Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-02
Kraków: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Numer ogłoszenia: 46553 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie szkolenia z zakresu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, dla 2 pracowników Zamawiającego o następującej tematyce: 1. Zmiany w ustawie o ZFŚS oraz w innych aktach prawnych, które weszły w życie w 2009 r., dotyczące m.in.: 1) rozszerzenia katalogu świadczeń finansowanych z Funduszu , 2) zmiany zasad naliczania odpisów na Fundusz (tj. nienaliczanie odpisu podstawowego na niektóre osoby oraz zmiana zasad naliczania zwiększonego odpisu podstawowego na pracowników wykonujących prace w szczególnych warunkach lub prace o szczególnym charakterze), 3) naliczania odpisów wg planowanego zatrudnienia oraz korekta na koniec roku wg faktycznego zatrudnienia w oparciu o nowe zmienione rozporządzenie, 4) świadczeń rzeczowych i pieniężnych z ZFŚS zwolnione z podatku po nowelizacji ustawy podatkowej w 2009 r. oraz projekt zmian w tym zakresie od 1 stycznia 2010 r. (z mocą wsteczną). 2. Dokumenty (zasady tworzenia i zakres) związane z prowadzoną zakładową działalnością socjalną na przykładach opracowanych wzorów, tj.: 1) Zarządzenie pracodawcy wprowadzające Regulamin (zmiany do Regulaminu) oraz powołujące Komisję Socjalną, 2) Regulamin Funduszu, 3) Załączniki do Regulaminu, tj.: a) informacja o sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej osoby zamierzającej skorzystać, w danym roku z ulgowych świadczeń z Funduszu, b) tabele wysokości dopłat do różnych form prowadzonej działalności (7 tabel), c) wniosek o przyznanie świadczenia z Funduszu z objaśnieniami dot. ustalania dochodów, od których zależy wysokość świadczenia, w tym dochodów z działalności gospodarczej i gospodarstwa rolnego, d) umowa pożyczki na cele mieszkaniowe z załącznikami, e) plan dochodów i wydatków Funduszu (preliminarz) na poszczególne cele i rodzaje działalności na dany rok, 4) Pozostałe dokumenty nie stanowiące załącznika do Regulaminu, tj. a) założenia do planu dochodów i wydatków Funduszu, b) arkusze kalkulacyjne ustalania planowanego i rzeczywistego (wykonanego) przeciętnego zatrudnienia dla celów naliczenia odpisów z objaśnieniami dot. metod wyliczania (3 metody statystyczne), c) arkusze ustalania wysokości odpisu wg planowanego i rzeczywistego przeciętnego zatrudnienia w tym korekta naliczonego planowanego odpisu na koniec roku kalendarzowego, d) karta ewidencyjna uprawnionego do korzystania z Funduszu, e) umowa o prowadzeniu wspólnej działalności socjalnej przez dwóch i więcej pracodawców. 3. Pozostałe zagadnienia związane z Funduszem, dotyczące m.in. : 1) współdziałania pracodawcy ze związkami zawodowymi reprezentatywnymi i niereprezentatywnymi, w rozumieniu art. 24125a Kodeksu pracy (posiadającymi status zakładowej organizacji - w rozumieniu art. 251 ustawy o związkach zawodowych), oraz z reprezentantem załogi (w przypadku braku związku), w zakresie prowadzonej działalności socjalnej w zakładzie, 2) wszystkich świadczeń finansowanych z Funduszu zwolnionych z podatku i opodatkowanych, w tym najnowsze interpretacje: indywidualne Dyrektorów Izb Skarbowych (w imieniu Ministra Finansów) oraz ogólne samego Ministra Finansów, 3) ochrony wynagrodzenia przy potrąceniach spłacanych rat pożyczek mieszkaniowych (potrącenia na wniosek pracownika), w świetle art. 91 ust. 2 pkt. 2 Kodeksu pracy po zmianie minimalnego wynagrodzenia od 1 stycznia 2010 r., 4) administrowania środkami Funduszu a odpowiedzialności karno - finansowej pracodawcy, 5) zmian w innych niż ustawa o ZFŚS aktach prawnych, które wiążą się z prowadzoną działalnością socjalną oraz przewidywanych od 1 stycznia 2010 r. (z mocą wsteczną) zmian w tym zakresie. Warunki płatności: przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego. Warunki dodatkowe: 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia odbyły się w granicach administracyjnych Krakowa, w wymiarze 6 godzin zegarowych. 2) Nie dopuszcza się podzlecenia realizacji przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=27000
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok 002.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/14/24, Zakup wsparcia producenta dla posiadanych przez Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy serwerów Dell
- KR-01/15/24, Zakup wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego systemu archiwizacji danych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Doświetlenie przejścia dla pieszych w ulicy Sołtysowskiej w Krakowie.
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług polegających na obsłudze i konserwacji stacji transformatorowych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie wraz z pogotowiem energetycznym
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja czterech wyjazdów pozaregionalnych (poza województwo świętokrzyskie) dla maksymalnie 12 osób w ramach projektu realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach".
- DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
- Świadczenie usług animatora doradztwa zawodowego w subregionie słupsko-chojnickim w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2024/2025
- "Usługi doradcze wspierające wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków, rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.