eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa przeprowadzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Katowice: Usługa przeprowadzki
Numer ogłoszenia: 141074 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 72513 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax 032 2563420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kompleksowej przeprowadzki stanowisk pracy oraz wyposażenia pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego: A. zlokalizowanych w Katowicach w obiektach j.n.: 1)przy ul. Dąbrowskiego 37, 2)przy ul. Ligonia 46, 3)przy ul. Reymonta 24, 4)przy ul. Powstańców 17 pomiędzy powyższymi lokalizacjami oraz w ramach jednego budynku. Przeprowadzce pomiędzy powyższymi lokalizacjami będzie podlegało maksymalnie: a) 280 stanowisk pracy, b) 85 pomieszczeń. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zlecenia przeprowadzki o obiekt zlokalizowany w Katowicach, wskazany przez Zamawiającego, nie wymieniony powyżej. B. zlokalizowanych w Bielsku-Białej w obiekcie: 1)przy ul. Piastowskiej 40 w ramach jednego budynku, lub do innego budynku zlokalizowanego na terenie Bielska-Białej. Przeprowadzce będzie podlegało maksymalnie: a) 10 stanowisk pracy b) 5 pomieszczeń. C. zlokalizowanych w Częstochowie w obiekcie: 1) przy ul. Sobieskiego 7 w ramach jednego budynku, lub do innego budynku zlokalizowanego na terenie Czestochowy. Przeprowadzce będzie podlegało maksymalnie: a) 20 stanowisk pracy b) 14 pomieszczeń. Standardowe stanowisko pracy składa się z wyposażenia: 1.komputer - 1 szt., 2.monitor - 1 szt., 3.klawiatura + mysz - 1 szt., 4.akar (przedłużacz) i kable - 1 komplet, 5.drukarka - 1 szt, 6.biurko - maksymalne rozmiary 150x75 -1 szt., 7.kontener szufladowy - 1 szt., 8.biurko komputerowe - 1 szt., 9.szafy na dokumenty - maksymalne rozmiary 205x80 - 2 szt., 10.nadstawki do szaf - maksymalne rozmiary 40x80x60 - 2 szt., 11.szafa ubraniowa - 1 szt., 12.kosz na śmieci - 1 szt, 13.lampka na biurko - 1 szt., 14.telefon + ramię pod telefon lub wysięgnik - 1 szt., 15.krzesło lub fotel obrotowy - 1 szt., 16.przedmioty niewielkie gabarytowo Standardowe pomieszczenie obejmuje wyposażenie: 1.grzejnik - 1 szt., 2.wentylator - 1 szt., 3.regały metalowe - 1 szt., 4.kserokopiarki - 1 szt., 5.wieszak lub szafa ubraniowa - 1 szt., 6.krzesła - 4 szt., 7.stół - 1 szt., 8.radio - 1 szt., 9.faks - 1 szt., 10.niszczarka - 1 szt., 11.czajniki elektryczne - 1 szt., 12.tablice korkowe do wieszania ogłoszeń - 2 szt., 13.ekspresy do kawy - 1 szt. 14.szafka gospodarcza - 1 szt., 15.kwiaty doniczkowe - 2 szt., 16.przedmioty niewielkie gabarytowo Zamawiający umożliwia obejrzenie pomieszczeń i wyposażenia przeznaczonego do przeprowadzki w dniach roboczych w godz.10.00-15.00. Konkretny termin wizyty Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. W ramach wykonania usługi przeprowadzki Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia kontenerów [kartonów], do których pracownicy Zamawiającego zapakują podlegające przeprowadzce elementy wyposażenia stanowisk pracy i pomieszczeń, 2) dostarczenia kontenerów, do których Wykonawca zapakuje sprzęt komputerowy, 3) dostarczania folii zabezpieczającej, taśm, sznurków do zabezpieczenia przewożonego wyposażenia stanowisk pracy i pomieszczeń oraz naklejek do znakowania kartonów i innych niezbędnych materiałów, 4) zabezpieczenia i zapakowania stanowisk komputerowych do odpowiednich kontenerów, 5) demontażu mebli i innego wyposażenia oraz odpowiedniego ich zabezpieczenia do transportu, jeżeli jest to konieczne do wykonania przeprowadzki, 6) załadunku wyposażenia stanowisk pracy i pomieszczeń do odpowiednich środków transportu przystosowanych do przewożenia przedmiotów tego rodzaju, 7) przetransportowania przedmiotów przeprowadzki do lokalizacji docelowej, 8) rozładunku, 9) przeniesienia wyposażenia do odpowiednich pomieszczeń w lokalizacji docelowej, 10) montażu mebli i ich ustawienia w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach, 11) ustawienia stanowisk komputerowych w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach, 12) montażu wyposażenia dodatkowego, o ile wyposażenie zostało zdemontowane w celu wykonania przeprowadzki i ustawienie tego wyposażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, 13) skutecznego zabezpieczenia wind przed wszelkimi uszkodzeniami, 14) zabezpieczenia do transportu wyposażenia w taki sposób, aby nie uległo uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub dekompletacji Stanowiska komputerowe muszą być