eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Zakup sprzętu komputerowego, w tymzakup licencji bezpieczeństwa, serwera komputerów z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Ząbkowice Śląskie: Zakup sprzętu komputerowego, w tym: zakup licencji bezpieczeństwa, serwera komputerów z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 70303 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18153 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74 8155445.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, w tym: zakup licencji bezpieczeństwa, serwera komputerów z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, w tym: serwer z oprogramowaniem serwerowym 1 szt., licencja na program antywirusowy- odnowienie dla 65 szt. , dokupienie 25 szt. oprogramowanie do odzyskiwania danych - 1 licencja, program do wykonywania archiwizacji(backupu) danych - 1 szt., subskrypcja usług bezpieczeństwa dla urzędu sonicwall NSA 2400- 1 szt. , drukarka laserowa - 5 szt., drukarka igłowa - 1 szt., dysk twardy wewnętrzny- 1 szt., dysk twardy zewnętrzny - 1 szt., laminator- 1 szt., skaner A3- 1 szt., bindownica elektryczna- 1 szt., komputery stacjonarne- 10 szt., monitory- 10 szt., laptop z systemem operacyjnym - 1 szt., płyta Głowna- 5 szt., myszki i klawiatury- 10 szt., 10 szt. pendrive- 20 szt., zasilacz komputerowy- 4 szt., oprogramowanie- Pakiet biurowy- 10 szt. oprogramowanie - System operacyjny- 10 szt. Oprogramowanie- System operacyjny- 2 szt. Zamawiający udziela zamówienia w częściach: Część I: drukarka laserowa - 5 szt., drukarka igłowa - 1 szt., dysk twardy wewnętrzny- 1 szt., dysk twardy zewnętrzny - 1 szt., laminator- 1 szt., skaner A3- 1 szt., bindownica elektryczna- 1 szt., komputery stacjonarne- 10 szt., monitory- 10 szt., laptop z systemem operacyjnym - 1 szt., płyta Głowna- 5 szt., myszki i klawiatury- 10 szt., 10 szt. pendrive- 20 szt., zasilacz komputerowy- 4 szt., oprogramowanie- Pakiet biurowy- 10 szt. oprogramowanie - System operacyjny- 10 szt. Oprogramowanie- System operacyjny- 2 szt. Część II: licencja na program antywirusowy- odnowienie dla 65 szt. , dokupienie 25 szt. oprogramowanie do odzyskiwania danych - 1 licencja, program do wykonywania archiwizacji(backupu) danych - 1 szt., subskrypcja usług bezpieczeństwa dla urzędu sonicwall NSA 2400- 1 szt. Część III:serwer z oprogramowaniem serwerowym 1 szt., Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na każdą z części lub na daną cześć zamówienia. Przez dostawę należy rozumieć dowóz, a także rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Inwestora. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Zamawiający wskaże osobę upoważnioną do odbioru dostawy. Dostawa w/w materiałów musi się odbyć w terminie nie później niż do 14 dni od dnia złożenia zamówienia. Zamawiane materiału muszą być dostarczone w opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie przed mechanicznym uszkodzeniem w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone materiały były fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i oryginalnie zapakowane, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm jakościowych zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. Zamieszczony w Specyfikacji Technicznej opis przedmiotu określa wymagania minimalne dla każdej z części. W przypadku, gdy wykonawca oferuje sprzęt o parametrach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w formularzu oferty w kolumnie potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z opisem (załącznik do SIWZ) wpisuje TAK. Zamawiający zaakceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub wyższych od wymaganych. W takim wypadku w formularzu oferty (załącznik do SIWZ) Wykonawca wskazuje równoważność lub wyższość proponowanego rozwiązania. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane będą znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wykonawca zobowiązany jest do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zaoferowany sprzęt wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego na koszt własny. W dniu dostawy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty gwarancyjne na dostarczone urządzenia. Oferowany sprzęt musi być kompatybilny z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym. Oferowany sprzęt i oprogramowanie musi posiadać szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji oraz karty katalogowe producenta. Wymagane dokumenty winny być przedłożone w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone i podpisane przez wykonawcę. W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem lub licencją. Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi dla elementów przedmiotu zamówienia został określony każdorazowo w Specyfikacji Technicznej oraz w projekcie umowy. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. 907 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania min. takich samych parametrów technicznych, jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego obowiązany jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie powyższe wymogi są wiążące zarówno dla Zamawiającego jak i dla Wykonawcy. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny słownik zamówień 30.21.31.00-6 Komputery przenośne 48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CPU ZETO, UL. POWSTACÓW WIELKOPOLSKICH 20, 58-500 JELENIA GÓRA, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105574,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54118,11

  • Oferta z najniższą ceną: 48492,75 / Oferta z najwyższą ceną: 63968,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: SERWER Z OPROGRAMOWANIEM SERWEROWYM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SINEL, UL. PODWALE 75, 50-449 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105574,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8474,70

  • Oferta z najniższą ceną: 8474,70 / Oferta z najwyższą ceną: 13382,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.