eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego p.n."Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Dzierżoniowie" - z podziałem na 3 części, pod nazwą"Zintegrowane Centrum Przesiadkowe" zlokalizowane w rejonie ulic Sienkiewicza i Kolejowej w Dzierżoniowie - I część zamówienia, Remont Mostu Drogowego nad rzeką Piławą w ciągu ulicy Sienkiewicza w Dzierżoniowie - II część zamówienia,"Zintegrowane Centrum Przesiadkowe - Budynek Dworca", zlokalizowane w Dzierżoniowie, przy ulicy Sienkiewicza 18 - III część zamówienia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 72395 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: "Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Dzierżoniowie" - z podziałem na 3 części, pod nazwą: "Zintegrowane Centrum Przesiadkowe" zlokalizowane w rejonie ulic Sienkiewicza i Kolejowej w Dzierżoniowie - I część zamówienia, Remont Mostu Drogowego nad rzeką Piławą w ciągu ulicy Sienkiewicza w Dzierżoniowie - II część zamówienia,"Zintegrowane Centrum Przesiadkowe - Budynek Dworca", zlokalizowane w Dzierżoniowie, przy ulicy Sienkiewicza 18 - III część zamówienia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 3 Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie 3.4 Wdrażanie Strategii Niskoemisyjnych Poddziałanie 1-3.4.1 Wdrażanie Strategii Niskoemisyjnych - konkursy horyzontalne.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Jerzy Bajer (jako inżynier kontraktu) prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: JERZY BAJER FIRMA INŻYNIERSKA ARCUS, ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 17i/37, 31-234 Kraków.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, krajowy numer identyfikacyjny 890717830, ul. Rynek  1, 58-200  Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48746450800, e-mail josak@um.dzierzoniow.pl, przetargi@um.dzierzoniow.pl, faks +48746450801.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1928.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1928.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę, z zachowaniem formy pisemnej, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego.
Adres:
Gmina Miejska, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: "Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Dzierżoniowie" - z podziałem na 3 części, pod nazwą: "Zintegrowane Centrum Przesiadkowe" zlokalizowane w rejonie ulic Sienkiewicza i Kolejowej w Dzierżoniowie - I część zamówienia, Remont Mostu Drogowego nad rzeką Piławą w ciągu ulicy Sienkiewicza w Dzierżoniowie - II część zamówienia,"Zintegrowane Centrum Przesiadkowe - Budynek Dworca", zlokalizowane w Dzierżoniowie, przy ulicy Sienkiewicza 18 - III część zamówienia.
Numer referencyjny: ZIP.271.48.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie dotyczy wykonania robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Dzierżoniowie" - z podziałem na 3 części: "Zintegrowane Centrum Przesiadkowe" zlokalizowane w rejonie ulic Sienkiewicza i Kolejowej w Dzierżoniowie - I część zamówienia, Remont mostu drogowego nad rzeką Piławą, w ciągu ulicy Sienkiewicza w Dzierżoniowie - II część zamówienia, "Zintegrowane Centrum Przesiadkowe - budynek dworca" zlokalizowane w Dzierżoniowie przy ulicy Sienkiewicza 18 - III część zamówienia. Część I: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: "Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Dzierżoniowie" zlokalizowane w rejonie ulic Sienkiewicza i Kolejowej. Część II: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Remont mostu nad rzeką Piławą, w ciągu ulicy Sienkiewicza w Dzierżoniowie. Część III: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: "Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Dzierżoniowie - budynek dworca", zlokalizowane w Dzierżoniowie, przy ulicy Sienkiewicza 18.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/07/2018


II.9) Informacje dodatkowe: Dla części I i III zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 30.07.2018 r. Dla części II zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 30.04.2018 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: dla części I zamówienia: A. posiada doświadczenie w zakresie: a) Budowy lub przebudowy co najmniej 3 dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem o nawierzchni bitumicznej i powierzchni minimum 5000 m2 każda. b) Wykonania co najmniej jednego zadania polegającego na budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 1200 m2. Warunek musi być spełniony przez wykonawcę samodzielnie lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawca) samodzielnie. Natomiast w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia samodzielnie jeden z tych podmiotów. B. dysponuje osobami na stanowisko: 1. Kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem podczas pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót drogowych. 2. Kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem podczas pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych lub kierownika inspektora nadzoru robót elektrycznych. 3. Kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych lub inspektora nadzoru robót sanitarnych 4. Kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem podczas pełnienia funkcji kierownika robót teletechnicznych lub inspektora nadzoru robót teletechnicznych. 5. Kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem podczas pełnienia funkcji kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych lub inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych. W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowalne zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, ze zm.). II. dla części II zamówienia: A. posiada doświadczenie w zakresie budowy, przebudowy lub remontu co najmniej 3 obiektów mostowych o rozpiętości przęsła minimum 9,5 m każdy. Warunek musi być spełniony przez wykonawcę samodzielnie lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawca) samodzielnie. Natomiast w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia samodzielnie jeden z tych podmiotów. B. dysponuje osobami na stanowisko: 1. Kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem podczas pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót mostowych. 2. Kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem podczas pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych lub kierownika inspektora nadzoru robót elektrycznych. 3. Kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika robót drogowych lub inspektora nadzoru robót drogowych. W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowalne zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Do kierowania pracami konserwatorskimi Wykonawca musi wykazać osobę, która jest dyplomowanym konserwatorem dzieł sztuki. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym. Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, ze zm.). III. dla części III zamówienia: A. posiada doświadczenie w zakresie budowy lub przebudowy co najmniej 3 budynków użyteczności publicznej o kubaturze minimum 6000m3 każdy wraz z budową i przebudową instalacji wewnętrznych. Warunek musi być spełniony przez wykonawcę samodzielnie lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawca) samodzielnie. Natomiast w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia samodzielnie jeden z tych podmiotów. B. dysponuje osobami na stanowisko: 1. Kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem podczas pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych. 2. Kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem podczas pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych lub kierownika inspektora nadzoru robót elektrycznych. 3. Kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych lub inspektora nadzoru robót sanitarnych 4. Kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem podczas pełnienia funkcji kierownika robót teletechnicznych lub inspektora nadzoru robót teletechnicznych. W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowalne zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, ze zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Wyłącznie na wezwanie Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis od rejestru lub ewidencji. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. Va.1.2.a) SIWZ (dotyczy wszystkich części) składają dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem (wystawionym odpowiednio nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - patrz wyżej) zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla części I zamówienia: Dokumenty dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Wykaz w załączniku nr 6 do SIWZ, dotyczący posiadanego doświadczenia w zakresie robót określonych w pkt. V.1.2.1. SIWZ. wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i pomiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. 2) Wykaz w załączniku nr 7 do SIWZ dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wymienionej w pkt. V.1.2.2. SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które zostały skierowane do realizacji zamówienia publicznego posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 7 do SIWZ. Dla części II zamówienia: Dokumenty dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Wykaz w załączniku nr 19 do SIWZ, dotyczący posiadanego doświadczenia w zakresie wykonanych robót określonych w pkt. V.2.2.1. SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i pomiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 2) Wykaz w załączniku nr 20 do SIWZ dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wymienione w pkt. V.2.2.2. SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które zostały skierowane do realizacji zamówienia publicznego posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 20 do SIWZ. Dla części III zamówienia: Dokumenty dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Wykaz w załączniku nr 33 do SIWZ, dotyczący posiadanego doświadczenia w zakresie wykonanych robót określonych w pkt. V.3.2.1. SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i pomiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 2) Wykaz w załączniku nr 34 do SIWZ dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wymienionej w pkt. V.3.2.2. SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą oraz złożenie oświadczenia, że osoba, która została skierowana do realizacji zamówienia publicznego posiada wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 34 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

I. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ dla części I zamówienia oraz załącznik nr 18 do SIWZ dla części II zamówienia, oraz załącznik nr 31 do SIWZ dla części III zamówienia. II. Dokumenty dotyczące podwykonawstwa. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 3 do SIWZ dla części I zamówienia oraz załącznik nr 16 do SIWZ dla części II zamówienia, oraz załącznik nr 29 do SIWZ dla części III zamówienia. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia przez podwykonawców, na którego zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Natomiast sam Wykonawca składa oświadczenie zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ dla części I zamówienia oraz w załączniku nr 15 do SIWZ dla części II zamówienia i w załączniku nr 28 do SIWZ dla części III zamówienia, dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. III. Dokumenty dotyczące dysponowania zasobami innego podmiotu. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o których mowa w pkt. V.1 , V.2 i V.3 SIWZ niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż "stosowna sytuacja", o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia określone w niniejszej SIWZ, c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa powyżej. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, zobowiązany jest przedłożyć wypełnione i podpisane oświadczenie informujące o tym fakcie. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ dla części I zamówienia oraz w załączniku nr 17 do SIWZ dla części II zamówienia i załączniku 30 do SIWZ dla III części zamówienia. Podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, wypełnia zobowiązanie - załącznik nr 4 do SIWZ dla części I zamówienia oraz załącznik nr 17 do SIWZ dla części II zamówienia i załączniku 30 do SIWZ dla III części zamówienia w zakresie, w jakim Wykonawca będzie polegał na zasobach danego podmiotu trzeciego. V. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązanie do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, odpowiednie oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. 3) W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jako najkorzystniejszej, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Dla części I - 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych),dla części II - 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), dla części III - 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena oferty60
Doświadczenie personelu 32
Wysokość kar umownych8


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zostały określone w pkt. XVI.5 SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe" zlokalizowane w rejonie ulic Sienkiewicza i Kolejowej w Dzierżoniowie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zamierzenia budowlanego pod nazwą: "Zintegrowane Centrum Przesiadkowe", zlokalizowanego w rejonie ulic Sienkiewicza i Kolejowej w Dzierżoniowie, na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 664, 681/2, 696/11, 698/1, 699,700,701,702/3, 702/4, 703/5, 704/1, 704/2, 707, 713, 726/1, 812 - w obrębie Centrum oraz 37/7, 37/8, 37/9, 37/10, 37/22, 37/25 - w obrębie Zatorze, obejmującego: - budowę dwóch budynków usługowo - handlowych, - budowę peronów dworca autobusowego z zadaszeniami, - budowę wiat rowerowych, - przebudowę i budowę infrastruktury drogowej wraz z parkingami dla autobusów i samochodów osobowych, - przebudowę i rozbudowę infrastruktury technicznej: sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, linii energetycznych oraz oświetlenia terenu, kanalizacji telekomunikacyjnej wraz z przyłączami wod-kan. do projektowanych budynków, - budowę wieży zegarowej, - realizację obiektów małej architektury, objętych projektem architektoniczno - budowlanym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233120-6, 45212600-2, 45112710-5, 45223500-1, 45232400-6, 45231300-8, 45316100-6, 45300000-0, 45331000-6, 45332300-6, 45232332-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/07/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty60
Doświadczenie personelu 32
Wysokość kar umownych8
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: II    Nazwa: Remont Mostu Drogowego nad rzeką Piławą w ciągu ulicy Sienkiewicza w Dzierżoniowie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na remoncie mostu drogowego, w ciągu ulicy Sienkiewicza w Dzierżoniowie, na działkach o numerach geodezyjnych: 658/4, 660, 650 - obręb Centrum, w szczególności: - rozbiórkę nawierzchni na moście i dojazdach oraz rozbiórkę nawierzchni na chodnikach i odtworzenie nawierzchni, - demontaż, montaż i zabezpieczenie antykorozyjne dźwigarów oraz wykonanie nowych ław podłożyskowych, - rozbiórkę i wykonanie płyty pomostu wraz z naprawą płyty w części chodnikowej i wykonanie nowej izolacji z warstwą ochronna, - pozostałe prace, zgodnie z dokumentacją techniczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45221100-3, 45233120-6, 45231400-9, 45231300-8, 45111000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty60
Doświadczenie personelu 32
Wysokość kar umownych8
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: III    Nazwa: "Zintegrowane Centrum Przesiadkowe - Budynek Dworca", zlokalizowane w Dzierżoniowie przy ulicy Sienkiewicza 18.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zamierzenia budowlanego pod nazwą "Zintegrowane Centrum Przesiadkowe - budynek dworca" zlokalizowanego w Dzierżoniowie, przy ulicy Sienkiewicza 18, na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 699, 700, 701, 702/4, 704/1, 726/1, 812 w obrębie Centrum oraz 37/7, 37/8, w obrębie Zatorze, obejmującego: - remont i przebudowę budynku dworca kolejowego przy ulicy Sienkiewicza 18 o kubaturze 9577,30 m3, wraz z instalacjami wewnętrznymi objętymi projektem architektoniczno - budowlanym, - budowę przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, - budowę instalacji zewnętrznych: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i zasilających linii energetycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45262690-4, 45111300-1, 45111200-0, 45320000-6, 45262300-4, 45262500-6, 45261100-5, 45261210-9, 45310000-3, 45332300-6, 45333000-0, 45331100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/07/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty60
Doświadczenie personelu 32
Wysokość kar umownych8
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.