przez Wykonawcę przygotowane do transportu i transportowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem, w szczególności: 1) zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi, (np. folia zabezpieczająca, tzw. bąbelkowa,itp.) 2) ułożone w odpowiedniej pozycji podczas transportu, 3) izolowane od warunków atmosferycznych, 4) izolowane przed wstrząsami, 5) zabezpieczenie przed możliwością dostępu osób trzecich, 6) przetransportowane bezpośrednio z lokalizacji źródłowej do lokalizacji docelowej. Odłączenia elementów stanowiska komputerowego w aktualnej lokalizacji oraz ich podłączenia w lokalizacji docelowej dokonają pracownicy Zamawiającego. W lokalizacji docelowej Wykonawca złoży cały zestaw urządzeń stanowiska komputerowego danego użytkownika na jego biurku, rozpakowując urządzenia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezbędną do wykonania przeprowadzki ilość odpowiednich kontenerów i pojemników. Kontenery i pojemniki muszą być dostarczone łącznie z odpowiednią ilością m.in. taśmy klejącej i naklejek, na których będą umieszczone odpowiednie wymagane informacje, itp. Kontenery i pojemniki Wykonawca dostarczy najpóźniej na 1 dzień przed przeprowadzką. Wszystkie podlegające przeprowadzce szafy oraz kontenery są wypełnione dokumentami. Wykonawca zapewni w ramach wykonania usługi osoby pozostające do dyspozycji Zamawiającego do wykonania prac gospodarczych. W ramach prac gospodarczych Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do ustawiania wyposażenia podlegającego przeprowadzce we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, wbijania gwoździ oraz innych czynności związanych z ustawianiem mebli, urządzeń biurowych oraz przedmiotów podlegających przeniesieniu. Wykonawca będzie wykonywał usługi przeprowadzki na podstawie składanych przez Zamawiającego zleceń. Każda pojedyncza usługa musi być realizowana w ciągu 2 dni od daty złożenia przez zamawiającego zlecenia (telefonicznie, telefaksem, pisemnie, bądź drogą elektroniczną). Usługa świadczona będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30. Zamawiający zastrzega sobie zlecenie wykonania usługi po godzinie 15.30. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania części zamawianej usługi, w takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 1) dysponowania odpowiednio licznym taborem meblowozów, który zostanie użyty do realizacji przedmiotu zamówienia, 2) dysponowania odpowiednio licznym personelem wyspecjalizowanym w tego rodzaju przeprowadzkach, który zostanie użyty do realizacji przedmiotu zamówienia, 3) używania profesjonalnych narzędzi, 4) skutecznego zabezpieczenia wind na czas przeprowadzki, 5)dbania o porządek w trakcie przeprowadzki, 6)zabezpieczenia miejsc parkingowych w trakcie przeprowadzki, 7) pozostawienia w stanie nieuszkodzonym i uporządkowanym wind, ciagów komunikacyjnych, pomieszczeń i wyposażenia. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BHP i p.poż. Przez cały czas trwania przeprowadzki Zamawiający zobowiązuje się udostępnić pomieszczenia w lokalizacjach, pomiędzy którymi nastąpi przeprowadzka. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 3 miesięcznej gwarancji na wykonane przez Wykonawcę prace. Gwarancja dotyczy prawidłowego zmontowania mebli i innego wyposażenia, które zostało przez Wykonawce zdemontowane a następnie zmontowane w celu wykonania przeprowadzki. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za: 1) zgodność stanu wyposażenia po przeprowadzce z ich stanem przed przeprowadzką, 2) utratę, ubytek i uszkodzenie wyposażenia podczas przeprowadzki, 3) uszkodzenia i ubytki spowodowane przez Wykonawcę, zaistniałe podczas realizacji zamówienia. Wykonanie przeprowadzki na podstawie zlecenia zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Podpisany przez Strony protokół będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą Zamawiający zażąda polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł wraz z dowodem opłacenia składki, ważną na okres realizacji zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.92.00.00 - Usługi relokacji Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.20.00 - Usługi relokacji .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 97290 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa OKSEL - Elżbieta Stachura, ul. Mała 22/1, 40-757 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 97290
  • Oferta z najniższą ceną: 58450 / oferta z najwyższą ceną: 118720
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.