eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu indywidualnej diagnozy społeczno - zawodowej uczestników projektu (osób bezrobotnych/nieaktywnych zawodowo, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej oraz zagrożonych wykluczeniem społecznym) i ustaleniu kierunków reintegracji społecznej przy uwzględnieniu sytuacji osobistej, rodzinnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Tarnów: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu indywidualnej diagnozy społeczno - zawodowej uczestników projektu (osób bezrobotnych/nieaktywnych zawodowo, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej oraz zagrożonych wykluczeniem społecznym) i ustaleniu kierunków reintegracji społecznej przy uwzględnieniu sytuacji osobistej, rodzinnej
Numer ogłoszenia: 70023 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44853 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie, Al. Matki Bożej Fatimskiej 9, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 20 20, faks 14 688 20 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu indywidualnej diagnozy społeczno - zawodowej uczestników projektu (osób bezrobotnych/nieaktywnych zawodowo, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej oraz zagrożonych wykluczeniem społecznym) i ustaleniu kierunków reintegracji społecznej przy uwzględnieniu sytuacji osobistej, rodzinnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu indywidualnej diagnozy społeczno - zawodowej uczestników projektu (osób bezrobotnych/nieaktywnych zawodowo, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej oraz zagrożonych wykluczeniem społecznym) i ustaleniu kierunków reintegracji społecznej przy uwzględnieniu sytuacji osobistej, rodzinnej, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Wykonawca opracuje autorskie narzędzie do przeprowadzenia diagnozy społeczno - zawodowych uczestników z uwzględnieniem: - sytuacji rodzinnej i osobistej, w tym przyczyn aktualnej sytuacji życiowej, - potencjału uczestnika oraz szans występujących w środowisku (w tym m. in. w środowisku rodzinnymi) na wzmocnienie aktywności i samodzielności lub przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu, - ograniczeń występujących po stronie uczestnika lub barier w środowisku (w tym m.in. w środowisku rodzinnym) powodujących trudności we wznowieniu aktywności i samodzielności lub w przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu, - czynników, które spowodowały pojawienie się problemu u uczestnika oraz działań podejmowanych w celu przeciwdziałania tej sytuacji oraz wzmacniających aktywność i samodzielność życiową, zawodową lub przeciwdziałających wykluczeniu społecznemu oraz przyczyn niepowodzeń, b) w przypadku czynników, o których mowa w lit. a Wykonawca weźmie pod uwagę co najmniej: kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, dodatkowe umiejętności i zainteresowania, stan zdrowia oraz możliwości psychofizyczne uczestników, c) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu narzędzie, o którym mowa w lit. a w terminie do pięciu dni od dnia zawarcia umowy, 2) indywidualna diagnoza, o której mowa w pkt 1 zostanie sporządzana na podstawie przeprowadzonego z uczestnikiem doradztwa (spotkania). Celem indywidualnej diagnozy będzie wybór instrumentów aktywnej integracji - wskazanych w realizowanym przez Zamawiającego projekcie, 3) indywidualną diagnozą zostanie objętych, z zastrzeżeniem pkt 4: a) do 60 uczestników projektu, objętych narzędziem kontraktu socjalnego (diagnoza powinna określić dla każdego uczestnika co najmniej trzy instrumenty aktywnej integracji, tj. społecznej, edukacyjnej/zawodowej, zdrowotnej) oraz b) do 120 uczestników projektu - Programu Aktywności Lokalnej - w zależności od wyników diagnozy powinna ona wskazać co najmniej jeden lub co najmniej dwa instrumenty aktywnej integracji, tj. społecznej, edukacyjnej, zawodowej, 4) Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy przeprowadzenia indywidualnej diagnozy, o której mowa w pkt 1 dodatkowo wskazanych przez Zamawiającego uczestników - łącznie do 30 uczestników (objętych narzędziem kontraktu socjalnego lub uczestników Programu Aktywności Lokalnej), 5) łącznie diagnozą może zostać objętych do 210 uczestników, 6) Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu indywidualnej diagnozy - w formie pisemnej, w stosunku do każdego skierowanego przez Zamawiającego uczestnika, w której Wykonawca wskaże instrumenty aktywnej integracji, zgodnie z zapisami pkt 1 -4, 7) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia karty usługi doradczej dla każdego uczestnika, potwierdzającej odbycie doradztwa, o którym mowa w pkt 2, 8) doradztwo dla każdego uczestnika powinno trwać przynajmniej 60 minut (jedną godzinę). 2. Usługa będzie realizowana sukcesywnie - od dnia zawarcia umowy do 28 listopada 2014 r., przy czym: 1) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 usługa realizowana będzie od dnia zawarcia umowy do 13 czerwca 2014 r., 2) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 usługa realizowana będzie do 28 listopada 2014 r. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby uczestników diagnozy. Zmniejszenie liczby uczestników nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe. 4. Doradztwo, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w pomieszczeniach zajmowanych przez Zamawiającego - Tarnów, ul. Juliana Goslara 5 lub w innych pomieszczeniach zajmowanych przez Zamawiającego na terenie miasta Tarnowa - udostępnionych Wykonawcy - w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. poniedziałek pomiędzy godziną 7.30 - 18.00, wtorek - piątek - pomiędzy godziną 7.30 - 15.30. 5. Wykonawca będzie informowany przez Zamawiającego o terminie przeprowadzenia doradztwa z czterodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający będzie informował uczestnika o miejscu i terminie przeprowadzenia doradztwa. Za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy dopuszczalne jest ustalenie wcześniejszego terminu przeprowadzenia doradztwa. W przypadku niestawienia się uczestnika w wyznaczonym terminie, Zamawiający może wyznaczyć uczestnikowi drugi (ostateczny) termin przeprowadzenia doradztwa i poinformuje o tym Wykonawcę, który będzie zobowiązany do przeprowadzenia doradztwa - w terminie i na zasadach określonych w zdaniu pierwszym lub drugim. 6. Nie dopuszcza się prowadzenia doradztwa (spotkania) drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności wobec Wykonawcy za niestawienie się uczestnika w wyznaczonym terminie, a Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się uczestnika. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu indywidualnej diagnozy, wraz z kartą usługi doradczej oraz wypełnionego przez uczestnika formularza narzędzia, o którym mowa w ust. 1 - w terminie do pięciu dni od przeprowadzenia doradztwa, o którym mowa w ust. 5. 9. Wykonawca zobowiązany do informowania uczestników o tym, że usługa jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o tym, że doradztwo (spotkanie) jest współfinansowane ze środków, o których mowa w zdaniu pierwszym powinna znaleźć się w miejscu prowadzenia doradztwa (spotkania). 10. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczania na wszelkich materiałach i dokumentach związanych z prowadzeniem usługi, o której mowa w ust. 1 logotypów zgodnych z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego dostępnymi na stronie internetowej http://www.pokl.wup-krakow.pl. oraz stosowania logo Unii Europejskiej z obowiązującymi podpisami (Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny) oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją zamówienia. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31 grudnia 2020 r., Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego o miejscu archiwizacji w/w dokumentów. W przypadku konieczności przedłużenia terminu 31 grudnia 2020 r. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym na piśmie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 pn. Stawiamy na aktywność. Działania aktywizujące klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr sp. z o.o, Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27350,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18690,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.