Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-06
Giżycko: Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracynych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od
1 kwietnia 2012 r. do 31 marca 2014 r.
Numer ogłoszenia: 29885 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 73 24 111, 7324 143, faks 87 4285241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracynych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2012 r. do 31 marca 2014 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2012 roku do 31 marca 2014 r. 2. Eksploatacja i konserwacja sieci będzie odbywać się w oparciu o inwentaryzację sieci jn.: - studnie rewizyjne w ilości 1 116 szt., - separatory w ilości 6 szt., - studnia z osadnikiem w ilości 2 szt., - wpusty uliczne w ilości 1 002 szt., - cieki podchodnikowe w ilości 30 szt., - rurociągi o średnicach: 1 200 mm - 760 mb, 1 000 mm - 341 mb, 800 mm - 1 565 mb, 700 mm - 401 mb, 760 mm - 45 mb, 600 mm - 5 702 mb, 500 mm - 2 036 mb, 400 mm - 7 542 mb, 350 mm - 500 mb, 315 mm - 1 827 mb, 300 mm - 7 768 mb, 250 mm - 2 019 mb, 200 mm - 4 036 mb, 160 mm - 145 mb, 150 mm - 434 mb, - przykanaliki o średnicy : 150 mm - 4 946 mb, 3. Orientacyjny zakres eksploatacji i konserwacji sieci w skali 1 roku: 1. czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie w ilości około 2 km rocznie z udokumentowaniem czyszczenia zapisem na płycie DVD - - 2 km 2. czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie - 8 km 3. konserwację rowów otwartych o gł. 1,2 m i szerokości dna 0,7 m (wykaszanie skarp w ilości 26 000 m2 rocznie kształtowanie koryta, oczyszczanie namułów o głębokości zalegania 0,2 m) z uwzględnieniem krotności 2 razy w roku - 6,0 km 4. czyszczenie rowów otwartych z krzaków i odrostów drzew - 0,2 ha 5. wywożenie zanieczyszczeń i osadów w miejsce utylizacji - 300 m3 6. wymiana sieci kanalizacji z rur betonowych o średnicy od 200 mm do 300 mm, na rury PVC typ. ciężki SN 8 o średnicy od 200 mm do 300 mm, głębokości wykopów do 2,5 m z odtworzeniem do stanu poprzedniego rozebranej nawierzchni ulepszonej (bitumicznej, z kostki betonowej, kostki kamiennej) - 300 m 7. wykonanie nowej sieci z rur PVC typ. ciężki SN 8 o średnicy od 200 mm do 300 mm, głębokości wykopów do 2,5 m w terenie z odtworzeniem do stanu poprzedniego rozebranej nawierzchni ulepszonej (bitumicznej, z kostki betonowej, kostki kamiennej) - 150 m 8. czyszczenie studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej - 1 000 szt. 9. czyszczenie studzienek wpustów ulicznych i systemów odwodnienia liniowego - 1 000 szt. 10. remont studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej - 10 szt. 11. budowa studni rewizyjnych na kolektorze KD z kręgów żelbetowych średnicy 1 200 mm, głębokości do 3,00 m z pierścieniem odciążającym, pokrywą nastudzienną i żeliwnym włazem kanałowym min. kl. D400 w nawierzchni ulepszonej (bitumicznej, z kostki betonowej, kostki kamiennej) - 5 szt. 12. remont wpustów ulicznych - 10 szt. 13. budowa studzienki ściekowej wpustu ulicznego z rur betonowych średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu oraz wpustem żeliwnym o wym. 400x600 mm min. kl. D400 w nawierzchni ulepszonej (bitumicznej, z kostki betonowej, kostki kamiennej) - 10 szt. 14. czyszczenie separatorów 2 razy rocznie (wywóz i zagospodarowanie odpadów oraz transport) - 6 szt. 15. wymiana uszkodzonych krat wpustów ściekowych - 15 szt. 16. wymiana uszkodzonych korpusów i żeliwnych pokryw włazów kanałowych - 15 szt. 17. uzupełnienie pokryw betonowych na studniach rewizyjnych - 20 szt. 4. W trakcie eksploatacji i konserwacji sieci Wykonawca zobowiązany będzie do: - informowania Zamawiającego o wykrytych w trakcie prowadzonej eksploatacji urządzeń kanalizacji deszczowej nielegalnych przyłączach ściekowych; - ustalenia źródeł pochodzenia dzikich dopływów ścieków do kanalizacji deszczowej; - aktualizowania na bieżąco dokumentacji inwentaryzacyjnej sieci kanalizacji deszczowej na podkładach z mapy zasadniczej w skali 1:500; - monitoringu wybranych odcinków sieci z opisem stanu technicznego i zapisem na płycie DVD; - wymiana lub uzupełnianie uszkodzonych krat wpustów ściekowych, korpusów i żeliwnych pokryw włazów kanałowych lub pokryw betonowych; - sporządzania protokołów z przeglądu rocznego z oceną stanu technicznego. 5. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał teren miasta i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 6. