eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa przeprowadzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Katowice: Usługa przeprowadzki
Numer ogłoszenia: 72513 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax 032 2563420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kompleksowej przeprowadzki stanowisk pracy oraz wyposażenia pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego: A. zlokalizowanych w Katowicach w obiektach j.n.: 1)przy ul. Dąbrowskiego 37, 2)przy ul. Ligonia 46, 3)przy ul. Reymonta 24, 4)przy ul. Powstańców 17 pomiędzy powyższymi lokalizacjami oraz w ramach jednego budynku. Przeprowadzce pomiędzy powyższymi lokalizacjami będzie podlegało maksymalnie: a) 280 stanowisk pracy, b) 85 pomieszczeń. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zlecenia przeprowadzki o obiekt zlokalizowany w Katowicach, wskazany przez Zamawiającego, nie wymieniony powyżej. B. zlokalizowanych w Bielsku-Białej w obiekcie: 1)przy ul. Piastowskiej 40 w ramach jednego budynku, lub do innego budynku zlokalizowanego na terenie Bielska-Białej. Przeprowadzce będzie podlegało maksymalnie: a) 10 stanowisk pracy b) 5 pomieszczeń. C. zlokalizowanych w Częstochowie w obiekcie: 1) przy ul. Sobieskiego 7 w ramach jednego budynku, lub do innego budynku zlokalizowanego na terenie Czestochowy. Przeprowadzce będzie podlegało maksymalnie: a) 20 stanowisk pracy b) 14 pomieszczeń. Standardowe stanowisko pracy składa się z wyposażenia: 1.komputer - 1 szt., 2.monitor - 1 szt., 3.klawiatura + mysz - 1 szt., 4.akar (przedłużacz) i kable - 1 komplet, 5.drukarka - 1 szt, 6.biurko - maksymalne rozmiary 150x75 -1 szt., 7.kontener szufladowy - 1 szt., 8.biurko komputerowe - 1 szt., 9.szafy na dokumenty - maksymalne rozmiary 205x80 - 2 szt., 10.nadstawki do szaf - maksymalne rozmiary 40x80x60 - 2 szt., 11.szafa ubraniowa - 1 szt., 12.kosz na śmieci - 1 szt, 13.lampka na biurko - 1 szt., 14.telefon + ramię pod telefon lub wysięgnik - 1 szt., 15.krzesło lub fotel obrotowy - 1 szt., 16.przedmioty niewielkie gabarytowo Standardowe pomieszczenie obejmuje wyposażenie: 1.grzejnik - 1 szt., 2.wentylator - 1 szt., 3.regały metalowe - 1 szt., 4.kserokopiarki - 1 szt., 5.wieszak lub szafa ubraniowa - 1 szt., 6.krzesła - 4 szt., 7.stół - 1 szt., 8.radio - 1 szt., 9.faks - 1 szt., 10.niszczarka - 1 szt., 11.czajniki elektryczne - 1 szt., 12.tablice korkowe do wieszania ogłoszeń - 2 szt., 13.ekspresy do kawy - 1 szt. 14.szafka gospodarcza - 1 szt., 15.kwiaty doniczkowe - 2 szt., 16.przedmioty niewielkie gabarytowo Zamawiający umożliwia obejrzenie pomieszczeń i wyposażenia przeznaczonego do przeprowadzki w dniach roboczych w godz.10.00-15.00. Konkretny termin wizyty Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. W ramach wykonania usługi przeprowadzki Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia kontenerów [kartonów], do których pracownicy Zamawiającego zapakują podlegające przeprowadzce elementy wyposażenia stanowisk pracy i pomieszczeń, 2) dostarczenia kontenerów, do których Wykonawca zapakuje sprzęt komputerowy, 3) dostarczania folii zabezpieczającej, taśm, sznurków do zabezpieczenia przewożonego wyposażenia stanowisk pracy i pomieszczeń oraz naklejek do znakowania kartonów i innych niezbędnych materiałów, 4) zabezpieczenia i zapakowania stanowisk komputerowych do odpowiednich kontenerów, 5) demontażu mebli i innego wyposażenia oraz odpowiedniego ich zabezpieczenia do transportu, jeżeli jest to konieczne do wykonania przeprowadzki, 6) załadunku wyposażenia stanowisk pracy i pomieszczeń do odpowiednich środków transportu przystosowanych do przewożenia przedmiotów tego rodzaju, 7) przetransportowania przedmiotów przeprowadzki do lokalizacji docelowej, 8) rozładunku, 9) przeniesienia wyposażenia do odpowiednich pomieszczeń w lokalizacji docelowej, 10) montażu mebli i ich ustawienia w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach, 11) ustawienia stanowisk komputerowych w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach, 12) montażu wyposażenia dodatkowego, o ile wyposażenie zostało zdemontowane w celu wykonania przeprowadzki i ustawienie tego wyposażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, 13) skutecznego zabezpieczenia wind przed wszelkimi uszkodzeniami, 14) zabezpieczenia do transportu wyposażenia w taki sposób, aby nie uległo uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub dekompletacji Stanowiska komputerowe muszą być przez Wykonawcę przygotowane do transportu i transportowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem, w szczególności: 1) zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi, (np. folia zabezpieczająca, tzw. bąbelkowa,itp.) 2) ułożone w odpowiedniej pozycji podczas transportu, 3) izolowane