eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zakup mebli i wyposażenia punktów opieki dziennej w ramach projektu Wdrożenie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie miasta Rybnika.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-05

Rybnik: Zakup mebli i wyposażenia punktów opieki dziennej w ramach projektu Wdrożenie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie miasta Rybnika.
Numer ogłoszenia: 72480 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35152 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli i wyposażenia punktów opieki dziennej w ramach projektu Wdrożenie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie miasta Rybnika..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli i wyposażenia punktów opieki dziennej w ramach projektu Wdrożenie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie miasta Rybnika. Obowiązki Wykonawcy: 1) dostarczenie mebli i wyposażenia do wskazanych miejsc, wniesienie, montaż, ustawienie z wypoziomowaniem i ustaleniem wysokości itp., na własny koszt, 2) zainstalowanie wyposażenia dostarczonych mebli, połączenie oraz pozostawienie sprzętu gotowego do użytku, 3) dostarczenie przedmiotów zamówienia jako fabrycznie nowych, z aktualnymi atestami dopuszczającymi do użytku dla dzieci do lat 3, 4) wykonywanie prac zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą, 5) wyznaczenie osoby do kontaktu z Zamawiającym w celu koordynacji prac podczas realizacji zamówienia (kontakt telefoniczny, e-mailowy), 6) informowanie o stanie realizacji zamówienia, pojawiających się problemach istotnych dla realizacji zamówienia, 7) oznaczenie przedmiotów zamówienia odpornymi na uszkodzenia mechaniczne naklejkami zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL (luty 2009 - wersja obowiązująca) - przykładowy wzór naklejki stanowi załącznik nr 1 do umowy. Ogólne wymagania Zamawiającego: 1) Zamawiający przewiduje możliwość oględzin pomieszczeń, do których dostarczone zostanie wyposażenie, 2) Zamawiający ma prawo do reklamacji, zwrotów, wymiany produktu, który posiada wadę i/lub nie spełnia oczekiwań Zamawiającego, na koszt Wykonawcy, 3) Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych parametrów w zakresie określonym przy danym przedmiocie w SIWZ, 4) określony w formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować towar charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi z uwzględnieniem zapisów pkt. 3, 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości materiałów w poszczególnych asortymentach oraz do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty, 6) rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych materiałów mogą różnić się od podanych w SIWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, 7) dostarczone wyposażenie należy objąć pełną gwarancją przez okres minimum 1 roku, 8) Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania napraw gwarancyjnych dostarczonego wyposażenia - termin usunięcia wad: do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia, 9) wynagrodzenie zostanie wypłacone na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę rachunku lub faktury, płatne przelewem w terminie 30 dni od daty wpływu do tutejszego Urzędu. Warunkiem przedłożenia rachunku lub faktury jest przedstawienie Zamawiającemu szczegółowego protokołu odbioru oraz montażu/instalacji przedmiotów zamówienia zatwierdzonego przez kierownika projektu Wdrożenie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie miasta Rybnik, 10) do faktury należy dołączyć wykaz przedmiotów wraz z cenami jednostkowymi, zgodny ze specyfikacją (oddzielna cena dla każdej sztuki produktów/elementów zestawu)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.31.16 - Łóżeczka 39.14.11.00 - Regały 39.14.33.10 - Stoliki 39.15.10.00 - Meble różne 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.13.00 - Szafy 39.51.11.00 - Koce 39.51.25.00 - Poszewki na poduszki 39.51.21.00 - Prześcieradła 39.51.61.20 - Poduszki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie podlega dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19617,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19617,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30500,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.