eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie usług sprzątania siedzib (biur), sprzątania terenu, obsługi portierni, czynności konserwacyjnych w budynkach Zamawiającego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-09

Toruń: Świadczenie usług sprzątania siedzib (biur), sprzątania terenu, obsługi portierni, czynności konserwacyjnych w budynkach Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 7128 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 440674 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny, ul. gen. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6198300, faks 056 6521299.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania siedzib (biur), sprzątania terenu, obsługi portierni, czynności konserwacyjnych w budynkach Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie publiczne o wartości poniżej 125.000 euro. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie następujących usług: 1) sprzątania siedziby Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 19 biur powiatowych ARiMR; 2) sprzątania terenu zewnętrznego przy siedzibie Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 biur powiatowych ARiMR; 3) obsługi portierni w budynku Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR; 4) czynności konserwacyjnych w budynkach Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 98.34.11.20 - Usługi portierskie 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych Antema Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 8a, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69287,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80517,19

  • Oferta z najniższą ceną: 80517,19 / Oferta z najwyższą ceną: 80517,19

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Konieczność przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastosowaniem trybu z wolnej ręki - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, jest zasadne z uwagi na pilną potrzebę zapewnienia właściwego funkcjonowania OR i BP tj. utrzymania w czystości siedzib (biur), utrzymania terenu zewnętrznego (odśnieżanie itp.), zapewnienie ciągłości obsługi portierni OR itp. Dotychczasowy Wykonawca nie wywiązywał się z postanowień umowy, został trzykrotnie obciążony karą umowną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie postanowień umowy i ponadto nie dawał gwarancji należytego wykonania umowy w przyszłości. (Wykonawca w pismach kierowanych do Zamawiającego potwierdził, że nie gwarantuje prawidłowego wykonania umowy). Z uwagi na powyższe Zamawiający rozwiązał umowę ze skutkiem natychmiastowym tj. na dzień 31-12-2011 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.