eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Bieżące utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego - 3 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Zgierz: Bieżące utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 29275 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego - 3 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącego utrzymania dróg na terenie Powiatu Zgierskiego polegającego na świadczeniu następujących prac: 1) wynajmie koparko - ładowarki wraz z obsługą operatorską ; 2) wykonaniu drobnych napraw ciągów pieszych; 3) usuwaniu z pasa drogowego żywych lub martwych zwierząt oraz wywozie i utylizacji zwierząt martwych; 4) usuwaniu wiatrołomów; 5) wykonaniu pomiarów natężenia ruchu; 6) oczyszczaniu studni chłonnych i kratek deszczowych; 7) usuwaniu wód opadowych z dróg powiatowych; 8) sporządzaniu projektu stałej organizacji ruchu; 9) usuwaniu drzew; 10) frezowaniu pni, 11) wynajmie podnośnika wraz z obsługą operatorską. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (zwane również zadaniami) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w opisie prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia - stanowiącym załączniki Nr 1 do SIWZ oraz odrębnie dla danej części zamówienia w : 1) przedmiarach - stanowiących załączniki od Nr 2A do Nr 2C do SIWZ ; 2) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych - stanowiących załączniki od Nr 3A do Nr 3C do SIWZ; 3) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- stanowiących załączniki od Nr 4 A do 4 C do SIWZ; 4) wykazie dróg (11A-11C). 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno - budowlanego. 5. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze i zabezpieczenie prac, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 6. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 7. Prace o których mowa w ust. 1 pkt 3,4,6,7,9,10 mogą zostać zlecone do realizacji również w godzinach nocnych. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy na podjęcie prac o których mowa powyżej wynosi 3 godziny zegarowe od momentu otrzymania zlecenia od przedstawiciela Zamawiającego. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas reakcji dłuższy niż 3 godziny zegarowe zostanie odrzucona, jako oferta, której treść nie odpowiada treści SIWZ. 8. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 9. Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczony zostanie Wykonawca, który w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 45% wartości zamówienia podstawowego (w ramach danej części zamówienia) i polegających na powtórzeniu robót budowlanych tego samego rodzaju, jak w zamówieniu podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.51.00.00-5, 45.52.00.00-8, 77.21.14.00-6, 90.60.00.00-3, 90.00.00.00-7, 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w formie oryginału) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin realizacji - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy; 2) zmiany w zakresie rozwiązań technologicznych określonych w dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu umowy: a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót; dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje dokumentacja techniczna, a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt zamienny wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski /projektanta/, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego. Powyższe zmiany nie stanowią podstawy do zmiany terminu zakończenia robót; b) w uzasadnionych przypadkach, gdy realizacja zadania według obowiązującej dokumentacji technicznej powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, przy czym zmiany te nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty oraz nie stanowią podstawy do zmiany terminu zakończenia robót; 3) zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót budowlanych, ze względu na: a) przedłużenie procedury przekazania terenu budowy; b) przedłużenie procedury przekazania dokumentów budowy; c) przedłużenie procedury przetargowej; d) nieprzewidziane zmiany stanu prawnego; e) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje; f) uwarunkowania społeczne protesty, listy, petycje itp.); g) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami nieruchomości; h) konieczność uzgodnień z gestorami sieci, i) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej, katastrofy naturalnej lub awarii technicznej, których skutki zagrażają życiu lub zdrowiu dużej liczby osób, mieniu w wielkich rozmiarach albo środowisku na znacznych obszarach; 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności; 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A, pok.216, 95-100 Zgierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6a, 95-100 Zgierz, Kancelaria podawcza pok. 15 (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Ozorków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Ozorków polegającego na świadczeniu następujących prac: 1) wynajmie koparko - ładowarki wraz z obsługą operatorską ; 2) wykonaniu drobnych napraw ciągów pieszych; 3) usuwaniu z pasa drogowego żywych lub martwych zwierząt oraz wywozie i utylizacji zwierząt martwych; 4) usuwaniu wiatrołomów; 5) wykonaniu pomiarów natężenia ruchu; 6) oczyszczaniu studni chłonnych i kratek deszczowych; 7) usuwaniu wód opadowych z dróg powiatowych; 8) sporządzaniu projektu stałej organizacji ruchu; 9) usuwaniu drzew; 10) frezowaniu pni, 11) wynajmie podnośnika wraz z obsługą operatorską..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.51.00.00-5, 45.52.00.00-8, 77.21.14.00-6, 90.60.00.00-3, 90.00.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin realizacji - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Zgierz oraz gminy Parzęczew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Zgierz oraz gminy Parzęczew polegającego na świadczeniu następujących prac: 1) wynajmie koparko - ładowarki wraz z obsługą operatorską ; 2) wykonaniu drobnych napraw ciągów pieszych; 3) usuwaniu z pasa drogowego żywych lub martwych zwierząt oraz wywozie i utylizacji zwierząt martwych; 4) usuwaniu wiatrołomów; 5) wykonaniu pomiarów natężenia ruchu; 6) oczyszczaniu studni chłonnych i kratek deszczowych; 7) usuwaniu wód opadowych z dróg powiatowych; 8) sporządzaniu projektu stałej organizacji ruchu; 9) usuwaniu drzew; 10) frezowaniu pni, 11) wynajmie podnośnika wraz z obsługą operatorską..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.51.00.00-5, 45.52.00.00-8, 77.21.14.00-6, 90.60.00.00-3, 90.00.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin realizacji - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno polegającego na świadczeniu następujących prac: 1) wynajmie koparko - ładowarki wraz z obsługą operatorską ; 2) wykonaniu drobnych napraw ciągów pieszych; 3) usuwaniu z pasa drogowego żywych lub martwych zwierząt oraz wywozie i utylizacji zwierząt martwych; 4) usuwaniu wiatrołomów; 5) wykonaniu pomiarów natężenia ruchu; 6) oczyszczaniu studni chłonnych i kratek deszczowych; 7) usuwaniu wód opadowych z dróg powiatowych; 8) sporządzaniu projektu stałej organizacji ruchu; 9) usuwaniu drzew; 10) frezowaniu pni, 11) wynajmie podnośnika wraz z obsługą operatorską..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.51.00.00-5, 45.52.00.00-8, 77.21.14.00-6, 90.60.00.00-3, 90.00.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin realizacji - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.