od warunków atmosferycznych, 4) izolowane przed wstrząsami, 5) zabezpieczenie przed możliwością dostępu osób trzecich, 6) przetransportowane bezpośrednio z lokalizacji źródłowej do lokalizacji docelowej. Odłączenia elementów stanowiska komputerowego w aktualnej lokalizacji oraz ich podłączenia w lokalizacji docelowej dokonają pracownicy Zamawiającego. W lokalizacji docelowej Wykonawca złoży cały zestaw urządzeń stanowiska komputerowego danego użytkownika na jego biurku, rozpakowując urządzenia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezbędną do wykonania przeprowadzki ilość odpowiednich kontenerów i pojemników. Kontenery i pojemniki muszą być dostarczone łącznie z odpowiednią ilością m.in. taśmy klejącej i naklejek, na których będą umieszczone odpowiednie wymagane informacje, itp. Kontenery i pojemniki Wykonawca dostarczy najpóźniej na 1 dzień przed przeprowadzką. Wszystkie podlegające przeprowadzce szafy oraz kontenery są wypełnione dokumentami. Wykonawca zapewni w ramach wykonania usługi osoby pozostające do dyspozycji Zamawiającego do wykonania prac gospodarczych. W ramach prac gospodarczych Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do ustawiania wyposażenia podlegającego przeprowadzce we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, wbijania gwoździ oraz innych czynności związanych z ustawianiem mebli, urządzeń biurowych oraz przedmiotów podlegających przeniesieniu. Wykonawca będzie wykonywał usługi przeprowadzki na podstawie składanych przez Zamawiającego zleceń. Każda pojedyncza usługa musi być realizowana w ciągu 2 dni od daty złożenia przez zamawiającego zlecenia (telefonicznie, telefaksem, pisemnie, bądź drogą elektroniczną). Usługa świadczona będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30. Zamawiający zastrzega sobie zlecenie wykonania usługi po godzinie 15.30. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania części zamawianej usługi, w takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 1) dysponowania odpowiednio licznym taborem meblowozów, który zostanie użyty do realizacji przedmiotu zamówienia, 2) dysponowania odpowiednio licznym personelem wyspecjalizowanym w tego rodzaju przeprowadzkach, który zostanie użyty do realizacji przedmiotu zamówienia, 3) używania profesjonalnych narzędzi, 4) skutecznego zabezpieczenia wind na czas przeprowadzki, 5)dbania o porządek w trakcie przeprowadzki, 6)zabezpieczenia miejsc parkingowych w trakcie przeprowadzki, 7) pozostawienia w stanie nieuszkodzonym i uporządkowanym wind, ciagów komunikacyjnych, pomieszczeń i wyposażenia. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BHP i p.poż. Przez cały czas trwania przeprowadzki Zamawiający zobowiązuje się udostępnić pomieszczenia w lokalizacjach, pomiędzy którymi nastąpi przeprowadzka. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 3 miesięcznej gwarancji na wykonane przez Wykonawcę prace. Gwarancja dotyczy prawidłowego zmontowania mebli i innego wyposażenia, które zostało przez Wykonawce zdemontowane a następnie zmontowane w celu wykonania przeprowadzki. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za: 1) zgodność stanu wyposażenia po przeprowadzce z ich stanem przed przeprowadzką, 2) utratę, ubytek i uszkodzenie wyposażenia podczas przeprowadzki, 3) uszkodzenia i ubytki spowodowane przez Wykonawcę, zaistniałe podczas realizacji zamówienia. Wykonanie przeprowadzki na podstawie zlecenia zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Podpisany przez Strony protokół będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą Zamawiający zażąda polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł wraz z dowodem opłacenia składki, ważną na okres realizacji zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.92.00.00 - Usługi relokacji Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.20.00 - Usługi relokacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem przynajmniej jednej usługi przeprowadzki w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego, jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI ust. 1 siwz. W przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.). Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. XI od 1 do 3 siwz. Pełnomocnik musi dołączyć wszystkie dokumenty wymienione w pkt. XI siwz. W przypadku, gdy Wykonawca pragnie zastrzec, przed dostępem innych uczestników postępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty winien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa podając precyzyjnie nazwę dokumentu i nr strony oraz podstawę prawną tajemnicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46, pokój 562.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46, pokój 559.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.