eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont wiat przystankowych- zamówienie uzupełniające II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-01-11

Rzeszów: Remont wiat przystankowych- zamówienie uzupełniające II
Numer ogłoszenia: 7338 - 2016; data zamieszczenia: 11.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 86 60 349, faks (017) 86 60 349.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wiat przystankowych- zamówienie uzupełniające II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym słupków oraz wiat przystankowych komunikacji miejskiej w Rzeszowie w celu zachowania bezpieczeństwa pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego oraz zapewnienia estetyki i funkcjonalności obiektów. 1. Naprawy bieżące lub wymiana elementów wiat przystankowych: 1.2. Wymiana uszkodzonych szyb 1.3. Wymiana listew mocujących 1.4. Wymiana modułu zadaszenia wiaty z poliwęglanu 1.5. Wymiana podsufitki 1.6. Wymiana modułu zadaszenia wiaty z blachy 1.7. Naprawa ławek 1.8. Naprawa i montaż tabliczki z nazwą przystanku 1.9. Naprawa gablot 1.10. Wymiana poliwęglanu w gablotach 1.11. Odmalowanie skorodowanych elementów przystanków lub całego przystanku 1.12. Naprawa elementów stalowych konstrukcji wiaty 1.13. Naprawa, renowacja znaku przystankowego 1.14. Naprawa oświetlenia/wymiana diod LED 1.15. Wymiana transformatora 2. Niezwłoczne zabezpieczenie wiat w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń powstałych wskutek zdarzeń losowych (wandalizmu, kolizji drogowych, działania sił natury): 2.1. Demontaż wiaty 2.2. Złomowanie 2.3. Montaż wiaty 3. Przeniesienie obiektów przystankowych: 3.1. Przeniesienie wiaty w inne miejsce 3.2. Słupki przystankowe (montaż lub demontaż) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1 i 3 niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do pięciu dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym termin ten może zostać wydłużony. Decyzję o naprawie zdemontowanej wiaty lub o jej wywiezieniu na złom podejmuje Zamawiający. Po demontażu obiektów do Wykonawcy należy uporządkowanie terenu i utylizacja materiałów bezużytecznych za zgodą Zamawiającego poprzez protokół likwidacji. Decyzje o konieczności wymiany słupka, gabloty, ławki lub innych elementów podejmuje Zamawiający. Wszelkie prace remontowe (szczególnie montaż lub demontaż wiat), nie wymagające natychmiastowej reakcji Wykonawcy, należy przeprowadzić w porach o ograniczonym natężeniu ruchu pasażerskiego. UWAGA!! Wskazane w Formularzu cenowym ilości są jedynie szacunkami Zamawiającego, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tj. zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji w trakcie realizacji umowy. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). Lokalizacja: Przedmiotowe wiaty i słupki zlokalizowane są na przystankach komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa. Szczegółową lokalizację wiat i słupków przedstawiają załączniki do Opisu Przedmiotu Zamówienia - Wykaz przystanków. Szczegółowy opis zamówienia zawiera również Formularz cenowy dla Wykonawcy. UWAGA!! Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zadania, na kwotę minimum 50 000,00 zł. Załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia: - Wykaz przystanków, - Formularz cenowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 45.21.33.11 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLRESCO Robert Wojtaś, ul. Chopina 19, 35-055 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17879,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21980,10

  • Oferta z najniższą ceną: 21980,10 / Oferta z najwyższą ceną: 21980,10

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie Art. 67 Ust. 1 Pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 25% wartość zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Niniejsze zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym o którym mowa w art 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP do zamówienia podstawowego udzielonego na podstawie umowy nr ZTM.232.3.53.2015 z dnia 30.03.2015 pomiędzy Zarządem Transportu Miejskiego w Rzeszowie, a POLRESCO Robert Wojtaś. Udzielenie niniejszego zamówienia jest konieczne ze względu na zniszczenie znacznej ilości infrastruktury przystankowej spowodowanej aktami wandalizmu, których ilość nie była możliwa do przewidzenia na etapie przeprowadzania postępowania. Brak możliwości dalszego utrzymania wiat i słupków przystankowych w należytym stanie technicznym może zagrażać bezpieczeństwu pasażerów

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.