eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja Pawilonu Nr XI (przebudowa i rozbudowa pawilonu szpitalnego nr XI wraz z towarzyszącymi podjazdami i parkingiem na terenie Szpitala im. J. Babińskiego w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159 - II etap).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Łódź: Modernizacja Pawilonu Nr XI (przebudowa i rozbudowa pawilonu szpitalnego nr XI wraz z towarzyszącymi podjazdami i parkingiem na terenie Szpitala im. J. Babińskiego w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159 - II etap).
Numer ogłoszenia: 73298 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Pawilonu Nr XI (przebudowa i rozbudowa pawilonu szpitalnego nr XI wraz z towarzyszącymi podjazdami i parkingiem na terenie Szpitala im. J. Babińskiego w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159 - II etap)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: Roboty budowlane w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji, teleinformatycznych - lewa strona budynku. 2. Pawilon Nr XI mieści się w obiekcie szpitalnym w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159. 3. Zakres prac do wykonania: II etap - lewa strona budynku: a) Wymiana instalacji elektrycznej: - tablice rozdzielcze; - piony zasilające; - oprzewodowanie; - osprzęt elektryczny. b) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania: - wymiana pionów i poziomów; - wymiana i montaż podejść wraz z zaworami odcinającymi; - wymiana i montaż grzejników. c) Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z osprzętem i wymianą urządzeń sanitarnych: - wymiana pionów i poziomów instalacji wodociągowej; - wymiana pionów kanalizacyjnych; - wymiana i montaż urządzeń sanitarnych. d) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej. e) Wykonanie instalacji niskoprądowej (telefony, komputery, domofony, kamery), montaż osprzętu w/w instalacji. f) Roboty modernizacyjno - budowlane: - wyburzenie ścianek i postawienie nowych; - wymiana posadzek; - wymiana okładzin ściennych i podłogowych; - uzupełnienie i wymiana tynków wewnętrznych; - wymiana stolarki drzwiowej; - malowanie pomieszczeń. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki: - przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiąca załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - dokumentacja projektowa przebudowy i rozbudowy Pawilonu Nr XI - stanowiąca załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy i 00 100 zł). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15.04.2009 r. Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w PKO BANK POLSKI , konto nr 04 1020 3408 0000 4902 0168 5049. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. W pozostałych formach wadium należy złożyć w pok. 103 (budynek administracyjny A - I piętro) - oryginał, a kopię należy zamieścić w ofercie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami) który: a) posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego. b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Aktualny dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - dotyczy: a) kierownika budowy oraz kierowników robót, również z zaświadczeniem o wpisaniu na listę członków właściwej listy samorządu zawodowego; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Oświadczenie - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej, o podobnym charakterze, o łącznej wartości robót budowlanych za ostatnie 5 lat nie mniejszej niż 2.000.000 zł i zakresie jak roboty, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik nr 3 1.4. Oświadczenie - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności- załącznik nr 4 ( w przypadku, gdy wykonawca w wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia). 1.5. Oświadczenie - o podwykonawcach, jeśli wykonawca zamierza podzielić zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia z potwierdzeniem tych kwalifikacji, a także zakresu i wartości mających wykonać część zamówienia - załącznik nr 5 1.6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 1 000 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) dokument składa przynajmniej jeden z członków konsorcjum. 1.7. Aktualna na dzień otwarcia Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisa na OC deliktowe i OC kontraktowe sumy gwarancyjnej nie mniej niż 500.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia) - w przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) dokument składa przynajmniej jeden z członków konsorcjum. 1.8. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) dokument składa każdy z członków konsorcjum. 1.9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) dokument składa każdy z członków konsorcjum. 1.10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) dokument składa każdy z członków konsorcjum. 1.11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ww. pkt 1.2, 1.9, 1.10, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.9 , 1.10 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spec. Psych. ZOZ - pok. 212 , budynek administracyjny B, 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (0 42) 652-92-68..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Spec. Psych. ZOZ - pok. 201 , budynek administracyjny A, 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.