Ogłoszenie z dnia 2010-03-15
Kartuzy: Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej zapewnionej w obiekcie minimum 3* na potrzeby projektów: Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w Powiecie Kartuskim - edycja II oraz Rozwijanie umiejętności językowych nauczycieli szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 71174 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kartuzach , ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, tel. 058 6810328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej zapewnionej w obiekcie minimum 3* na potrzeby projektów: Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w Powiecie Kartuskim - edycja II oraz Rozwijanie umiejętności językowych nauczycieli szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej zapewnionej w obiekcie minimum 3* spełniającym wymogi dotyczące wyposażenia, urządzeń, zakresu świadczonych usług oraz kwalifikacji zatrudnionego personelu zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie o usługach turystycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268) oraz w aktach wykonawczych do ustawy w terminach i na warunkach określonych w załączniku w ramach projektów: 1. Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim - edycja II 2. Rozwijanie umiejętności językowych nauczycieli szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych polega na zapewnieniu noclegów i wyżywienia dla uczestników szkoleń zgodnie z poniższymi wymogami określonymi w poszczególnych częściach. W ramach obu części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - świadczenia usług restauracyjnych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, - przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi hotelarskiej wraz z restauracyjną na rzecz zorganizowanej grupy o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto w przypadku składania oferty na całość zamówienia (część I + część II), lub o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto w przypadku złożenia oferty na jedną część.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nieuczestniczący w zamówieniu).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą Ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy. W przypadku części I - w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu poszczególnych warsztatów jednakże nie później niż na 30 dni przed planowaną datą rozpoczęcia poszczególnych warsztatów. W przypadku części II - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby zarezerwowanych miejsc do 20% połączone z proporcjonalnym obniżeniem wartości zamówienia, które dotyczyć będzie zakwaterowania, wyżywienia oraz korzystania z sali szkoleniowo-konferencyjnej przez uczestników, jednakże nie później niż na 14 dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 10:00, miejsce: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, pok. nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej zapewnionej w obiekcie minimum 3* na potrzeby projektu: Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w Powiecie Kartuskim - edycja II współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej łącznie dla 136 osób (8 pobytów x 17 osób każdorazowo) zapewniona w obiekcie minimum 3* spełniającym wymogi dotyczące wyposażenia, urządzeń, zakresu świadczonych usług oraz kwalifikacji zatrudnionego personelu zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie o usługach turystycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268) oraz w aktach wykonawczych do ustawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Zaszeregowanie hotelu do odpowiedniej kategorii - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej zapewnionej w obiekcie minimum 3* na potrzeby projektu: Rozwijanie umiejętności językowych nauczycieli szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej łącznie dla 88 osób zapewnionej w obiekcie minimum 3* spełniającym wymogi dotyczące wyposażenia, urządzeń, zakresu świadczonych usług oraz kwalifikacji zatrudnionego personelu zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie o usługach turystycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268) oraz w aktach wykonawczych do ustawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Zaszeregowanie hotelu do odpowiedniej kategorii - 30
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Organizacja pobytu letniego dla maksymalnie 50 dzieci z rodzin zastępczych zawodowych oraz z rodzinnych domów dziecka w 2024 roku.
- Zakup i dostawa 30 tabletów wraz z etui oraz 1 laptopa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach
- Modernizacja części drogi powiatowej 1907G na odcinku Prokowo - Sianowo realizowanej w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Budowa kąpieliska miejskiego nad jeziorem Klasztornym Dużym w Kartuzach - etap II.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie sprzedaży biletów lotniczych, kolejowych, miejsc noclegowych w kraju i za granicą oraz ubezpieczeń osobowych
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas Pol and Rock Festiwal 2024
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
- "USŁUGA CATERINGOWO-GASTRONOMICZNA WRAZ Z NAJMEM SALI SZKOLENIOWEJ NA SZKOLENIE PN. "WIĘZI JAKO CZYNNIK CHRONIĄCY ROZWÓJ DZIECKA"
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.