To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-30
Łódź: Świadczenie usług biurowych na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej IV, Działu Spraw Wierzycielskich, Działu Organizacji i Logistyki Urzędu Skarbowego Łódź - Polesie
Numer ogłoszenia: 70566 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49746 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Łódź-Polesie, ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2546000, faks 42 2546251.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług biurowych na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej IV, Działu Spraw Wierzycielskich, Działu Organizacji i Logistyki Urzędu Skarbowego Łódź - Polesie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług biurowych na potrzeby Zamawiającego w okresie: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2015r. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze czynności sprawdzających w Dziale Obsługi Bezpośredniej IV. Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 560 godzin. Część 2 obejmuje świadczenie usług biurowych rzecz Działu Spraw Wierzycielskich polegających na: - obsłudze aplikacji BIBLIOTEKA AKT - kopertowaniu korespondencji, - wysyłaniu korespondencji, - uzupełnianiu rejestrów, - pomocy przy archiwizacji dokumentów. Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 560 godzin. Część 3 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Organizacji i Logistyki / Działu Obsługi Bezpośredniej I (od dnia 01.04.2015r.) polegających na: - wykonywaniu czynności kancelaryjnych polegających na adresowaniu przesyłki i rejestrowaniu jako korespondencji wychodzącej w podsystemie BIBLIOTEKA AKT, - otwieraniu korespondencji przychodzącej do Urzędu, - rejestracja zwrotów korespondencji, - wprowadzaniu do podsystemu BIBLIOTEKA AKT korespondencji wpływającej do Urzędu. Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 584 godzin. Usługi będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku i w godzinach jego pracy, najczęściej między godz. 8:00 a 16:00. Wykonawcy dostaną do dyspozycji sprzęt i artykuły Zamawiającego w celu realizacji powierzonych zadań, które zostaną udostępnione jedynie na czas realizacji usług..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Kałuża Łukasz, ul. Wyszyńskiego 90 m 79, 91-357 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6160,00
Oferta z najniższą ceną: 6160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Adamczyk Paweł, ul. Romanowska 55D m 41, 91-174 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6160,00
Oferta z najniższą ceną: 6160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usług biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Biel Kinga, ul. Lisciasta 12 m 17, 91-174 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6424,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5840,00
Oferta z najniższą ceną: 5840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa wystaw, prowadzenie punktu sprzedaży biletów i punktu informacyjnego oraz księgarni w siedzibie głównej Muzeum Fotografii w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22A.
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Szprotawa:
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Żagań:
- Wykonywanie prac dla Centrum Transferu Technologii - powtórne
- Przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Przetworzenie operatów technicznych i innych dokumentów do postaci cyfrowej oraz integracja pozyskanych danych z oprogramowaniem wykorzystywanym do prowadzenia baz danych
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.