eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Sukcesywny wywóz i zagospodarowanie odpadów z Zakładu Oczyszczalni Ścieków w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Podole 7/9 zaklasyfikowanych kodami1) 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe, 2) 19 08 99 - inne niewymienione odpady, 3) ex 19 05 03 - materiał po procesie kompostowania 4) 19 08 01- skratki, 5) 19 08 02- zawartość piaskowników.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Piotrków Trybunalski: Sukcesywny wywóz i zagospodarowanie odpadów z Zakładu Oczyszczalni Ścieków w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Podole 7/9 zaklasyfikowanych kodami: 1) 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe, 2) 19 08 99 - inne niewymienione odpady, 3) ex 19 05 03 - materiał po procesie kompostowania 4) 19 08 01- skratki, 5) 19 08 02- zawartość piaskowników.
Numer ogłoszenia: 72533 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp z o.o. , ul. Przemysłowa 4, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 646 15 66, faks 44 646 15 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Miasta Piotrków Trybunalski.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny wywóz i zagospodarowanie odpadów z Zakładu Oczyszczalni Ścieków w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Podole 7/9 zaklasyfikowanych kodami: 1) 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe, 2) 19 08 99 - inne niewymienione odpady, 3) ex 19 05 03 - materiał po procesie kompostowania 4) 19 08 01- skratki, 5) 19 08 02- zawartość piaskowników..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wywóz i zagospodarowanie odpadów z Zakładu Oczyszczalni Ścieków w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Podole 7 na 9 zaklasyfikowanych kodami: 1) 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe, 2) 19 08 99 - inne niewymienione odpady, 3) ex 19 05 03 - materiał po procesie kompostowania 4) 19 08 01- skratki, 5) 19 08 02- zawartość piaskowników. 1. Sukcesywny wywóz i zagospodarowanie odpadów w ramach odzysku lub unieszkodliwienia w ilości: 1) odpadu o kodzie 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe do 8 000 Mg, 2) odpadu o kodzie 19 08 99 - inne niewymienione odpady do 500 Mg, 3) odpadu o kodzie ex 19 05 03 - materiał po procesie kompostowania do 500 Mg, 4) odpadu o kodzie 19 08 01 - skratki do 350 Mg, 5) odpadu o kodzie 19 08 02 - zawartość piaskowników do 350 Mg. Odpad o kodzie 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe, poddawane są badaniom z częstotliwością i w zakresie, zgodnym z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2010 r. Nr 137 poz. 924). Do specyfikacji dołączono wyniki badań osadu. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na zbieranie, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów wymienionych w rozdz. III p.1. 2) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z warunkami technicznymi i przestrzennymi odbioru odpadów, dokonać wizji lokalnej na terenie Zakładu Oczyszczalni Ścieków po uprzednim uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zasady bliskości, zgodnie z art. 20 ust.2, 3, 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - Dz.U. z 2013 r. poz.21. 4) W ofercie należy podać metodę zagospodarowania odpadów z określeniem lokalizacji jej wykonywania, czyli: a) w przypadku odzysku - jaką metodą i gdzie znajduje się instalacja, b) w przypadku unieszkodliwiania - jaką metodą i gdzie zlokalizowana jest instalacja. 5) Odpady nie mogą być stosowane w rolnictwie i do rekultywacji gruntów na cele rolne. 6) Dopuszcza się metodę odzysku komunalnych osadów ściekowych polegającą na ich stosowaniu: 6.1. Do dostosowania gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami, planów zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. 6.2. Do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu. 6.3. Do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz. 7) W przypadku zastosowania metody odzysku określonej w pkt 6.1. - właściciel, dzierżawca lub inna osoba władająca nieruchomością, na której komunalne osady ściekowe mają zostać zastosowane, musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności odzysku. 8) W przypadku zastosowania metody określonej w punkcie 6.2. i 6.3 Wykonawca musi wykazać możliwość zagospodarowania osadów, zgodnie z przepisami obowiązującymi w zakresie przedmiotu zamówienia. 9) Wykonawca przed przystąpieniem do usługi jest zobowiązany do wykonania badań gruntów, na których będą stosowane osady, i na podstawie badań gruntu i dostarczonych przez Zamawiającego badań komunalnych osadów ściekowych, ustali dawkę osadu, jaką można zastosować na poszczególnych gruntach. 10) Miejsce zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania musi być zlokalizowane na terenie województwa łódzkiego (obowiązuje zasada zachowania bliskości). 11) W przypadku wywozu odpadów do kompostowni Wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę z kompostownią na przyjmowanie przedmiotowych odpadów z określoną ilością odpadów przeznaczonych do kompostowania, w której integralną częścią jest decyzja kompostowni na odzysk metodą R3. 12) W przypadku wywozu odpadów w celu rekultywacji na składowisko, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę podpisaną z eksploatatorem składowiska na zastosowanie przedmiotowych odpadów do rekultywacji w/w składowiska z określeniem ilości odpadów, w której integralną częścią jest decyzja składowiska na rekultywację. 13) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oświadczenie o planowanym sposobie odzysku, bądź unieszkodliwiania przedmiotowych odpadów, zgodne z posiadaną decyzją na zbieranie, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów (złożone oświadczenie musi być spójne z przedstawioną decyzją). 14) Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za gospodarowanie przedmiotowymi odpadami. Odpowiedzialność ta rozpoczyna się od momentu załadunku odpadów na środki transportowe z miejsc czasowego magazynowania odpadów na terenie Zakładu Oczyszczalni Ścieków. 15) Wykonawca składający ofertę musi posiadać aktualną decyzję-pozwolenie na transport odpadów z wyszczególnieniem ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05). 16) W przypadku gdy Wykonawca nie posiada takiej decyzji powinien dołączyć do oferty decyzję wydaną na podwykonawcę oraz po wyborze oferty przedstawić umowę podwykonawczą. 