eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Bieżące utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego - 3 zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-01

Zgierz: Bieżące utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 73146 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29275 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego - 3 zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącego utrzymania dróg na terenie Powiatu Zgierskiego polegającego na świadczeniu następujących prac: 1) wynajmie koparko - ładowarki wraz z obsługą operatorską ; 2) wykonaniu drobnych napraw ciągów pieszych; 3) usuwaniu z pasa drogowego żywych lub martwych zwierząt oraz wywozie i utylizacji zwierząt martwych; 4) usuwaniu wiatrołomów; 5) wykonaniu pomiarów natężenia ruchu; 6) oczyszczaniu studni chłonnych i kratek deszczowych; 7) usuwaniu wód opadowych z dróg powiatowych; 8) sporządzaniu projektu stałej organizacji ruchu; 9) usuwaniu drzew; 10) frezowaniu pni, 11) wynajmie podnośnika wraz z obsługą operatorską. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (zwane również zadaniami) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w opisie prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia - stanowiącym załączniki Nr 1 do SIWZ oraz odrębnie dla danej części zamówienia w : 1) przedmiarach - stanowiących załączniki od Nr 2A do Nr 2C do SIWZ ; 2) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych - stanowiących załączniki od Nr 3A do Nr 3C do SIWZ; 3) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- stanowiących załączniki od Nr 4 A do 4 C do SIWZ; 4) wykazie dróg (11A-11C). 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno - budowlanego. 5. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze i zabezpieczenie prac, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 6. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 7. Prace o których mowa w ust. 1 pkt 3,4,6,7,9,10 mogą zostać zlecone do realizacji również w godzinach nocnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Ozorków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa ROL - POL, Wieczorek Paweł, Sworawa 51, 99-200 Poddębice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90931,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 173620,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Zgierz oraz gminy Parzęczew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa ROL - POL, Wieczorek Paweł, Sworawa 51, 99-200 Poddębice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151213,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91410,00

  • Oferta z najniższą ceną: 91410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 290720,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roboty Drogowe, Dariusz Kłys, ul. Smardzewska 5, Łagiewniki Nowe, 95-002 Smardzew, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141464,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86341,32

  • Oferta z najniższą ceną: 86341,32 / Oferta z najwyższą ceną: 271680,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.