eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Olsztyn: Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 100835 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72245 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa systemów wentylacyjno - klimatyzacyjnych w poszczególnych budynkach - zapewniająca sprawne ich funkcjonowanie, polegająca na: dokonywaniu przeglądów urządzeń i ocenie ich stanu technicznego wg instrukcji DTR, zaleceń producentów oraz wskazań Zamawiającego; oględziny ogólne i ocena stanu technicznego poszczególnych urządzeń wentylacyjnych; wykonywaniu czynności konserwacyjnych, polegających na czyszczeniu, odkurzaniu, myciu, dezynfekcji, udrażnianiu wg zaleceń producenta oraz wskazań Zamawiającego; ocenę stanu technicznego zespołu wentylatorowego polegającej na kontroli stanu zużycia łożysk, smarowaniu, regulacji napędu, czyszczeniu wentylatorów; ocenę stanu wymienników ciepła, czyszczenie i prostowanie lamel, czyszczenie całego wymiennika rotacyjnego; bieżące prace konserwacyjne, tj. odkurzanie, mycie, dezynfekcja przestrzeni central wentylacyjnych; bieżące sporządzanie protokołów serwisowych z przeprowadzonej konserwacji dla każdej centrali wentylacyjnej raz w miesiącu, potwierdzonych przez Użytkownika lub Administratora obiektu; kontrolowaniu i regulacji parametrów pracy urządzeń, w tym kontrolowaniu i regulowaniu min. temperatury i ciśnienia; sprawdzanie funkcjonowania przepustnic, oraz ich ewentualna regulacja; sprawdzanie drożności instalacji odprowadzenia skroplin, zalanie syfonu, czyszczenie z osadu; sprawdzenie stopnia zabrudzenia filtrów, ich czyszczenie lub wymiana, oraz oczyszczenie komory filtracyjnej; kontrolę i regulacja parametrów pracy i przepływu powietrza przez urządzenie; testowaniu układów automatyki; kontrolę pracy i przetestowanie układu automatyki kontrolno - pomiarowej, sprawdzenie poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń oraz układów wody lodowej i ciepła technologicznego urządzeń, instalacji freonowych, instalacji elektrycznych zasilania i sterowania z usuwaniem usterek i awarii; każdorazowym sporządzaniu protokołów z wykonanych czynności; przestrzeganie wszystkich innych zaleceń serwisowych zgodnie z instrukcją urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych producenta central wentylacyjnych, klimatyzatorów, wentylatorów, agregatów wody lodowej itp.; udzielaniu porad i doraźnych instrukcji w zakresie prawidłowej eksploatacji tych urządzeń dla Użytkownika lub Administratora; przyjmowaniu zgłoszeń usterek od Użytkownika. W razie przyjęcia usterki, gdzie niezbędny będzie przyjazd ekipy serwisowej, nastąpi to w ciągu 1 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia; jednorazowej czynności związanej z uruchomieniem BMS w budynku przy ul. Oczapowskiego 7 i 11, Heweliusza 4, Warszawskie 117, Słonecznej 54, Prawocheńskiego 5, Warszawskiej 30 bud. 12/13. Prace serwisowe w poszczególnych obiektach należy przeprowadzać w terminie uzgodnionym z inspektorem nadzoru Zamawiającego i Administratorami budynków, co 6 miesięcy. Za jedną usługę serwisową rozumie się wykonanie czynności wymienionych w pkt. 1 dla jednego urządzenia wymienionego w Zestawieniu urządzeń podlegających usłudze serwisowej, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ jeden raz w ciągu 6 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w celu serwisowym wentylacji i klimatyzacji następujących materiałów eksploatacyjnych m.in. takich jak: filtry powietrza (wymieniane po roku eksploatacji urządzenia) G3, G4, G6, G7, G9, absolutnie, paski SPA, SPZ, XPA, bezpieczniki elektryczne, styczniki elektryczne do wentylatorów i klimatyzatorów, przekaźniki elektromagnetyczne, siłowniki do przepustnic wielopłaszczyznowych i ze sprężyną powrotną, zawory wentylacyjne, spray do odkażania, płyny do czyszczenia skraplacza, spray do czyszczenia styków elektrycznych, smary na bazie miedzi, smary suche w sprayu, oleje wazelinowe, łożyska SKF wentylacyjne, uszczelka teflonowe, gumowe, uszczelniacze silikonowe, silikony uniwersalne, klej montażowe, taśmy izolacyjne elektryczne, taśmy kafleksowe, taśmy wentylacyjne PP, oleje sprężarkowe syntetyczne, mineralne, czynniki chłodnicze R407C, R-410a, R-134a, R 404, kontrast UV do wykrywania nieszczelności, uszczelniacze do klimatyzacji z teflonem w tubie, farby antykorozyjne, rozcieńczalniki do farb, benzyna ekstrakcyjna, neutralizatory kwasu w olejach w układzie chłodniczym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAPMAR Sp. z o.o., ul. Towarowa 19 c, Olsztyn, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 699755,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 857307,00

  • Oferta z najniższą ceną: 857307,00 / Oferta z najwyższą ceną: 857307,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.