17) W przypadku zastosowania metody odzysku R10 ustabilizowanego osadu ściekowego (kod 19 08 05), Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym wywozie osadu, na co najmniej 7 dni przed obowiązkiem zgłoszenia przez Zamawiającego tej usługi do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska (art. 96 ust.8 ustawy o odpadach). 18) Termin wywozu pozostałych odpadów będzie uzgadniany telefonicznie, z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. 19) Przed przystąpieniem do wywozu odpadów Wykonawca zobowiązany jest: a) przedstawić wykaz samochodów i zespołów pojazdów, którymi będzie świadczył usługę z podaniem numerów rejestracyjnych, b) przedstawić dokument z ważenia samochodów i zespołów pojazdów w celu określenia tonażu - waga netto, brutto, tara. 20) Sprzęt używany przez Wykonawcę musi być szczelny, tj. nie może powodować wycieków i uniemożliwiać przedostawanie się odpadów poza pojazd. 21) Każdy pojazd Wykonawcy wywożący odpady z terenu Zakładu Oczyszczalni Ścieków zostanie zaewidencjonowany przez Służby Ochrony Zakładu, potwierdzony przez pracownika Ochrony i kierowcę Wykonawcy. 22) Załadunek odpadów będzie odbywał się przez Zamawiającego własnym sprzętem w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 700 do 1500. 23) Operator ładowarki będzie prowadził rejestr zawierający: 1) nr rej pojazdu, 2) czas rozpoczęcia i zakończenia załadunku pojazdu, 3) ilość i rodzaj załadowanego odpadu. 24) W przypadku awarii ładowarki wznowienie ładowania odpadów nastąpi po naprawie sprzętu. 25) Zamawiający dopuszcza miesięczne zestawienia ilości odpadów wywiezionych. Wykonawca potwierdzać będzie Zamawiającemu Karty Przekazania Odpadu na koniec miesiąca. 26) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego, wyrywkowego ważenia załadowanych pojazdów na własny koszt. 27) Wykonawca składający ofertę odzysku R10 winien dysponować gruntami, na których wykorzysta ustabilizowany komunalny osad ściekowy odebrany z Zakładu Oczyszczalni Ścieków w Piotrkowie Trybunalskim. 28) Wykonawca dostarczy wykaz działek, na których będzie stosowany osad z zaznaczeniem ich na mapach geodezyjnych. 29) W przypadku przeznaczania nowych działek do stosowania osadów, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania stosownych dokumentów do Zamawiającego z 2-miesięcznym wyprzedzeniem. 30) Na działkach wskazanych przez Wykonawcę będzie stosowany osad pochodzący wyłącznie od Zamawiającego. 31) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów, tj. przewozu do miejsc odzysku, bądź unieszkodliwiania i poddania odzyskowi lub unieszkodliwianiu, zgodnie przepisami prawa: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 poz.21), b) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), c) rozporządzenia Ministra Środowiska z 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych ( Dz.U. z 2010 Nr 137 poz. 924). 32) Wykonawca posiada wymagane decyzje i pozwolenia na transport, odbiór i zagospodarowanie osadów ściekowych. Obowiązki Zamawiającego/Wytwórcy: 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy: a) wyniki badań każdej partii wywożonego odpadu o kodzie 19 08 05, b) wyniki badań odpadów o kodzie ex 19 05 03 w terminie do 30-06-2014 r., c) podstawową charakterystykę odpadów 19 08 01 i 19 08 02 w terminie do 30-06-2014 r..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia do 20% w stosunku do wartości zamówienia określonej w pkt 1, a Wykonawca zobowiązuje się wywieźć i zagospodarować przedmiot umowy po cenach ustalonych w formularzu oferty. Odpady będące przedmiotem zagospodarowania pochodzą z procesów oczyszczania ścieków komunalnych w Zakładzie Oczyszczalni Ścieków dla m. Piotrkowa Trybunalskiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do dnia 10-04-2014 r. do godz. 14:00. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy: Nr r-ku: 03 1440 1257 0000 0000 1084 1402 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: Sukcesywny wywóz i zagospodarowanie odpadów z Oczyszczalni Ścieków w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Podole 7/9. zaklasyfikowanych kodami: 1) 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe, 2) 19 08 99 - inne niewymienione odpady, 3) ex 19 05 03 - materiał po procesie kompostowania 4) 19 08 01- skratki, 5) 19 08 02- zawartość piaskowników. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007 r., Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). UWAGA - Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 3. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania udzielenie zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca musi przedstawić dokument, z którego wynika, że jest on uprawniony do prowadzenia działalności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z: a. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach b. ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska c. rozporządzeniem Ministra Środowiska z 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych tj. zobowiązany jest dołączyć: 1) zezwolenie na prowadzenie zbierania, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów wymienionych w rozdz.III p.1., 2) aktualną decyzję-pozwolenie na transport odpadów z wyszczególnieniem ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych - kod 19 08 05. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada takiej decyzji powinien dołączyć do oferty decyzję wydaną na podwykonawcę oraz po wyborze oferty przedstawić umowę podwykonawczą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykaże minimum 3 usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj: za usługę potwierdzającą spełnianie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę usługi polegającej na wywozie i zagospodarowaniu osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z Oczyszczalni Ścieków w ilości co najmniej 5 000 Mg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponować będzie środkami transportu dostosowanymi do przewozu odpadów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku nastąpi w oparciu o przedłożoną przez Wykonawcę opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na min. 500 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie zawodowe - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PIOTRKOWSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O. UL. PRZEMYSŁOWA 4 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 09:00, miejsce: PIOTRKOWSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O. UL. PRZEMYSŁOWA 4 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.