eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja Pawilonu Nr XI (przebudowa i rozbudowa pawilonu szpitalnego nr XI wraz z towarzyszącymi podjazdami i parkingiem na terenie Szpitala im. J. Babińskiego w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159 - II etap)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Łódź: Modernizacja Pawilonu Nr XI (przebudowa i rozbudowa pawilonu szpitalnego nr XI wraz z towarzyszącymi podjazdami i parkingiem na terenie Szpitala im. J. Babińskiego w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159 - II etap)
Numer ogłoszenia: 260666 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73298 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Pawilonu Nr XI (przebudowa i rozbudowa pawilonu szpitalnego nr XI wraz z towarzyszącymi podjazdami i parkingiem na terenie Szpitala im. J. Babińskiego w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159 - II etap).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: Roboty budowlane w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji, teleinformatycznych - lewa strona budynku. 2. Pawilon Nr XI mieści się w obiekcie szpitalnym w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159. 3. Zakres prac do wykonania: II etap - lewa strona budynku: a) Wymiana instalacji elektrycznej: - tablice rozdzielcze; - piony zasilające; - oprzewodowanie; - osprzęt elektryczny. b) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania: - wymiana pionów i poziomów; - wymiana i montaż podejść wraz z zaworami odcinającymi; - wymiana i montaż grzejników. c) Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z osprzętem i wymianą urządzeń sanitarnych: - wymiana pionów i poziomów instalacji wodociągowej; - wymiana pionów kanalizacyjnych; - wymiana i montaż urządzeń sanitarnych. d) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej. e) Wykonanie instalacji niskoprądowej (telefony, komputery, domofony, kamery), montaż osprzętu w/w instalacji. f) Roboty modernizacyjno - budowlane: - wyburzenie ścianek i postawienie nowych; - wymiana posadzek; - wymiana okładzin ściennych i podłogowych; - uzupełnienie i wymiana tynków wewnętrznych; - wymiana stolarki drzwiowej; - malowanie pomieszczeń. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki: - przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiąca załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - dokumentacja projektowa przebudowy i rozbudowy Pawilonu Nr XI - stanowiąca załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1266510.14 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. IMPROFEX, ul. Pabianicka 140, 93-410 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 976158.98
  • Oferta z najniższą ceną: 976158.98 oferta z najwyższą ceną: 1049611.77
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.