eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Projekt budowy parkingów miejskich oraz dróg dojazdowych zlokalizowanych w rejonie ul. Kilińskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Ełk: Projekt budowy parkingów miejskich oraz dróg dojazdowych zlokalizowanych w rejonie ul. Kilińskiego
Numer ogłoszenia: 72057 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66728 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowy parkingów miejskich oraz dróg dojazdowych zlokalizowanych w rejonie ul. Kilińskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowy parkingów miejskich oraz dróg dojazdowych zlokalizowanych w rejonie ul. Kilińskiego na działkach komunalnych oznaczonych w załączniku Nr 1 do SIWZ, zgodnie z obowiązującym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Ełk - Piękna oraz późniejszymi propozycjami zmiany planu Ełk - Piękna II (załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ). Zakres projektu obejmować będzie: - wykonanie utwardzenia nawierzchni dróg dojazdowych i chodników w obszarach 04D 1/2 (5KPJ) oraz 20UHMN, - wykonanie nawierzchni parkingów z dojazdami w obszarze 30KS, - wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla powyższych obszarów, - wykonanie oświetlenia, - zagospodarowanie zielenią, - przebudowę kolidującego uzbrojenia. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wszystkie warunki niezbędne do podjęcia prac projektowych u zarządcy drogi (Wydział Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełk Referat Dróg Miejskich) oraz zarządców poszczególnych sieci. Wykonawca podejmujący się realizacji zamówienia zobowiązany będzie do uzyskania we własnym zakresie: - mapy do celów projektowych 1:500, - dokumentacji z badań podłoża gruntowego, - niezbędnych uzgodnień i decyzji, - uzyskania pozwolenia na budowę. W przypadku wystąpienia kolizji z sieciami elektroenergetycznymi, których właścicielem jest PGE dokumentację na usunięcie tych kolizji należy wykonać w odrębnym opracowaniu. Projektant zobowiązany jest do uzyskania dla opracowanego projektu pozytywnej opinii Zespołu Opiniowania Projektów Inwestycyjnych działającego przy Urzędzie Miasta Ełku. W związku z tym, iż dokumentacja, wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907z póź zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych z tytułu ewentualnych korekt finansowych nałożonych przez instytucje współfinansujące, w wysokości nałożonych korekt finansowych, w przypadku dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) projekt zagospodarowania terenu, 2) projekt drogowy, 3) projekt sieci sanitarnych (wodociąg, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa), 4) projekt oświetlenia 5) projekt zieleni, 6) projekt stałej organizacji ruchu, 7) Szczegółową Specyfikację Techniczną 8) przedmiary robót 9) kosztorys inwestorski ze Zbiorczym Zestawieniem Kosztów 10) pozwolenie na budowę Decyzję pozwolenia na budowę Wykonawca przekaże w terminie 1 miesiąca od wykonania zamówienia. Projekty należy opracować w 6 egz., SST, przedmiar, kosztorys i projekt stałej organizacji ruchu w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej. 2. Rękojmia-24 miesiące od daty odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Inżynieryjne A-D DROGA, Wiesław Urbanowicz, ul. Emilii Plater 15/5, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37061,38

  • Oferta z najniższą ceną: 37061,38 / Oferta z najwyższą ceną: 49077,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.