eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Zakup fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zabudową, przeznaczonego do odbioru odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-11

Strzegom: Zakup fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zabudową, przeznaczonego do odbioru odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 7256 - 2016; data zamieszczenia: 11.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o. , Aleja Wojska Polskiego 75, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. 74 8551052, faks 74 8551052.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zabudową, przeznaczonego do odbioru odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zabudową, przeznaczonego do odbioru odpadów komunalnych 2.Funkcja pojazdu: wywóz stałych odpadów różnych frakcji pochodzących z gospodarstw domowych oraz odpadów wielkogabarytowych. 3.Minimalne parametry do spełnienia: 3.1.Zabudowa: 1.Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym , o przekroju prostokątnym z podłogą płaską, rok produkcji minimum 2015r. 2.skrzynia ładunkowa ożebrowana profilem zamkniętym, 3.Boki zabudowy pokryte na całej powierzchni blachą w kolorze zabudowy 4.pojemność zabudowy min. - 21m3, 5.skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie, 6.objętość kosza zasypowego min. 1,5 m3, 7.odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej blacha typu o gr. min. 3-8 mm, 8.wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej blacha typu o gr. min. 8 mm, 9.mechanizm zgniatania liniowo - płytowy , czyli tzw. (szufladowy), 10.stopień zagęszczenia odpadów minimum 1 : 5, 11.prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy, 12.możliwość zmiany ciśnienia ( stopnia zagęszczenia ) w układzie hydraulicznym na co najmniej trzy inne nastawy - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na wariant np.: surowce wtórne, komunalne, do odzysku itp. 13.uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 do 1100 litrów, 14.część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie, 15.dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, po jego bokach, 16.układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, 17.króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym, 18.kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy, 19.dwa wyłączniki bezpieczeństwa, 20.sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego, 21.sterowanie ręczne, 22.sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka, 23.sterowanie płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) odbywa się z pulpitu sterowniczego znajdującego się w kabinie kierowcy, 24.możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi, 25.możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się na stałe w kabinie kierowcy, 26.włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne, 27.zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana, 28.oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe (kogut)z przodu i z tyłu pojazdu, 29.reflektor roboczy z tyłu, 30.pasy odblaskowe ( ostrzegawcze ) na kabinie i odwłoku, 31.błotniki kół tylnych z chlapaczami, 32.dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami ograniczającymi prędkość i jazdę w tył, automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty, 33.sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu do tyłu, 34.zbiornik na wodę do mycia rąk, 35.zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN 1501-1 z późniejszymi zmianami. 36.Gwarancja min. 24 m-ce od daty przekazania pojazdu Zamawiającemu 37.Zamawiający wymaga homologacji na pojazd skompletowany 3.2.Podstawowe dane techniczne podwozia: 1. Dopuszczalna masa całkowita 26 ton i masa własna podwozia nie wyższa niż 7 ton 2. Podwozie fabrycznie nowe - produkcja min. 2015r. 3. Rozstaw osi między pierwszą, a drugą w zakresie 3800-4000mm 4. Silnik: a)wysokoprężny o pojemności do 7000 ccm i mocy min. 290 KM b)spełniający normę emisji spalin EURO 6 c)maksymalny moment obrotowy silnika min. 1200 Nm d)skrzynia biegów manualna, dwuzakresowa e)podgrzewany filtr paliwa oraz dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody f)płomieniowe lub żarowe urządzenie rozruchowe g)wzmocniona tarcza sprzęgło o grubości okładziny min. 5mm 5. Oś przednia: a)przednie zawieszenie resory paraboliczne min. 7,5 ton b)stabilizator osi przedniej 6. Osie tylne: a)oś ostatnia wleczona kierowana i podnoszona b)tylne zawieszenie pneumatyczne min. 19 ton c)stabilizator osi tylnej d)blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej 7. Przystawki odbioru mocy: a)przystawka odbioru mocy odsilnikowa, niezależna od sprzęgła i skrzyni biegów 8. Układ hamulcowy: a)hamulec osi przedniej i tylnej - tarczowe b)układ hamulcowy z systemem ABS c)system ASR i ESP d)hamulec silnikowy e)osuszacz powietrza podgrzewany 9. Układ elektryczny: a)akumulatory 12V minimum 150Ah 2 szt. b)mechaniczny wyłącznik akumulatorów 10. Zbiornik paliwa min. 200 litrów, zbiornik AdBlue min. 20 litrów 11. Koła 22,5 - wraz z kołem zapasowym zamontowanym z boku podwozia 12. Kabina: a)kabina dzienna w kolorze białym wyposażone w trzy pojedyncze fotele b)siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym c)klimatyzacja d)ogrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego e)centralny zamek sterowany z pilota w kluczyku f)elektrycznie sterowane szyby g)dach otwierany mechanicznie h)oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego i)światła do jazdy dziennej j)dodatkowe światła dalekosiężne i przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętu umieszczone w zderzaku k)regulacja zasięgu świateł l)fabryczny immobiliser m)komputer pokładowy w języku polskim n)tachograf cyfrowy o)radio CD 4.Dostarczony pojazd musi spełniać wymogi normy PN-EN 1501-1, wymogi BHP, ppoż i ergonomii. Wykonawca przy dostawie samochodu dostarczy dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi kompletnego pojazdu. Szkolenie odbędzie się w dniu dostawy kompletnego pojazdu, potwierdzonej protokołem odbioru przez Zamawiającego na terenie siedziby Zamawiającego. 5.Lokalizacja dostawy kompletnego pojazdu - siedziba Zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o. ul. Al. Wojska Polskiego 75 58-150 Strzegom 6. Wymaga się, aby na dostarczony przedmiot zamówienia (podwozie i zabudowę), Wykonawca udzielił min. 24 miesiące gwarancji od daty przekazania pojazdu Zamawiającemu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku 1. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego warunki spełniają łącznie, natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców, to znaczy, że na oświadczeniu należy wypisać wszystkich Wykonawców i podpisują je wszyscy upełnomocnieni przedstawiciele Wykonawców lub podpisuje je upełnomocniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnik. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy art. 24 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 5.1. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 5.2. zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, 5.3. pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem, 5.4. jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 5.5. wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem), 5.6. oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy, która zawarta będzie z wykonawcą stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 2.1. aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 2.2. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2.3. możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, jeżeli nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, a Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia podmiotów trzecich dla wykazania spełnienia tego warunku. 3. Zmiany, o których mowa pkt 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Warunki dokonywania zmian: 4.1. na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zawierający uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 4.2. forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy. 5. Zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk-strzegom.nowybip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., ul. Aleja Wojska Polskiego 75, 58-150 Strzegom - sekretariat oraz za zaliczeniem pocztowym. Cena siwz 14 zł (plus koszt przesyłki)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., ul. Aleja Wojska Polskiego 75, 58-150 Strzegom - sekretariat, I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pan Zbigniew Kluj. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.