eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Przewóz uczestników i transport delegacji w ramach projektu Razem do celu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Biskupiec: Przewóz uczestników i transport delegacji w ramach projektu Razem do celu
Numer ogłoszenia: 73239 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58469 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7150110, faks 89 7152437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczestników i transport delegacji w ramach projektu Razem do celu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 1.Transport uczestników projektu Razem do celu w trzech terminach (zwanych dalej cyklami), tj.: I cykl obejmuje II kwartał 2014 r. II cykl obejmuje IV kwartał 2014 r. III cykl obejmuje I kwartał 2015 r.a) długość cyklu szacuje się na 70 dni roboczych rozumianych jako dni wykonywania usługi przewozu uczestników. b) w danym cyklu szacuje się, że weźmie udział ok. 8 uczestników.c) zamawiający przewiduje, że każdego dnia zostanie przejechanych ok. 180 km. d) przewóz uczestników będzie realizowany w godzinach i dniach miesiąca wg potrzeb Zamawiającego, zgodnie z przekazanym nie później niż 2 dni robocze przed każdym cyklem harmonogramem. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w harmonogramie, o czym będzie informował Wykonawcę. Wraz z harmonogramem Zamawiający przekaże listę uczestników chętnych na dojazdy wraz z telefonami kontaktowymi, bowiem to na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonania ustaleń gwarantujących sprawne i terminowe wykonanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tej listy tj. zwiększenie lub zmniejszenie liczby osób korzystających z transportu. Wykonawca powinien sam ustalić optymalny przebieg trasy, miejsce i czas wyjazdu i poinformować o tym uczestników oraz przesłać taką informacje w formie elektronicznej na adres biura projektu: cam@biskupiec.pl.Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi polegającej na dowożeniu uczestników projektu na/z zajęcia/ć tylko i wyłącznie jednym pojazdem w danym dniu chyba, że Zamawiający na skutek wyjątkowej lub innej sytuacji postanowi inaczej. Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających ilość przejechanych kilometrów w danym dniu.Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z dojazdem do miejsca zamieszkania pierwszej osoby odbieranej danego dnia z terenu gminy Biskupiec oraz z dojazdem do miejsca odbywania kursów zawodowych na terenie miasta Biskupiec bez pasażerów. Przez przewóz uczestników projektu Razem do celu Zamawiający rozumie transport z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się kursów zawodowych i/lub zajęć teoretycznych oraz transport z ww. miejsc do miejsca zamieszkania uczestnika projektu. Miejsca odbywania się kursów zawodowych i/lub zajęć teoretycznych zlokalizowane są na terenie miasta Biskupiec. Przez miejsce zamieszkania uczestników projektu należy rozumieć obszar Gminy Biskupiec. 2.Transport 8 -osobowej delegacji (osiem osób + kierowca) na trasie Biskupiec - lotnisko w Gdańsku -Biskupiec w ilości 2 wyjazdów (po jednym w 2014 i 2015 roku).Terminy transportu zostaną określone przez Zamawiającego nie później niż 7 dni przed planowanym wyjazdem. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ww. terminów. Wykonawca powinien określić godzinę wyjazdu i poinformować o tym Zamawiającego najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowanym transportem. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy:a) zapewnienie na trasie każdego przejazdu kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami, b) zapewnienie sprawnego technicznie pojazdu dostosowanego do ilości przewożonych osób tzn. pojazd przystosowany konstrukcyjnie do przewozu co najmniej 9 osób (osiem osób + kierowca), który posiada świadectwo dopuszczania do ruchu zgodnie z Prawem o ruchu drogowym,c) zapewnienie uczestnikom projektu warunków bezpieczeństwa i higieny podczas transportu oraz innych, które uważa się za niezbędne ze względu na rodzaj transportu,d) zapewnienie każdej przewożonej osobie miejsca siedzącego,e) wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi podczas transportu oraz od odpowiedzialności cywilnej,f) zapewnienie paliwa w ilości niezbędnej na każdy przejazd zaplanowaną trasą według harmonogramu, zapewnienie niezbędnej dokumentacji dla środka transportu oraz ponoszenie odpowiedzialności za jego właściwe przygotowanie techniczne,g) w przypadku awarii środka transportu na trasie lub niedopuszczenia go do ruchu przez policję lub inne organy do tego uprawnione Wykonawca powinien usunąć awarię w trybie natychmiastowym, a w przypadku braku takiej możliwości powinien zapewnić inny środek transportu o tożsamym standardzie na koszt własny,h) pojazd, którym Wykonawca będzie realizował transport powinien być wyposażony w co najmniej: ogrzewanie, sprawną klimatyzację, miejsce na bagaż, radio z nagłośnieniem, pasy bezpieczeństwa w przestrzeni pasażerskiej i TV (TV dotyczy tylko transportu do/z Gdańska),i) Wykonawca zobowiązany jest umieszczać logo PO KL, emblemat Unii Europejskiej oraz informację o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkich dokumentach związanych z jego realizacją - zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 3. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w złożonej ofercie są ustalone na okres całego okresu wykonywania zamówienia i nie podlegają żadnym zmianom. Cena za 1 km oraz cena ryczałtowa podana w ofercie Wykonawcy jest ostateczna i nie ulegnie zmianie np. ze względu na dodatkowe opcje przewozu (jazda w nocy, opłaty postojowe, itp.)Wszelkie ilości podane w zamówieniu są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie.Wszelkie terminy podane w zamówieniu przypuszczalne i mogą ulec zmianie. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie w związku z umową o dofinansowanie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2, Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej , Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Pepłowski Usługi Transportowe Taxi 9, ul. Floriańska 10, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78340,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84607,20

  • Oferta z najniższą ceną: 84607,20 / Oferta z najwyższą ceną: 84607,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.