eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa aparatury i urządzeń na potrzeby laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-27

Gdańsk: Dostawa aparatury i urządzeń na potrzeby laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 47151 - 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska , ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.wios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i urządzeń na potrzeby laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa do siedziby Zamawiającego następującej aparatury i urządzeń: analizator metali ICP OES (cz. I)- 1 szt., miernik pól elektromagnetycznych (cz. II) - 1 szt., chłodziarka laboratoryjna (cz. III) - 1 szt., zmywarka laboratoryjna (cz. III) - 1 szt. Aparatura i urządzenia muszą być wyprodukowane w 2016r. 2. Montaż, zainstalowanie, uruchomienie i zaprogramowanie (skonfigurowanie), zgodnie z życzeniem Zamawiającego, wymienionej w pkt. 1 aparatury i urządzeń w siedzibie Zamawiającego tj. w WIOŚ w Gdańsku lub Delegaturze WIOŚ z siedzibą w Słupsku. 3. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonej aparatury i urządzeń. Zakres i tematyka szkoleń dostosowana (uzależniona) będzie do rodzaju przedmiotu zamówienia. Dla urządzenia wchodzącego w skład części I, po jego zainstalowaniu i uruchomieniu, przeprowadzenie szkolenia aplikacyjnego mającego na celu opracowanie i wdrożenie procedur badawczych dla analitów badanych w laboratorium Zamawiającego takich jak: wody morskie, wody rzeczne, wody jeziorne, ścieki, mineralizaty - pyłów, gruntów i odpadów. Szkolenia dla elementów wchodzących w skład części I i II odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku natomiast dla przedmiotu zamówienia określonych w części III - w siedzibie Delegatury WIOŚ w Słupsku. Szczegóły dotyczące wymiaru czasowego, zakresu i tematyki szkolenia dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, opisano w rozdziale III pkt. 2 siwz. 4. Przeprowadzenie przez autoryzowany serwis, w okresie gwarancji zadeklarowanej w ofercie Wykonawcy, w siedzibie Zamawiającego i w terminie z nim uzgodnionym, corocznych, bezpłatnych dla Zamawiającego przeglądów technicznych dla analizator metali ICP OES i zmywarki laboratoryjnej. Obejmować one będą wszystkie koszty związane z wymaganymi wymianami części lub podzespołów, regulacjami, kalibracjami, itp., jak również dojazdem, zakwaterowaniem pracownika(ów), robocizną i koniecznymi materiałami. 5. Zamawiający wymaga aby minimalny okres gwarancji, na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, wynosił 24 miesiące. Maksymalny, premiowany okres gwarancji wynosi 48 mies. 6. Wykonawca potwierdzi wymagane przez Zamawiającego parametry przedmiotu zamówienia: a) stosownymi opisami, którymi dla Zamawiającego będą m.in. zał. nr 13-16 do siwz a także instrukcje obsługi lub prospekty lub foldery lub katalogi lub schematy techniczne lub wyciągi z dokumentacji technicznej, itp., b) zaświadczeniami niezależnych podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, potwierdzającymi, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom i specyfikacjom technicznym, którymi dla Zamawiającego będą certyfikaty np. certyfikat ISO lub atesty, lub deklaracje zgodności producenta np. deklaracja zgodności CE, itp..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym 51.43.00.00 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie opisuje dokonywania oceny spełniania warunku. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby spełnić warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca(y), dla każdej z części przedmiotu zamówienia, wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy (aparatu, urządzenia), rodzajowo odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia: a) dla części I - 2 dostawy analizatora metali ICP OES, każda o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto, b) dla części II - 2 dostawy miernika pól elektromagnetycznych, każda o wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł brutto, c) dla części III - 2 dostawy zmywarki laboratoryjnej lub 2 dostawy obejmujące zmywarkę i chłodziarkę, każda o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto. Ocena spełniania wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1, pkt. 1.2. tj. wykazu wykonanych (wykonywanych) głównych dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i odstępuje od opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca(y) wykazał, że dysponuje lub będzie dysponować przy realizacji zamówienia, osobami spełniającymi następujące wymogi: 1) dla części I - minimum dwoma osobami: a) jedną osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie montażu, instalacji, uruchamiania, konfigurowania parametrów pracy aparatury, urządzeń laboratoryjnych, b) jedną osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie przeprowadzenia szkoleń aplikacyjnych, o których mowa w rozdziale III ust. 2 pkt. 2.1.1. 2) dla części II i III minimum jedną osobą posiadającą 2 letnie doświadczenie w zakresie montażu, instalacji, uruchamiania, konfigurowania parametrów pracy aparatury, urządzeń laboratoryjnych. Ocena spełniania wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w rozdziale VII, ust. 1, pkt. 1.3. tj. wykazu osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Ocena spełniania wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom siwz i zapewnia odpowiednią jakość realizowanego zamówienia, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) opisów produktów stanowiących przedmiot zamówienia, którymi dla Zamawiającego będą m.in. zał. nr 13-16 do siwz a także instrukcje obsługi lub prospekty lub foldery lub katalogi lub schematy techniczne lub wyciągi z dokumentacji technicznej oferowanych urządzeń, b) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty (urządzenia) odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zaświadczeniami tymi będą dla Zamawiającego deklaracje zgodności producenta - w tym deklaracja zgodności CE, lub certyfikaty - w tym certyfikaty ISO, lub atesty, itp. Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa w ust. 6 lit. b, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Złożone z ofertą dokumenty(materiały), wymienione w ust. 6, winny zapewnić Zamawiającemu na ich podstawie, możliwość samodzielnej weryfikacji spełniania, przez przedmiot zamówienia, stawianych wymogów, parametrów technicznych i sprzętowych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Przykładowy formularz zobowiązania spełniający wymogi Zamawiającego stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w siwz, powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w rozdziale VII ust. 17 pkt. 17.7. (26 ust. 2b uPzp), a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia ich z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu chyba, że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej i mieć formę pisemną. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Jeżeli Wykonawca dołączy do oferty kserokopię pełnomocnictwa, musi być ono uwierzytelnione przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Długość okresu gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin i zakres realizacji przedmiotu umowy, b) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości wykonania lub należytego wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z siwz i innymi dokumentami - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie terminu i zakresu realizacji przedmiotu umowy, c) zmiany parametrów technicznych i funkcjonalnych przedmiotu umowy nie przewidzianych w umowie i siwz, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane parametry techniczne lub funkcjonalność urządzeń, są równorzędne lub lepsze od opisanych w siwz - po akceptacji zmian przez Zamawiającego, d) w przypadku wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji przedmiotu umowy, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, e) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany tej stawki - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia ryczałtowego za całość lub część realizowanego zadania uwzględniającej zmianę wysokości podatku VAT. 2. W przypadkach określonych w pkt. 1 Strony mogą ustalić nowy termin i zakres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji przedmiotu umowy, okres przesunięcia terminu zakończenia (wykonania) przedmiotu umowy lub jego części, będzie równy okresowi przerwy lub przestoju. 3. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 1 zostaną dokonane na podstawie protokołów zawierających uzasadnienie zmian, podpisanych przez strony i wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wios-gdansk.bip.gov.pl lub www.gdansk.wios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Gdańsku, Trakt Św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Gdańsku, Trakt Św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, I p., pok. 37 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.