To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-08
Stargard Szczeciński: druk gazety samorządowej Stargardzki Informator Samorządowy w roku 2014
Numer ogłoszenia: 7192 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 499714 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk gazety samorządowej Stargardzki Informator Samorządowy w roku 2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: usługa drukowania i dostawy 12 numerów (raz w miesiącu) gazety samorządowej - Stargardzki Informator Samorządowy - w nakładzie 25.000 szt., o poniższych wymaganiach: a) 8 numerów gazety o objętości 12 stron w miesiącach (styczeń, luty, kwiecień, maj, wrzesień, październik, listopad, grudzień) b) 4 numery gazety o objętości 8 stron w miesiącach (marzec, czerwiec, lipiec, sierpień,) c) format gazety: A4, d) kolorowa okładka (strona 1.) i ostatnia strona (8. lub 12. strona) oraz rozkładówka - dwie środkowe strony (4. i 5. strona lub 6. i 7.) - odpowiednio do objętości numeru; e) pozostałe strony - druk czarno-biały, f) papier - kreda dwustronna błysk 80g/m2; g) forma wykończenia - falcowanie na krzyż do rozcięcia; h) materiały do druku będą przesyłane pocztą elektroniczną lub wystawiane na FTP Wykonawcy w formacie PDF na dzień przed terminem wykonania miesięcznego nakładu; i) dostawa gazety do siedziby Zamawiającego (na koszt Wykonawcy) maksymalnie do 4 dni od dnia przekazania materiałów do druku (w przypadku gdy jest to dzień wolny od pracy - pierwszego dnia roboczego po tym terminie).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pasaż sp. z o.o., ul. Rydlówka 24, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64720,00
Oferta z najniższą ceną: 64720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64720,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzono w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W ogłoszeniu o zamówieniu oraz w siwz przewidziano możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. W związku z tym, że wartość 64 720 zł nie przekracza wartości przewidywanego zamówienia uzupełniającego (65 040 zł) Zamawiający postanowił w trybie z wolnej ręki powierzyć realizację zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- "Druk książek i broszur wraz z dostawą"
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
- Produkcja i dostawa materiałów konferencyjnych na konferencję dotyczącą interwencji LEADER
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa albumu - Regionalizm historyczny w Muzeum Mazowieckim w Płocku
- Wykonanie publikacji dla Muzeum Narodowego w Lublinie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z rozładunkiem - 2 części
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.