eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Modernizacja budynku Rynek 14 w Bieruniu Starym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Bieruń: Modernizacja budynku Rynek 14 w Bieruniu Starym.
Numer ogłoszenia: 73582 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 31588 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, fax (032) 2164035; 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Rynek 14 w Bieruniu Starym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem i modernizacją budynku przy ul. Rynek 14 dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bieruniu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych, wykończeniowych i instalacyjnych. Budynek zlokalizowany jest w Bieruniu Starym - stanowi plombę w zachodniej pierzei rynku. Dojazd możliwy jest od strony ul. Macieja oraz od strony Rynku. Kubatura budynku - 3 645,0 m³ Powierzchnia zabudowy - 260,7 m² Powierzchnia użytkowa - 991,0 m² Zakres prac obejmuje: 1. Wyburzenie zewnętrznego komina spalinowego. 2. Wymurowanie nowych kominów wentylacyjnych z pustaków. 3. Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnicznych. 4. Wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej. 5. Zamontowanie nadproży stalowych. 6. Wymianę stolarki okiennej na okna z drewna klejonego w kolorze białym. 7. Wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, w tym drzwi ppoż. 8. Wykonanie i montaż ścianek aluminiowych. 9. Naprawę tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie. 10. Wykonanie podkładów pod posadzki i ułożenie posadzek z płytek gresowych, granitowych i z wykładzin. 11. Odnowienie elewacji frontowej i tylnej budynku. 12. Montaż dziesięciu okien połaciowych oraz dwóch klap oddymiających na dachu. 13. Wykonanie robót instalacyjnych związanych z remontem budynku. Dokładny zakres prac określono w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót. Warunki i wymagania: Jeżeli w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach. Na powyższe zmiany należy uzyskać pisemną akceptację zamawiającego na etapie opracowania oferty. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane i instalacyjne muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem Budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Dla zadania inwestycyjnego będącego przedmiotem zamówienia Zamawiający posiada zatwierdzony projekt budowlany oraz pozwolenie na budowę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2099293,77 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe CARBUD S.A., ul. Granitowa 8, 43-155 Bieruń, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2 099 293,77
  • Oferta z najniższą ceną: 2 099 293,77 / oferta z najwyższą ceną: 2 510 138,89
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.