eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Zorganizowanie i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz aktywizacja zawodowa 33(+/- 3 osoby) bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo mieszkańców Gminy Nowa Ruda (w tym 4 osoby niepełnosprawne), poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Aktywizacja-wyzwanie XXI wieku realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Nowa Ruda: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz aktywizacja zawodowa 33(+/- 3 osoby) bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo mieszkańców Gminy Nowa Ruda (w tym 4 osoby niepełnosprawne), poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Aktywizacja-wyzwanie XXI wieku realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
Numer ogłoszenia: 70590 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie , ul. Kłodzka 27, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872 45 72, faks (074) 872 90 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gops.nowaruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz aktywizacja zawodowa 33(+/- 3 osoby) bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo mieszkańców Gminy Nowa Ruda (w tym 4 osoby niepełnosprawne), poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Aktywizacja-wyzwanie XXI wieku realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji, której zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz aktywizacja zawodowa 33 (+/-3 osoby) bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo mieszkańców Gminy Nowa Ruda (w tym 4 osoby niepełnosprawne), poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Aktywizacja - wyzwanie XXI wieku realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO. Zajęciami należy objąć 33 beneficjentów (możliwe zmniejszenie lub zwiększenie liczby beneficjentów max. o 3 osoby). Warsztaty powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00, max. 8 godzin dziennie, nie mniej niż 25 godzin i nie więcej niż 40 godzin tygodniowo, na terenie Gminy Nowa Ruda (identyfikator terytorialny jednostki 0208112) . Zajęcia grupowe należy przeprowadzić w II grupach (jednocześnie obie grupy) : I grupa licząca 17 osób ( +/- 1 osoba), II grupa licząca 16 osób (+/- 2 osoby). Godzina zajęć grupowych wynosi 45 minut + 15 minut przerwy, przy czym przerwy mogą być ustalane w sposób elastyczny. Liczba godzin zajęć grupowych przypadająca na 1 uczestnika wynosi 28h z doradcą zawodowym, 28h z pośrednikiem pracy i 20h z psychologiem. Zajęcia indywidualne wynoszą 30 minut/uczestnika zajęcia z doradcą zawodowym oraz 30minut/uczestnika zajęcia z pośrednikiem pracy. W uzasadnionych przypadkach zajęcia mogą odbywać się w soboty. Termin - od marca 2014r. do kwietnia 2014r. W ramach usługi należy przeprowadzić: Blok 1 - 56 godzin grupowych (2 grupy po 28 godzin każda grupa) oraz 16 godzin i 30 minut indywidualnych (+/- 1 godzina i 30 minut) treningów kompetencji i umiejętności społecznych z doradcą zawodowym, które umożliwią profesjonalne poradnictwo zawodowe dla 33 uczestników (+/- 3 osoby), w tym 4 osoby niepełnosprawne; Blok 2- 56 godzin grupowych (2 grupy po 28 godzin każda grupa) oraz 16 godzin i 30 minut indywidualnych (+/- 1 godzina i 30 minut) zajęć informacyjnych z pośrednikiem pracy, które umożliwią uczestnikom zdobycie wiedzy na temat rynku pracy, aktywnego poszukiwania prac, ofert pracy oraz udzielą informacji o usługach i instrumentach rynku pracy dla 33 uczestników (+/- 3 osoby), w tym 4 osoby niepełnosprawne. Blok 3 - 40 godzin warsztatów grupowych z psychologiem (2 grupy po 20 godzin każda grupa), które umożliwią profesjonalne poradnictwo i przełamanie barier związanych z wykluczeniem społecznym oraz otworzenie się na otoczenie tzn. rynek pracy dla 33 uczestników (+/- 3 osoby), w tym 4 osoby niepełnosprawne (+/- 3 osoby); Blok 1 i 2 muszą zakończyć się do 31.03.2014r. Wykonawca w ofercie poda informacje o bazie szkoleniowej, warunkach technicznych lokalu oraz dokładną datę rozpoczęcia i zakończenia kursu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatny transport dla wszystkich uczestników mieszkających poza miejscem prowadzenia zajęć - z miejsca ich zamieszkania do miejsca prowadzenia zajęć i powrotny oraz w razie zaistnienia takiej okoliczności, opiekę dla dzieci uczestników szkolenia, które są w wieku przedszkolnym. Ponadto Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników warsztatów od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt ubezpieczenia NW obciąża Wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U.2013.674 ze zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie figurowała w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2014

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia, tj. szkolenia z zakresu aktywizacji zawodowej i warsztatów psychologicznych dla minimum 20 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (każda usługa) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, ilości osób biorących udział w warsztatach, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował 2 salami wykładowymi na terenie Gminy Nowa Ruda (identyfikator terytorialny jednostki 0208112) oraz sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. Sale wykładowe z minimum 19 miejscami siedzącymi, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipcharty, tablice szkolne lub magnetyczne. Sale muszą spełniać warunki BHP. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: - adres lokali ze wskazaniem prawa do ich dysponowania (w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada własnej bazy lokalowej jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą dokument (np.: umowa przedwstępną, umowę najmu, pisemne zobowiązanie podmiotu, itp.), że będzie dysponował tymi zasobami przez cały okres realizacji zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) dla Bloku 1 -przynajmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje doradcy zawodowego ; dla Bloku 2 - przynajmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje pośrednika pracy ; dla Bloku 3 - przynajmniej 1 osobą z wykształceniem wyższym magisterskim o kierunku psychologia. Wszystkie osoby muszą posiadać doświadczenie trenerskie w prowadzeniu przynajmniej 3 grupowych warsztatów dla minimum 20 osób każde (każda z tych osób). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia- nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta, Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (w pkt 7 formularza ofertowego). W przeciwnym wypadku uznaje się, że oferent samodzielnie wykona zamówienie .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Kwalifikacje osób biorących udział w wykonaniu zadania - 30
  • 3 - Program - 35
  • 4 - Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych (ISO) - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony, 4) w przypadku zmiany osób reprezentujących po zmianach organizacyjnych, 5) w innych sytuacjach gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego np. gdy obniży to koszty realizacji zadania albo skróci czas realizacji. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:1. zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, 2. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; 3. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. -Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gops.nowaruda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie z siedzibą przy ul. Kłodzkiej 27, 57-402 Nowa Ruda..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2014 godzina 08:30, miejsce: sekretariat Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie z siedzibą przy ul. Kłodzkiej 27, 57-402 Nowa Ruda..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.