Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Świętochłowice: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Świętochłowicach ul. Chorzowska 36.
Numer ogłoszenia: 70342 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2453338, fax 032 7707435.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Świętochłowicach ul. Chorzowska 36..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Oprzyrządowanie do posiadanego sprzętu firmy Olympus lub tożsamych w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet II - Akcesoria do sterylizacji w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet III - Staplery w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet IVA - Klipsy naczyniowe tytanowe w ilościach, asortymencie i typach określonych w Załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet IVB - Klipsy naczyniowe tytanowe w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet V - Siatki chirurgiczne w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet VI - Ogólny sprzęt medyczny w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet VII - Rurki, cewniki, dreny w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet VIII - Rękawice w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet IX - Drobny sprzęt medyczny w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet X - Elektromedycyna w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet XIA - Sprzęt anestezjologiczny w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet XIB - Sprzęt anestezjologiczny w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet XII - Próżniociągi w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet XIII - Narzędzia laryngologiczne w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet XIV - Narzędzia chirurgiczne w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet XV - Drenaż klatki w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1.Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet XVI - Akcesoria do tomografu w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet XVII - Kaniula donosowa w ilościach, asortymencie i typach określonych w załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Zamawiający może w każdej chwili po otwarciu ofert poprosić Wykonawców, którzy złożyli oferty o przesłanie próbek sprzętu medycznego w celu sprawdzenia zgodności oferowanego asortymentu z ofertą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.13.40.00 - Akcesoria endodontyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.40.00 - Akcesoria endodontyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu Oryginalny kod CPV: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Oryginalny kod CPV: 33.15.77.00 - Worki ambu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.77.00 - Worki ambu Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe Oryginalny kod CPV: 25.24.00.00 - Różne produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 21.22.22.10 - Okłady papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.81.00 - Okłady papierowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 19.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 art. 24 ust. 2 pkt 1-4., - spełniają warunki określone w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 - tekst jednolity) - Załącznik nr 3. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 - tekst jednolity) - Załącznik nr 4. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego należy złożyć inne dokumenty za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9. Wykaz wykonanych - wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie ( załącznik nr 5). 10. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP oferowanego sprzętu zgodne z Ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. nr 93, poz. 896 ), a mianowicie: - deklarację zgodności; - certyfikat wystawionego przez jednostkę notyfikowaną; - zgłoszenie wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych. 11. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osoba podpisana nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w; 1) pkt 4,6 i 7- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i b oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zatwierdzającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej Świętochłowice ul. Chorzowska 38, 41- 605 Świętochłowice pok. nr 18..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Zespół Opieki Zdrowotnej Świętochłowice ul. Chorzowska 38 - sekretariat pok. nr 18..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do posiadanego sprzętu firmy Olympus lub tożsamych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do sterylizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 21.22.22.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy naczyniowe tytanowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet IV B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy naczyniowe tytanowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki chirurgiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny sprzęt medyczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki, cewniki, dreny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.14.11-4, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.15.77.00-2, 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet VIII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet IX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 25.24.00.00-5, 21.22.22.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet X.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektromedycyna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet XI A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt anestezjologiczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XI B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt anestezjologiczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet XII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Próżniociągi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet XIII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet XIV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet XV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drenaż klatki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet XVI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do tomografu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet XVII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula donosowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie w zestaw endoskopowy Pracowni Endoskopii Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Zakup i dostawa toru wizyjnego 4K ICG z zestawem narzędzi laparoskopowych dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.