eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Rozbiórka budynku przy ul. Kościuszki 18 wraz z zabezpieczeniem budynku głównego i zabezpieczeniem terenu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-06

Szubin: Rozbiórka budynku przy ul. Kościuszki 18 wraz z zabezpieczeniem budynku głównego i zabezpieczeniem terenu.
Numer ogłoszenia: 71451 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104288 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3910700, faks 52 384 80 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynku przy ul. Kościuszki 18 wraz z zabezpieczeniem budynku głównego i zabezpieczeniem terenu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rozbiórka budynku przy ul. Kościuszki 18 wraz z zabezpieczeniem budynku głównego i zabezpieczeniem terenu, znajdującego się przy ul. Kościuszki 18, od strony ul. Sędziwoja Pałuki w Szubinie, na terenie działki nr 1430/2, którego zakres obejmuje:1) Rozbiórka części budynku mieszkalnego od strony ul. Sędziwoja Pałuki, a)Wykonanie prac zabezpieczających (wygrodzenia, osłony, odłączenia obiektu od mediów), b) Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, c) Rozbiórkę pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych oraz obróbek blacharskich z orynnowaniem i rurami spustowymi z wyłączeniem utylizacji płyt azbestowo-cementowych. Po stronie wykonawcy należy rozbiórka pokrycia dachu z ułożeniem płyt na paletach i owinięciem folią oraz, przygotowaniem do transportu d) Rozbiórkę konstrukcji dachowej (łat, krokwi, płatwi kalenicowej, słupków), e) Rozbiórkę ścian szczytowych oraz kominów do poziomu stropu nad piętrem, f) Rozbiórka drewnianego stropu nad piętrem, g) Rozbiórka ścian piętra, h) Rozbiórkę drewnianego stropu nad parterem, i) Rozbiórkę ścian parteru, j) Rozbiórkę ceglanego stropu nad częściowym podpiwniczeniem, k) Rozbiórkę ścian fundamentowych oraz piwnicznych, l) Zasypanie i zagęszczenie wykopów po podpiwniczeniu i ławach fundamentowych, m) Uporządkowanie terenu i demontaż tymczasowego ogrodzenia placu rozbiórki, n) Utylizowanie materiałów rozbiórkowych z wyłączeniem utylizacji płyt azbestowo - cementowych 2) Zabezpieczenie budynku głównego od ul. Kościuszki oraz ogrodzenie terenu po rozbiórce, a) Budowa zejścia do piwnicy (wykonanie wykopów, izolacja przeciwwilgociowa, itp.), b) Budowa ogrodzenia murowanego, c) Wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym, d) Roboty zabezpieczające budynek główny od strony ul. Kościuszki, 3) Zagospodarowanie części działki nr 1430/2 po rozbiórce, a) Wymiana przyłącza kanalizacyjnego i rozbiórka zbiornika na ścieki, b) Wykonanie krawężników betonowych oraz nawierzchni dojazdowej, c) Budowa miejsc postojowych, d) Wykonanie obrzeży betonowych, chodników, dojść oraz zieleni, 4) Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas rozbiórki (roboty będą prowadzone przy drodze wojewódzkiej - ul. Sędziwoja Pałuki), 5) Poniesienie wszelkich kosztów związanych z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, 6) Zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna), 7) Wykonanie wszystkich robót ujętych i określonych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami. 3. Opis stanu istniejącego: Budynek znajduje się przy ul. Kościuszki 18, od strony ul. Sędziwoja Pałuki w Szubinie, na terenie działki nr 1430/2. Część przeznaczona do rozbiórki przylega do ściany budynku głównego. Obiekt o 2 kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, przykryty dachem 2-spadowym o konstrukcji drewnianej. Pokrycie wykonane z płyt azbestowo-cementowych. Ściany murowane z cegły ceramicznej, stropy między-piętrowe drewniane, strop nad piwnicą - sklepienie odcinkowe z cegły ceramicznej. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną. Wymiary: - długość: 18,75 m - szerokość: 7,00 m - wysokość do okapu: 6,95 m - wysokość do kalenicy: 10,20 m - powierzchnia zabudowy: 130,00 m2 - kubatura: 1250 m3. 4. Dokumentacja z projektem rozbiórek zabezpieczenia i zagospodarowania terenu oraz z przedmiarami robót stanowią integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały i wyroby, dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych tj. takich, które mają te same parametry, cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji. Ich, jakość nie może być gorsza, od jakości określonych w dokumentacji produktów oraz powinny mieć parametry nie gorsze niż produkty wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maciej Zacharjasz, ul. Wyzwolenia 116A, 85-790 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253209,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171433,53

  • Oferta z najniższą ceną: 147949,32 / Oferta z najwyższą ceną: 218805,91

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.