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projekcie umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt. 1 rozdz. 10 SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt. 6 rozdz. 1 SIWZ, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 - ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany (w pkt. 6 rozdz. 1 SIWZ) przez Zamawiającego. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg: Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2012 roku do 31 marca 2014 roku. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 (II-V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101). 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa Ustawa.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 upzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość min. 100 000,00 PLN.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 upzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują lub będą dysponowali osobami, które zapewnią nadzór nad realizacją usługi i będą się legitymować posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Wypełniony Formularz oferty cenowej - wg Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wzór umowy - wg Załącznika nr 2 do SIWZ - podpisany i uzupełniony o następujące warunki umowne: - dane Wykonawcy, - wynagrodzenie ryczałtowe, - numer konta bankowego, Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualny odpis właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, pełnomocnictwa. Przez aktualne rozumiemy dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Podpisany Załącznik nr 1 do umowy Inwentaryzacja sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta oraz orientacyjny zakres robót w skali 1 roku - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do umowy Stawki jednostkowe robót do kosztorysowania - Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) - wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi i kierowanie robotami budowlanymi - wg Załącznika nr 6 do SIWZ. 7. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8. Informacja o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy - wg Załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie sieci i instalacji sanitarnych. 10. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę min. 100 000,00 PLN. 11. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 12. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 13. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 14. Oświadczenie z ilu stron składa się oferta. 15. Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę. 16. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji Postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w Ustawie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: - ustawowej zmiany podatku VAT, - zmiany osobowej podwykonawców - wymienionych w Załącznik nr 7 do SIWZ, - zmiany części zamówienia, której wykonanie na etapie składania oferty, Wykonawca powierzył podwykonawcy, - zmian dotyczących zatrudnienia podwykonawców - wymienionych w Załącznik nr 7 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, - wstrzymania realizacji usługi lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, - rozszerzenia zakresu rzeczowego robót, - zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej - aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Techniczno - Inwestycyjny (pok. 114) Urzędu Miejskiego w Giżycku,
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat (pok. 104) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej do COS-OPO w Giżycku
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego oraz produktów wędliniarskich do COS-OPO
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do COS-OPO w Giżycku
- Sukcesywna dostawa produktów nabiałowych do COS-OPO w Giżycku
- Przebudowa drogi gminnej nr 205049N ul. Łuczańska w Giżycku
- "Budowa chodnika w Upałtach Małych"
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich RDW w Ostrowie Wlkp.
- Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie
- Konserwacja drogowych obiektów inżynierskich oraz czyszczenie i naprawa kanalizacji deszczowej przy drogach woj. admin. przez ZDW w Zielonej Górze: teren OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Roboty remontowe i usuwanie awarii kanalizacji deszczowej - na terenie miasta Giżycka.
więcej: Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.