eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA ROZBIÓRKĘ BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 18 WRAZ Z ZABEZPIECZENIEM BUDYNKU GŁÓWNEGO I ZABEZPIECZENIEM TERENU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Szubin: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA ROZBIÓRKĘ BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 18 WRAZ Z ZABEZPIECZENIEM BUDYNKU GŁÓWNEGO I ZABEZPIECZENIEM TERENU
Numer ogłoszenia: 104288 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3910700, faks 52 384 80 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA ROZBIÓRKĘ BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 18 WRAZ Z ZABEZPIECZENIEM BUDYNKU GŁÓWNEGO I ZABEZPIECZENIEM TERENU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Rozbiórka budynku przy ul. Kościuszki 18 wraz z zabezpieczeniem budynku głównego i zabezpieczeniem terenu, znajdującego się przy ul. Kościuszki 18, od strony ul. Sędziwoja Pałuki w Szubinie, na terenie działki nr 1430/2, którego zakres obejmuje:1) Rozbiórka części budynku mieszkalnego od strony ul. Sędziwoja Pałuki, a) Wykonanie prac zabezpieczających (wygrodzenia, osłony, odłączenia obiektu od mediów), b) Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, c) Rozbiórkę pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych oraz obróbek blacharskich z orynnowaniem i rurami spustowymi z wyłączeniem utylizacji płyt azbestowo-cementowych. Po stronie wykonawcy należy rozbiórka pokrycia dachu z ułożeniem płyt na paletach i owinięciem folią oraz, przygotowaniem do transportu d) Rozbiórkę konstrukcji dachowej (łat, krokwi, płatwi kalenicowej, słupków), e) Rozbiórkę ścian szczytowych oraz kominów do poziomu stropu nad piętrem, f) Rozbiórka drewnianego stropu nad piętrem, g) Rozbiórka ścian piętra, h) Rozbiórkę drewnianego stropu nad parterem, i) Rozbiórkę ścian parteru, j) Rozbiórkę ceglanego stropu nad częściowym podpiwniczeniem, k) Rozbiórkę ścian fundamentowych oraz piwnicznych, l) Zasypanie i zagęszczenie wykopów po podpiwniczeniu i ławach fundamentowych, m) Uporządkowanie terenu i demontaż tymczasowego ogrodzenia placu rozbiórki, n) Utylizowanie materiałów rozbiórkowych z wyłączeniem utylizacji płyt azbestowo - cementowych. 2) Zabezpieczenie budynku głównego od ul. Kościuszki oraz ogrodzenie terenu po rozbiórce, a) Budowa zejścia do piwnicy (wykonanie wykopów, izolacja przeciwwilgociowa, itp.), b) Budowa ogrodzenia murowanego, c) Wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym, d) Roboty zabezpieczające budynek główny od strony ul. Kościuszki, 3) Zagospodarowanie części działki nr 1430/2 po rozbiórce, a) Wymiana przyłącza kanalizacyjnego i rozbiórka zbiornika na ścieki, b) Wykonanie krawężników betonowych oraz nawierzchni dojazdowej, c) Budowa miejsc postojowych, d) Wykonanie obrzeży betonowych, chodników, dojść oraz zieleni, 4) Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas rozbiórki (roboty będą prowadzone przy drodze wojewódzkiej - ul. Sędziwoja Pałuki), 5) Poniesienie wszelkich kosztów związanych z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, 6) Zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna), 7) Wykonanie wszystkich robót ujętych i określonych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami. 3. Opis stanu istniejącego: Budynek znajduje się przy ul. Kościuszki 18, od strony ul. Sędziwoja Pałuki w Szubinie, na terenie działki nr 1430/2. Część przeznaczona do rozbiórki przylega do ściany budynku głównego. Obiekt o 2 kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, przykryty dachem 2-spadowym o konstrukcji drewnianej. Pokrycie wykonane z płyt azbestowo-cementowych. Ściany murowane z cegły ceramicznej, stropy między-piętrowe drewniane, strop nad piwnicą - sklepienie odcinkowe z cegły ceramicznej. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną. Wymiary:- długość: 18,75 m,- szerokość: 7,00 m,- wysokość do okapu: 6,95 m,- wysokość do kalenicy: 10,20 m,- powierzchnia zabudowy: 130,00 m2,- kubatura: 1250 m3. 4. Dokumentacja z projektem rozbiórek zabezpieczenia i zagospodarowania terenu oraz z przedmiarami robót stanowią integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały i wyroby, dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych tj. takich, które mają te same parametry, cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji. Ich, jakość nie może być gorsza, od jakości określonych w dokumentacji produktów oraz powinny mieć parametry nie gorsze niż produkty wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże, że wykonał przynajmniej 2 roboty rozbiórkowe budynków o powierzchni zabudowy, co najmniej 100 m2. Warunek zostanie oceniony na podstawie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami, które będą pełniły funkcje wymienione poniżej, spełniające następujące wymagania: - osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - wg. Załączników do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót. W kosztorysie ofertowym należy: a) uwzględnić koszt wykonania i zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu, b) uwzględnić koszt opracowania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, c) należy pominąć przy wycenie (nie uwzględniać kosztu) pozycję przedmiaru robót w zakresie rozbiórki części budynku mieszkalnego wielorodzinnego od strony ulicy Sędziwoja Pałuki - dział 2. Rozbiórka pokrycia i konstrukcji dachu, pozycja 28.Wywóz i utylizacja płyt azbestowo- cementowych 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed Zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca mocuje pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Okres gwarancji na roboty - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa w przypadku: a) zaistnienia okoliczności, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, w następstwie, których wystąpi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych Wykonawcy robót budowlanych, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego, 2) powierzenia podwykonawcom innej części przedmiotu zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy lub części niewskazanej w ofercie Wykonawcy, 3) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji robót, 4) zmiana wysokości ceny umownej brutto będzie możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. Zmiany postanowień umowy wymagają aneksu do umowy, z wyjątkiem zmian określonych w ust. 2 pkt. 2, 3 , 4

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, Biuro Obsługi Klienta (biuro nr 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.