eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżewice › Bieżące utrzymanie i remont dróg gminnych w 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Strzyżewice: Bieżące utrzymanie i remont dróg gminnych w 2012
Numer ogłoszenia: 71188 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzyżewice , 23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie, tel. 081 5666025, faks 081 5666025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i remont dróg gminnych w 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie i remont dróg gminnych w 2012 roku. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie własnym sprzętem mechanicznym następujące prace: 1) Profilowanie równiarką dróg gminnych gruntowych, 2) Wykonywanie robót ziemnych przy drogach gminnych spycharką gąsienicową, 3) Wykonywanie robót ziemnych przy drogach gminnych koparkami, 4) Odtwarzanie rowów odwadniających wzdłuż dróg gminnych, 5) Dostawę piasku do remontu dróg gminnych gruntowych (Część 2 zamówienia), 6) Przewożenie mas ziemnych wywrotkami o ładowności 7 ton, 10 ton i 17,5 tony, 7) Inne nie wymienione wyżej roboty przy remontach dróg gminnych 8) Wykonawca powinien być do dyspozycji Zamawiającego od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7:00 do 21:00. Uwaga dla części 1 zamówienia - w ofercie należy podać ceny jednostkowe dla wszystkich wyszczególnionych rodzajów sprzętów. Do wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych konieczny jest następujący sprzęt: 1. Równiarka 130 kM, 2. Spycharka 75 kM, 3. Koparka kołowa 16 ton o pojemności łyżki 0,6 m3, 4. Koparka gąsienicowa 12 ton o pojemności łyżki 0,4 m3, 5. Koparko - spycharka o pojemności łyżki 0,25 m3, 6. Koparko ładowarka o pojemności łyżki 1,6 m3, 7. Walec stalowy 8 ton, 8. Walec ogumiony 8 ton, 9. Samochód wywrotka o ładowności 7,5 tony, 10. Wywrotka o ładowności 10 ton, 11. Wywrotka o ładowności 17,5 tony..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 14.21.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzewice.ebip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Strzyżewice, 23-107 Strzyżewice, Strzyżewice 109, pok. nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Strzyżewice, Strzyżewice 109, 23-107 Strzyżewice, pok. nr 21 (sekretariat I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont i bieżące utrzymanie dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie własnym sprzętem mechanicznym następujące prace: 1) Profilowanie równiarką dróg gminnych gruntowych, 2) Wykonywanie robót ziemnych przy drogach gminnych spycharką gąsienicową, 3) Wykonywanie robót ziemnych przy drogach gminnych koparkami, 4) Odtwarzanie rowów odwadniających wzdłuż dróg gminnych, 5) Przewożenie mas ziemnych wywrotkami o ładowności 7 ton, 10 ton i 17,5 tony, 6) Inne nie wymienione wyżej roboty przy remontach dróg gminnych 7) Wykonawca powinien być do dyspozycji Zamawiającego od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7:00 do 21:00 Uwaga dla części 1 zamówienia - w ofercie należy podać ceny jednostkowe dla wszystkich wyszczególnionych rodzajów sprzętów. Do wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych konieczny jest następujący sprzęt: 1. Równiarka 130 kM, 2. Spycharka 75 kM, 3. Koparka kołowa 16 ton o pojemności łyżki 0,6 m3, 4. Koparka gąsienicowa 12 ton o pojemności łyżki 0,4 m3, 5. Koparko - spycharka o pojemności łyżki 0,25 m3, 6. Koparko ładowarka o pojemności łyżki 1,6 m3, 7. Walec stalowy 8 ton, 8. Walec ogumiony 8 ton, 9. Samochód wywrotka o ładowności 7,5 tony, 10. Wywrotka o ładowności 10 ton, 11. Wywrotka o ładowności 17,5 tony,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa piasku drogowego w ilości 400 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę na teren gminy Strzyżewice piasku drogowego w ilości 400 ton. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości dostarczanego piasku bez podania przyczyny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.