eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczyn › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wilczyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-26

Ogłoszenie nr 73813 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.

Wilczyn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wilczyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Wielkopolski Regionalny program Operacyjny na lata 2014-2020 Działanie 3.2. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 16710-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczyn, krajowy numer identyfikacyjny 31101934900000, ul. ul. Strzelińska  , 62550   Wilczyn, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 63 26 83 032, faks 63 26 85 045, e-mail izausa1@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wilczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wilczyn

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wilczyn, tj. budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej oraz Punktu Przedszkolnego w Bieli. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: Termomodernizacja budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej 1. Docieplenie ścian zewnętrznych piwnicznych - 160,96 m2, płyty polistyrenu ekstrudowanego o grubości 10 cm. 2. Docieplenie ścian zewnętrznych - 407,74 m2, styropian EPX 70-040 o grubości 16 cm. 3. Docieplenie poddasza (stropodachu) - 192,02 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej półtwardej grubości 20 cm. 4. Docieplenie podłogi w piwnicy - 58,53 m2, polistyren ekstrudowany XPS50 grubości 10 cm. 5. Docieplenie stropu nad piwnicą - 57,16 m2, płyty twarde z wełny mineralnej o grubości 10 cm. 6. Wymiana 1,39 m2 stolarki okiennej i 7,57 m2 drzwiowej w klatce schodowej. 7. Wymiana 52,59 m2 stolarki okiennej. 8. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - wymiana kotła na paliwo stałe i urządzeń kotłowni, wymiana grzejników, nowa instalacja c.o. 9. Wymiana oświetlenia - zastosowanie nowych, bardziej efektywnych źródeł - żarówek LED (47 szt.). 10. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej - system o mocy 4,500 kW składający się z 18 paneli o łącznej powierzchni 29,52 m. 11. Roboty dodatkowe - wykonanie nowej nawierzchni podjazdu dla niepełnosprawnych, - instalacja systemów oddymiania, - zakup, dostawa i montaż budek dla nietoperzy (2 szt.). Termomodernizacja budynku Punktu Przedszkolnego Szkoły Podstawowej w Wilczynie Filia w Bieli 1. Docieplenie ścian zewnętrznych piwnicznych - 102,26 m2, płyty polistyrenu ekstrudowanego o grubości 10 cm. 2. Docieplenie ścian zewnętrznych - 208,47 m2, styropian EPS 70-040 o grubości 16 cm. 3. Wymiana pokrycia dachowego i docieplenie dachu - wełna mineralna gr. 0,15 cm z wykończeniem wewnętrznym (płyty gipsowo kartonowe) - 228,22 m2. 4. Docieplenie posadzki piętra (stropu nad parterem) - 151,27 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych o grubości 5 cm. 5. Docieplenie podłogi w piwnicy oraz podłogi na gruncie - 129,12 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych o grubości 10 cm i 27,82 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych o grubości 5 cm. 6. Wymiana 15,15 m2 stolarki okiennej. 7. Wymiana 4,29 m2 stolarki drzwiowej. 8. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - kocioł na paliwo stałe i urządzenia kotłowni, grzejniki, nowa instalacja c.o. 9. Wymiana oświetlenia - zastosowanie nowych, bardziej efektywnych źródeł - żarówek LED (59 szt.). 10. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej - system o mocy 10,000 kW składający się z 40 paneli o łącznej powierzchni 65,6 m. 11. Roboty dodatkowe - wykucia i przemurowania ścian, - pochylnia dla niepełnosprawnych, - instalacja odgromowa, - zakup, dostawa i montaż budek dla nietoperzy (2 szt.) i schronów podtynkowych (3 szt.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45310000-3, 45421130-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1077268.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo - Budowlany "DANBUD" Tadeusz Bąkowski,  ,  ul. Leśna 61,  62-540,  Kleczew,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1077268,56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1077268,56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1077268,56
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.