eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Modernizacja budynku Rynek 14 w Bieruniu Starym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Bieruń: Modernizacja budynku Rynek 14 w Bieruniu Starym
Numer ogłoszenia: 31588 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, fax (032) 2164035; 2164777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Rynek 14 w Bieruniu Starym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem i modernizacją budynku przy ul. Rynek 14 dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bieruniu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych, wykończeniowych i instalacyjnych.. Budynek zlokalizowany jest w Bieruniu Starym - stanowi plombę w zachodniej pierzei rynku. Dojazd możliwy jest od strony ul. Macieja oraz od strony Rynku. Kubatura budynku - 3 645,0 m³ Powierzchnia zabudowy - 260,7 m² Powierzchnia użytkowa - 991,0 m² Zakres prac obejmuje: 1. Wyburzenie zewnętrznego komina spalinowego. 2. Wymurowanie nowych kominów wentylacyjnych z pustaków. 3. Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnicznych. 4. Wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej. 5. Zamontowanie nadproży stalowych. 6. Wymianę stolarki okiennej na okna z drewna klejonego w kolorze białym. 7. Wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, w tym drzwi ppoż. 8. Wykonanie i montaż ścianek aluminiowych. 9. Naprawę tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie. 10. Wykonanie podkładów pod posadzki i ułożenie posadzek z płytek gresowych, granitowych i z wykładzin. 11. Odnowienie elewacji frontowej i tylnej budynku. 12. Montaż dziesięciu okien połaciowych oraz dwóch klap oddymiających na dachu. 13. Wykonanie robót instalacyjnych związanych z remontem budynku. Dokładny zakres prac określono w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót. Warunki i wymagania: Jeżeli w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach. Na powyższe zmiany należy uzyskać pisemną akceptację zamawiającego na etapie opracowania oferty. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane i instalacyjne muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem Budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Dla zadania inwestycyjnego będącego przedmiotem zamówienia Zamawiający posiada zatwierdzony projekt budowlany oraz pozwolenie na budowę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50 000,00 zł słownie: pięćdziesiąttysięcyzłotych , musi być wniesione w terminie, który został podany w SIWZ w punkcie -Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego w BS O.Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - nr sprawy:ZP-3410/8/08 -Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy Modernizacji budynku Rynek 14 w Bieruniu Starym. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 12.00 w dniu otwarcia ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. w pieniądzu przelewem, 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -Dz.U. Nr 109 poz.1158 z późniejszymi zmianami. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art.24ust.2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona. 2 Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1.Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c. Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2.Zgodnie z art. 46 ust.2 ustawy, Zamawiający zwraca wadium na wniosek Wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b.który został wykluczony z postępowania; c. którego oferta została odrzucona. 3. Utrata wadium Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zmawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie -Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą, 2. udzielą pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż: - 48 miesięcy na wykonane roboty ogólnobudowlane, licząc od dnia odbioru końcowego; 3. dysponują pracownikami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi, instalacyjnymi oraz elektrycznymi /uprawnienia: ogólnobudowlane, instalacji sanitarnych, elektryczne - wszystkie uprawnienia bez ograniczeń/; 4. wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeśli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, budowę lub modernizację budynków o kubaturze min. 3 000,00 m³ każdy i o wartości łącznej min. 2 500 000 zł brutto; i potwierdzą dokumentami np. kserokopiami protokołów odbioru końcowego, referencjami, należytą staranność ich wykonania. Przy ocenie spełnienia warunku zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których odbiór dokonany został w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania. Jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy niż określony w pkt 4, to należy potwierdzić wymagany w w/w punkcie warunek dla krótszego okresu działalności; 5. wykonają siłami własnymi przynajmniej zakres robót ogólnobudowlanych ; 6.posiadają środki finansowe na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo- kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości min.300 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ i ustawie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: 1. Oświadczenia z art. 22 ust.1 oraz z art.24 ust.1, ust.2 pkt.1 ustawy, że: a. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty. 4. Oferta jest jawna w całości;części. Strony oferty od ...... do ........ stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania ,z uwzględnieniem pkt. I.4,ppkty 7 i 8 SIWZ. 5. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie , w przypadku ich uczestnictwa,. 6. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres nie krótszy niż: - 48 miesięcy na wykonane roboty ogólnobudowlane licząc od dnia odbioru końcowego 7. Oświadczenie o wykonaniu przynajmniej robót ogólnobudowlanych siłami własnymi bez zatrudniania podwykonawców. 8. Oświadczenie o ujęciu w kosztach pośrednich kosztów nie będących kosztami z przedmiaru. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. -Dz. U. Nr 87 z 2006, poz. 605, mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tzn. osobę uprawnioną do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 3. Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , budynków /budowa lub modernizacja/ ,każdy o kubaturze min. 3 000,00 m³ i o wartości łącznej min. 2 500 000 zł brutto, dla potwierdzenia warunku określonego w pkcie VI 4 SIWZ. Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ. 4. Dokumenty np.referencje , protokoły odbioru końcowego, potwierdzające należytą staranność wykonania robót wymienionych w wykazie dla potwierdzenia warunku określonego w pkcie VI 4 SIWZ. 5. Uprawnienia osób, które będą kierowały robotami ogólnobudowlanymi, instalacji sanitarnych elektrycznymi :uprawnienia ogólnobudowlane, instalacji sanitarnych c.o., gaz i wod.-kan, elektryczne oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z dowodem opłaty składek członkowskich na dzień otwarcia ofert, jeśli jego ważność upłynęła w dniu otwarcia ofert. 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, jako potwierdzenie warunku określonego w pkcie VI.6 SIWZ. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pktach 1, 2 Listy wymaganych dokumentów, przedstawia odpowiednio: 1. pkt 1 , 2 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa powyżej, z wyjątkiem dokumentu z pktu 1b., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem, przed upływem terminu składania ofert. Dokument z pktu 1 b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentów, o których mowa w pkcie 1 niniejszej uwagi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bierun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych pok. nr 16; 43-150 Bieruń ul. Rynek 14 .Cena SIWZ w formie pisemnej - 260,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria ( parter); 43-150 Bieruń ul. Rynek 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.