eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa aparatury i urządzeń na potrzeby laboratorium WIOŚ w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-06

Gdańsk: Dostawa aparatury i urządzeń na potrzeby laboratorium WIOŚ w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 70267 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47151 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i urządzeń na potrzeby laboratorium WIOŚ w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa do siedziby Zamawiającego następującej aparatury i urządzeń: analizator metali ICP OES (cz. I)- 1 szt., miernik pól elektromagnetycznych (cz. II) - 1 szt., chłodziarka laboratoryjna (cz. III) - 1 szt., zmywarka laboratoryjna (cz. III) - 1 szt. Aparatura i urządzenia muszą być wyprodukowane w 2016r. 2. Montaż, zainstalowanie, uruchomienie i zaprogramowanie (skonfigurowanie), zgodnie z życzeniem Zamawiającego, wymienionej w pkt. 1 aparatury i urządzeń w siedzibie Zamawiającego tj. w WIOŚ w Gdańsku lub Delegaturze WIOŚ z siedzibą w Słupsku. 3. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonej aparatury i urządzeń. Zakres i tematyka szkoleń dostosowana (uzależniona) będzie do rodzaju przedmiotu zamówienia. Dla urządzenia wchodzącego w skład części I, po jego zainstalowaniu i uruchomieniu, przeprowadzenie szkolenia aplikacyjnego mającego na celu opracowanie i wdrożenie procedur badawczych dla analitów badanych w laboratorium Zamawiającego takich jak: wody morskie, wody rzeczne, wody jeziorne, ścieki, mineralizaty - pyłów, gruntów i odpadów. Szkolenia dla elementów wchodzących w skład części I i II odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku natomiast dla przedmiotu zamówienia określonych w części III - w siedzibie Delegatury WIOŚ w Słupsku. Szczegóły dotyczące wymiaru czasowego, zakresu i tematyki szkolenia dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, opisano w rozdziale III pkt. 2 siwz. 4. Przeprowadzenie przez autoryzowany serwis, w okresie gwarancji zadeklarowanej w ofercie Wykonawcy, w siedzibie Zamawiającego i w terminie z nim uzgodnionym, corocznych, bezpłatnych dla Zamawiającego przeglądów technicznych dla analizator metali ICP OES i zmywarki laboratoryjnej. Obejmować one będą wszystkie koszty związane z wymaganymi wymianami części lub podzespołów, regulacjami, kalibracjami, itp., jak również dojazdem, zakwaterowaniem pracownika(ów), robocizną i koniecznymi materiałami. 5. Zamawiający wymaga aby minimalny okres gwarancji, na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, wynosił 24 miesiące. Maksymalny, premiowany okres gwarancji wynosi 48 mies. 6. Wykonawca potwierdzi wymagane przez Zamawiającego parametry przedmiotu zamówienia: a) stosownymi opisami, którymi dla Zamawiającego będą m.in. zał. nr 13-16 do siwz a także instrukcje obsługi lub prospekty lub foldery lub katalogi lub schematy techniczne lub wyciągi z dokumentacji technicznej, itp., b) zaświadczeniami niezależnych podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, potwierdzającymi, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom i specyfikacjom technicznym, którymi dla Zamawiającego będą certyfikaty np. certyfikat ISO lub atesty, lub deklaracje zgodności producenta np. deklaracja zgodności CE, itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym 51.43.00.00 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Analizator metali ICP OES - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MS Spektrum Sp. j., ul. Lubomira 4/4, 04-002 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 309264,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 264327,00

  • Oferta z najniższą ceną: 264327,00 / Oferta z najwyższą ceną: 264327,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Miernik pól elektromagnetycznych - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CommTest Kazimierz Kuś, ul. Ogrodowa 1b, 05-092 Kiełpin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53886,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48093,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48093,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48093,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zmywarka laboratoryjna (1 szt.)+ chłodziarka laboratoryjna (1 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VWR International Sp. z o.o., ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47134,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60008,75

  • Oferta z najniższą ceną: 60008,75 / Oferta z najwyższą ceną: 68059,59

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.