eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Bieżąca eksploatacja kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2012 r. do 31 marca 2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Giżycko: Bieżąca eksploatacja kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2012 r. do 31 marca 2014 r.
Numer ogłoszenia: 71789 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29885 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 73 24 111, 7324 143, faks 87 4285241.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca eksploatacja kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2012 r. do 31 marca 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2012 roku do 31 marca 2014 r. 2. Eksploatacja i konserwacja sieci będzie odbywać się w oparciu o inwentaryzację sieci jn.: - studnie rewizyjne w ilości 1 116 szt., - separatory w ilości 6 szt., - studnia z osadnikiem w ilości 2 szt., - wpusty uliczne w ilości 1 002 szt., - cieki podchodnikowe w ilości 30 szt., - rurociągi o średnicach: 1 200 mm - 760 mb, 1 000 mm - 341 mb, 800 mm - 1 565 mb, 700 mm - 401 mb, 760 mm - 45 mb, 600 mm - 5 702 mb, 500 mm - 2 036 mb, 400 mm - 7 542 mb, 350 mm - 500 mb, 315 mm - 1 827 mb, 300 mm - 7 768 mb, 250 mm - 2 019 mb, 200 mm - 4 036 mb, 160 mm - 145 mb, 150 mm - 434 mb, - przykanaliki o średnicy : 150 mm - 4 946 mb, 3. Orientacyjny zakres eksploatacji i konserwacji sieci w skali 1 roku: 1. czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie w ilości około 2 km rocznie z udokumentowaniem czyszczenia zapisem na płycie DVD - - 2 km 2. czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie - 8 km 3. konserwację rowów otwartych o gł. 1,2 m i szerokości dna 0,7 m (wykaszanie skarp w ilości 26 000 m2 rocznie kształtowanie koryta, oczyszczanie namułów o głębokości zalegania 0,2 m) z uwzględnieniem krotności 2 razy w roku - 6,0 km 4. czyszczenie rowów otwartych z krzaków i odrostów drzew - 0,2 ha 5. wywożenie zanieczyszczeń i osadów w miejsce utylizacji - 300 m3 6. wymiana sieci kanalizacji z rur betonowych o średnicy od 200 mm do 300 mm, na rury PVC typ. ciężki SN 8 o średnicy od 200 mm do 300 mm, głębokości wykopów do 2,5 m z odtworzeniem do stanu poprzedniego rozebranej nawierzchni ulepszonej (bitumicznej, z kostki betonowej, kostki kamiennej) - 300 m 7. wykonanie nowej sieci z rur PVC typ. ciężki SN 8 o średnicy od 200 mm do 300 mm, głębokości wykopów do 2,5 m w terenie z odtworzeniem do stanu poprzedniego rozebranej nawierzchni ulepszonej (bitumicznej, z kostki betonowej, kostki kamiennej) - 150 m 8. czyszczenie studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej - 1 000 szt. 9. czyszczenie studzienek wpustów ulicznych i systemów odwodnienia liniowego - 1 000 szt. 10. remont studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej - 10 szt. 11. budowa studni rewizyjnych na kolektorze KD z kręgów żelbetowych średnicy 1 200 mm, głębokości do 3,00 m z pierścieniem odciążającym, pokrywą nastudzienną i żeliwnym włazem kanałowym min. kl. D400 w nawierzchni ulepszonej (bitumicznej, z kostki betonowej, kostki kamiennej) - 5 szt. 12. remont wpustów ulicznych - 10 szt. 13. budowa studzienki ściekowej wpustu ulicznego z rur betonowych średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu oraz wpustem żeliwnym o wym. 400x600 mm min. kl. D400 w nawierzchni ulepszonej (bitumicznej, z kostki betonowej, kostki kamiennej) - 10 szt. 14. czyszczenie separatorów 2 razy rocznie (wywóz i zagospodarowanie odpadów oraz transport) - 6 szt. 15. wymiana uszkodzonych krat wpustów ściekowych - 15 szt. 16. wymiana uszkodzonych korpusów i żeliwnych pokryw włazów kanałowych - 15 szt. 17. uzupełnienie pokryw betonowych na studniach rewizyjnych - 20 szt. 4. W trakcie eksploatacji i konserwacji sieci Wykonawca zobowiązany będzie do: - informowania Zamawiającego o wykrytych w trakcie prowadzonej eksploatacji urządzeń kanalizacji deszczowej nielegalnych przyłączach ściekowych; - ustalenia źródeł pochodzenia dzikich dopływów ścieków do kanalizacji deszczowej; - aktualizowania na bieżąco dokumentacji inwentaryzacyjnej sieci kanalizacji deszczowej na podkładach z mapy zasadniczej w skali 1:500; - monitoringu wybranych odcinków sieci z opisem stanu technicznego i zapisem na płycie DVD; - wymiana lub uzupełnianie uszkodzonych krat wpustów ściekowych, korpusów i żeliwnych pokryw włazów kanałowych lub pokryw betonowych; - sporządzania protokołów z przeglądu rocznego z oceną stanu technicznego. 5. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał teren miasta i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 6. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projekcie umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa CHEMI - PLON Sp.z o.o., ul. Suwalska 27, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 575826,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 645000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 645000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2414000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.