eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Przewóz uczestników i transport delegacji w ramach projektu Razem do celu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Biskupiec: Przewóz uczestników i transport delegacji w ramach projektu Razem do celu.
Numer ogłoszenia: 58469 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec , al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7150110, faks 89 7152437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczestników i transport delegacji w ramach projektu Razem do celu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 1.Transport uczestników projektu Razem do celu w trzech terminach (zwanych dalej cyklami), tj.: - I cykl obejmuje II kwartał 2014 r. - II cykl obejmuje IV kwartał 2014 r. - III cykl obejmuje I kwartał 2015 r. a) długość cyklu szacuje się na 70 dni roboczych rozumianych jako dni wykonywania usługi przewozu uczestników. b) w danym cyklu szacuje się, że weźmie udział ok. 8 uczestników. c) zamawiający przewiduje, że każdego dnia zostanie przejechanych ok. 180 km. d) przewóz uczestników będzie realizowany w godzinach i dniach miesiąca wg potrzeb Zamawiającego, zgodnie z przekazanym nie później niż 2 dni robocze przed każdym cyklem harmonogramem. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w harmonogramie, o czym będzie informował Wykonawcę. Wraz z harmonogramem Zamawiający przekaże listę uczestników chętnych na dojazdy wraz z telefonami kontaktowymi, bowiem to na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonania ustaleń gwarantujących sprawne i terminowe wykonanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tej listy tj. zwiększenie lub zmniejszenie liczby osób korzystających z transportu. Wykonawca powinien sam ustalić optymalny przebieg trasy, miejsce i czas wyjazdu i poinformować o tym uczestników oraz przesłać taką informacje w formie elektronicznej na adres biura projektu: cam@biskupiec.pl. Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi polegającej na dowożeniu uczestników projektu na/z zajęcia/ć tylko i wyłącznie jednym pojazdem w danym dniu chyba, że Zamawiający na skutek wyjątkowej lub innej sytuacji postanowi inaczej. Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających ilość przejechanych kilometrów w danym dniu. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z dojazdem do miejsca zamieszkania pierwszej osoby odbieranej danego dnia z terenu gminy Biskupiec oraz z dojazdem do miejsca odbywania kursów zawodowych na terenie miasta Biskupiec bez pasażerów. Przez przewóz uczestników projektu Razem do celu Zamawiający rozumie transport z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się kursów zawodowych i/lub zajęć teoretycznych oraz transport z ww. miejsc do miejsca zamieszkania uczestnika projektu. Miejsca odbywania się kursów zawodowych i/lub zajęć teoretycznych zlokalizowane są na terenie miasta Biskupiec. Przez miejsce zamieszkania uczestników projektu należy rozumieć obszar Gminy Biskupiec. 2.Transport 8 -osobowej delegacji (osiem osób + kierowca) na trasie Biskupiec - lotnisko w Gdańsku -Biskupiec w ilości 2 wyjazdów (po jednym w 2014 i 2015 roku). Terminy transportu zostaną określone przez Zamawiającego nie później niż 7 dni przed planowanym wyjazdem. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ww. terminów. Wykonawca powinien określić godzinę wyjazdu i poinformować o tym Zamawiającego najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowanym transportem. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) zapewnienie na trasie każdego przejazdu kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami, b) zapewnienie sprawnego technicznie pojazdu dostosowanego do ilości przewożonych osób tzn. pojazd przystosowany konstrukcyjnie do przewozu co najmniej 9 osób (osiem osób + kierowca), który posiada świadectwo dopuszczania do ruchu zgodnie z Prawem o ruchu drogowym, c) zapewnienie uczestnikom projektu warunków bezpieczeństwa i higieny podczas transportu oraz innych, które uważa się za niezbędne ze względu na rodzaj transportu, d) zapewnienie każdej przewożonej osobie miejsca siedzącego, e) wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi podczas transportu oraz od odpowiedzialności cywilnej, f) zapewnienie paliwa w ilości niezbędnej na każdy przejazd zaplanowaną trasą według harmonogramu, zapewnienie niezbędnej dokumentacji dla środka transportu oraz ponoszenie odpowiedzialności za jego właściwe przygotowanie techniczne, g) w przypadku awarii środka transportu na trasie lub niedopuszczenia go do ruchu przez policję lub inne organy do tego uprawnione Wykonawca powinien usunąć awarię w trybie natychmiastowym, a w przypadku braku takiej możliwości powinien zapewnić inny środek transportu o tożsamym standardzie na koszt własny, h) pojazd, którym Wykonawca będzie realizował transport powinien być wyposażony w co najmniej: ogrzewanie, sprawną klimatyzację, miejsce na bagaż, radio z nagłośnieniem, pasy bezpieczeństwa w przestrzeni pasażerskiej i TV (TV dotyczy tylko transportu do/z Gdańska), i) Wykonawca zobowiązany jest umieszczać logo PO KL, emblemat Unii Europejskiej oraz informację o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkich dokumentach związanych z jego realizacją - zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 3. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w złożonej ofercie są ustalone na okres całego okresu wykonywania zamówienia i nie podlegają żadnym zmianom. Cena za 1 km oraz cena ryczałtowa podana w ofercie Wykonawcy jest ostateczna i nie ulegnie zmianie np. ze względu na dodatkowe opcje przewozu (jazda w nocy, opłaty postojowe, itp.) Wszelkie ilości podane w zamówieniu są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Wszelkie terminy podane w zamówieniu przypuszczalne i mogą ulec zmianie. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności tj. zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2013.1414 j.t.) bądź równoważnej licencji, w tym wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub licencji, o której mowa w art. 5b ust. 1 pkt 1 lub pkt 2 lub pkt 3 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2013.1414 j.t.), bądź równoważnej licencji, w tym wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik 1 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 36a. 1. ustawy pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy usługi. Przepis stosuje się odpowiednio do zmian umowy o podwykonawstwo. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: a. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. a. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. c. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 3 ustawy Pzp.). Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia obowiązany jest wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, w świetle art. 24 ustawy Pzp. Natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, mogą być spełnione przez wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia łącznie. Forma dokumentów. 1. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą na niniejsze zamówienie możliwe będą jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przewidywane zmiany umowy: 1. Przyczyna: zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. Skutek: zmiana w umowie/aneks - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 2. Przyczyna: działania siły wyższej i osób trzecich, od działania, których uzależniona jest możliwość kontynuowania prac objętych niniejszą umową, zaistnienia zdarzenia zewnętrznego wobec łączącej strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, którego nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. Skutek: zmiana w umowie/aneks - zmiana uwzględniająca wystąpienie wyżej wymienionych przesłanek oraz uwzględniająca konsekwencje ich wystąpienia w szczególności odnośnie zmiany terminu realizacji. 3. Przyczyna: Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek: zmiana w umowie/aneks - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. 4. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmiana harmonogramu przewozu uczestników, w szczególności terminów i ilości kilometrów, zmiana szacunkowej wartości umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupiec.pl/ogloszenia_przetargi.htm
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Biskupiec al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Gmina Biskupiec al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec pokój nr 10 (KANCELARIA), parter.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie w związku z umową o dofinansowanie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2, Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej , Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.