eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 18. WOG WEJHEROWO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Wejherowo: CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 18. WOG WEJHEROWO
Numer ogłoszenia: 72415 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 676 56 21, faks 58 676 57 87.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 18. WOG WEJHEROWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia urządzeń sozotechnicznych wraz z utylizacją odpadów w kompleksach administrowanych przez 18. Wojskowy Oddział Gospodarczy Wejherowo..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.31.00 - Usługi czyszczenia zbiorników 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: aktualną decyzję/pozwolenie na wytwarzanie i transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpiecznych (będących przedmiotem zamówienia) wydane przez właściwe organy administracji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. nr 132, poz. 622 tj. Dz.U. z 2013 r., poz. 1399 z póź. zm.) oraz ważną umowę z firmą świadczącą usługi unieszkodliwiania odpadów z grupy: - 13 05 (odpady z odwadniania olejów w separatorach) o kodzie: 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 06*, 13 05 07*, 13 05 08*; - 19 08 (odpady z oczyszczalni ścieków nieujęte w innych grupach) o kodzie: 19 08 05, 19 08 09, 19 08 99, - 19 09 (osady z uzdatniania wody pitnej) o kodzie 19 09 01, 19 09 02, 19 09 99 - 20 03 (odpady ze studzienek kanalizacyjnych) o kodzie 20 03 06.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalność zmiany umowy: 1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności, z poszanowaniem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, o ile zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego i są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 2. Wynagrodzenie umowne może być waloryzowane na pisemny wniosek Wykonawcy. 3. Zamawiającemu, na pisemny wniosek, przysługuje prawo do zmian wynagrodzenia w przypadku wystąpienia którejkolwiek z przesłanek wymienionych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian, w przypadku: a. istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu podpisania umowy, b. czasowego lub stałego zmniejszenia ilości przedmiotu umowy, wynikającego ze zmian struktury organizacyjnej Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odpowiedniego zmniejszenia zakresu prac i wynikającego z tego tytułu wynagrodzenia w przypadku wyłączenia z eksploatacji i użytkowania kompleksów wojskowych przewidzianych do wykonania usługi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.18wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 18. Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria jawna 18. Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.