłsudskiego odcinek od Płyty Rynku do Poczty przy rondzie Solidarności, Słowackiego, Portiusa, Pawła z Krosna, Franciszkańska, Ordynacka, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego, Zjazdowa, dodatkowo opróżnianie koszy na wyżej wymienionych ulicach 3 razy dziennie podczas imprez plenerowych zgłoszonych przez Zamawiającego wykonawcy. Ilość koszy do obsługi może ulec zmianie. l) obsługa w zakresie utrzymania porządku i czystości podczas imprez plenerowych organizowanych w obrębie płyty Rynku oraz ulic przyległych do Rynku, zgłoszonych przez Zamawiającego wykonawcy - około 8 dni trwania imprez plenerowych rocznie. Ilość imprez do obsługi porządkowej może ulec zmianie podczas realizacji zadania. W ramach obsługi porządku i czystości wykonawca winien zapewnić monitoring czystości wskazanego terenu imprezy w godzinach i dniach wskazanych przez Zamawiającego, również w dni świąteczne i niedziele, jeśli data imprezy wypada w takim dniu, zapewnić bieżące sprzątanie terenu imprezy, zapewnić opróżnianie koszy ulicznych /40 sztuk/ w obrębie płyty Rynku i ulic okalających w taki sposób, aby nie dochodziło do ich przepełnienia, co najmniej 4 razy w dniu trwania imprezy, opróżnianie pojemników o pojemności 120 litrów każdy /do około 60 sztuk/, wywóz i przekazanie odpadów powstałych podczas imprez plenerowych do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów przy ul. Białobrzeskiej 108 w Krośnie. Wykonawca ponosi koszty wywozu, przekazania i zagospodarowania odpadów powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca zapewni we własnym zakresie pojemniki do deponowania odpadów podczas imprez plenerowych na Rynku i okalających uliczkach w ilości 60 sztuk o pojemności 120 litrów każdy i 1 pojemnik KP7 lub innego rodzaju pojemniki np. PA 1100, które podstawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ilości ok. 4 szt. Po zakończeniu imprezy plenerowej wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia terenu imprezy i zabrania własnych pojemników. Prace obejmują także wywóz odpadów powstałych w trakcie realizacji prac i przekazanie ich do utylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz przedmiar (tj. Załączniki nr 6, 7, 7c oraz 8 i 8a do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian częstotliwości oczyszczania nawierzchni jezdni jak również zmniejszenia lub zwiększenia zakresu oczyszczania tychże nawierzchni w przypadku zaistnienia takiej konieczności ze względu na zdarzenia losowe, imprezy plenerowe, posiadane środki finansowe lub inne okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania przetargowego. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zadania. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów (kart przekazania odpadów lub kwitów ważenia) potwierdzających unieszkodliwienie przedmiotowych odpadów. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS-FORMERS KARPATIA Sp. z o. o., ul. Krakowska 46, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314966,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 318593,82

  • Oferta z najniższą ceną: 318593,82 / Oferta z najwyższą ceną: 581420,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.