eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Olsztyn: Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 72245 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa systemów wentylacyjno - klimatyzacyjnych w poszczególnych budynkach - zapewniająca sprawne ich funkcjonowanie, polegająca na:dokonywaniu przeglądów urządzeń i ocenie ich stanu technicznego wg instrukcji DTR, zaleceń producentów oraz wskazań Zamawiającego; oględziny ogólne i ocena stanu technicznego poszczególnych urządzeń wentylacyjnych; wykonywaniu czynności konserwacyjnych, polegających na czyszczeniu, odkurzaniu, myciu, dezynfekcji, udrażnianiu wg zaleceń producenta oraz wskazań Zamawiającego;ocenę stanu technicznego zespołu wentylatorowego polegającej na kontroli stanu zużycia łożysk, smarowaniu, regulacji napędu, czyszczeniu wentylatorów; ocenę stanu wymienników ciepła, czyszczenie i prostowanie lamel, czyszczenie całego wymiennika rotacyjnego; bieżące prace konserwacyjne, tj. odkurzanie, mycie, dezynfekcja przestrzeni central wentylacyjnych; bieżące sporządzanie protokołów serwisowych z przeprowadzonej konserwacji dla każdej centrali wentylacyjnej raz w miesiącu, potwierdzonych przez Użytkownika lub Administratora obiektu;kontrolowaniu i regulacji parametrów pracy urządzeń, w tym kontrolowaniu i regulowaniu min. temperatury i ciśnienia; sprawdzanie funkcjonowania przepustnic, oraz ich ewentualna regulacja; sprawdzanie drożności instalacji odprowadzenia skroplin, zalanie syfonu, czyszczenie z osadu; sprawdzenie stopnia zabrudzenia filtrów, ich czyszczenie lub wymiana, oraz oczyszczenie komory filtracyjnej; kontrolę i regulacja parametrów pracy i przepływu powietrza przez urządzenie; testowaniu układów automatyki; kontrolę pracy i przetestowanie układu automatyki kontrolno - pomiarowej, sprawdzenie poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń oraz układów wody lodowej i ciepła technologicznego urządzeń, instalacji freonowych, instalacji elektrycznych zasilania i sterowania z usuwaniem usterek i awarii; każdorazowym sporządzaniu protokołów z wykonanych czynności; przestrzeganie wszystkich innych zaleceń serwisowych zgodnie z instrukcją urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych producenta central wentylacyjnych, klimatyzatorów, wentylatorów, agregatów wody lodowej itp.; udzielaniu porad i doraźnych instrukcji w zakresie prawidłowej eksploatacji tych urządzeń dla Użytkownika lub Administratora; przyjmowaniu zgłoszeń usterek od Użytkownika. W razie przyjęcia usterki, gdzie niezbędny będzie przyjazd ekipy serwisowej, nastąpi to w ciągu 1 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia; jednorazowej czynności związanej z uruchomieniem BMS w budynku przy ul. Oczapowskiego 7 i 11, Heweliusza 4, Warszawskie 117, Słonecznej 54, Prawocheńskiego 5, Warszawskiej 30 bud. 12/13. Prace serwisowe w poszczególnych obiektach należy przeprowadzać w terminie uzgodnionym z inspektorem nadzoru Zamawiającego i Administratorami budynków, co 6 miesięcy. Za jedną usługę serwisową rozumie się wykonanie czynności wymienionych w pkt. 1 dla jednego urządzenia wymienionego w Zestawieniu urządzeń podlegających usłudze serwisowej, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ jeden raz w ciągu 6 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w celu serwisowym wentylacji i klimatyzacji następujących materiałów eksploatacyjnych m.in. takich jak: filtry powietrza (wymieniane po roku eksploatacji urządzenia) G3, G4, G6, G7, G9, absolutnie, paski SPA, SPZ, XPA, bezpieczniki elektryczne, styczniki elektryczne do wentylatorów i klimatyzatorów, przekaźniki elektromagnetyczne, siłowniki do przepustnic wielopłaszczyznowych i ze sprężyną powrotną, zawory wentylacyjne, spray do odkażania, płyny do czyszczenia skraplacza, spray do czyszczenia styków elektrycznych, smary na bazie miedzi, smary suche w sprayu, oleje wazelinowe, łożyska SKF wentylacyjne, uszczelka teflonowe, gumowe, uszczelniacze silikonowe, silikony uniwersalne, klej montażowe, taśmy izolacyjne elektryczne, taśmy kafleksowe, taśmy wentylacyjne PP, oleje sprężarkowe syntetyczne, mineralne, czynniki chłodnicze R407C, R-410a, R-134a, R 404, kontrast UV do wykrywania nieszczelności, uszczelniacze do klimatyzacji z teflonem w tubie, farby antykorozyjne, rozcieńczalniki do farb, benzyna ekstrakcyjna, neutralizatory kwasu w olejach w układzie chłodniczym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Zam. 116 / 2012 / PN / DZP na konto: Bank PKO S. A. w Olsztynie nr 73 1240 5598 1111 0010 2908 4758; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; w gwarancjach ubezpieczeniowych; w gwarancjach bankowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje w zakresie powyższego warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie powyższego Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum jednej usługi, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. polegających na wykonaniu minimum jednej usługi serwisowej urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych o wartości 200.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje w zakresie powyższego warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie powyższego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w grupie 2 wg załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 nr 89 poz. 828 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie powyższego warunku Wykonawca wykaże posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł oraz opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 100 000,00 PLN. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją -za zgodność z oryginałem - pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 2. Kopię dowodu wpłaty wadium. 3. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru umieszczonego na stronie internetowej Działu Zamówień Publicznych - www.uwm.edu.pl - Formularz ofertowy, 4. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru umieszczonego na stronie internetowej Działu Zamówień Publicznych - www.uwm.edu.pl - Formularz cenowy, 5. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru umieszczonego na stronie internetowej Działu Zamówień Publicznych - www.uwm.edu.pl - wykaz elementów, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.