To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-15
Kraków: przeprowadzenie szkolenia z zakresu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, dla 2 pracowników Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 71218 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46553 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkolenia z zakresu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, dla 2 pracowników Zamawiającego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie szkolenia z zakresu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, dla 2 pracowników Zamawiającego o następującej tematyce: 1) Zmiany w ustawie o ZFŚS oraz w innych aktach prawnych, które weszły w życie w 2009 r., dotyczące m.in.: a) rozszerzenia katalogu świadczeń finansowanych z Funduszu , b) zmiany zasad naliczania odpisów na Fundusz (tj. nienaliczanie odpisu podstawowego na niektóre osoby oraz zmiana zasad naliczania zwiększonego odpisu podstawowego na pracowników wykonujących prace w szczególnych warunkach lub prace o szczególnym charakterze), c) naliczania odpisów wg planowanego zatrudnienia oraz korekta na koniec roku wg faktycznego zatrudnienia w oparciu o nowe zmienione rozporządzenie, d) świadczeń rzeczowych i pieniężnych z ZFŚS zwolnione z podatku po nowelizacji ustawy podatkowej w 2009 r. oraz projekt zmian w tym zakresie od 1 stycznia 2010 r. (z mocą wsteczną). 2) Dokumenty (zasady tworzenia i zakres) związane z prowadzoną zakładową działalnością socjalną na przykładach opracowanych wzorów, tj.: a) Zarządzenie pracodawcy wprowadzające Regulamin (zmiany do Regulaminu) oraz powołujące Komisję Socjalną, b) Regulamin Funduszu, c) Załączniki do Regulaminu, tj.: - informacja o sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej osoby zamierzającej skorzystać, w danym roku z ulgowych świadczeń z Funduszu, - tabele wysokości dopłat do różnych form prowadzonej działalności (7 tabel), - wniosek o przyznanie świadczenia z Funduszu z objaśnieniami dot. ustalania dochodów, od których zależy wysokość świadczenia, w tym dochodów z działalności gospodarczej i gospodarstwa rolnego, - umowa pożyczki na cele mieszkaniowe z załącznikami, - plan dochodów i wydatków Funduszu (preliminarz) na poszczególne cele i rodzaje działalności na dany rok, d) Pozostałe dokumenty nie stanowiące załącznika do Regulaminu, tj. - założenia do planu dochodów i wydatków Funduszu, - arkusze kalkulacyjne ustalania planowanego i rzeczywistego (wykonanego) przeciętnego zatrudnienia dla celów naliczenia odpisów z objaśnieniami dot. metod wyliczania (3 metody statystyczne), - arkusze ustalania wysokości odpisu wg planowanego i rzeczywistego przeciętnego zatrudnienia w tym korekta naliczonego planowanego odpisu na koniec roku kalendarzowego, - karta ewidencyjna uprawnionego do korzystania z Funduszu, - umowa o prowadzeniu wspólnej działalności socjalnej przez dwóch i więcej pracodawców. 3) Pozostałe zagadnienia związane z Funduszem, dotyczące m.in. : a) współdziałania pracodawcy ze związkami zawodowymi reprezentatywnymi i niereprezentatywnymi, w rozumieniu art. 24125a Kodeksu pracy (posiadającymi status zakładowej organizacji - w rozumieniu art. 251 ustawy o związkach zawodowych), oraz z reprezentantem załogi (w przypadku braku związku), w zakresie prowadzonej działalności socjalnej w zakładzie, b) wszystkich świadczeń finansowanych z Funduszu zwolnionych z podatku i opodatkowanych, w tym najnowsze interpretacje: indywidualne Dyrektorów Izb Skarbowych (w imieniu Ministra Finansów) oraz ogólne samego Ministra Finansów, c) ochrony wynagrodzenia przy potrąceniach spłacanych rat pożyczek mieszkaniowych (potrącenia na wniosek pracownika), w świetle art. 91 ust. 2 pkt. 2 Kodeksu pracy po zmianie minimalnego wynagrodzenia od 1 stycznia 2010 r., d) administrowania środkami Funduszu a odpowiedzialności karno - finansowej pracodawcy, e) zmian w innych niż ustawa o ZFŚS aktach prawnych, które wiążą się z prowadzoną działalnością socjalną oraz przewidywanych od 1 stycznia 2010 r. (z mocą wsteczną) zmian w tym zakresie. 2. Warunki płatności: przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego. 3. Warunki dodatkowe: 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia odbyły się w granicach administracyjnych Krakowa, w wymiarze 6 godzin zegarowych. 2) Nie dopuszcza się podzlecenia realizacji przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek części..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA ŚLIWA APROBA CENTRUM KSZTAŁCENIA
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA ŚLIWA APROBA CENTRUM KSZTAŁCENIA
- Aproba Centrum Szkolenia, Pl. Solidarności 1/3/5, 53-661 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 620,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 620,00
Oferta z najniższą ceną: 620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 620,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu ,,LED" w budynkach mieszkalnych ul. Grota Roweckiego 21, 25, 47 w Krakowie.
- Malowanie klatek schodowych, suszarni, wózkowni, zejść do piwnic oraz wymiana drzwiczek do skrzynek gazowych w budynku mieszkalnym przy ul. Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowych usług serwisowych central telefonicznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Tworzenie treści kursów nauczania online, przeprowadzenie szkoleń i działań naukowo-popularyzatorskich dla projektu "Wolny Uniwersytet Białoruski" w latach 2024-2025
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.