eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla uczestników projektu systemowego My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Zwoleń: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla uczestników projektu systemowego My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 70021 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50813 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu, ul. Wojska Polskiego 78, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 676 3623, faks 48 676 36 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla uczestników projektu systemowego My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego szkolenia wyjazdowego z zakresu aktywności zawodowej i społecznej wraz z programem rehabilitacyjno - integracyjnym dla grupy 37 osobowej w tym: 25 osób niepełnosprawnych i 10 ich opiekunów oraz 2 opiekunów grupy ze strony Zamawiającego, będących uczestnikami projektu systemowego My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie 2.Osoby niepełnosprawne biorące udział w wyjeździe, posiadają następujące dysfunkcje wiodące: - upośledzenie narządu ruchu ( wśród uczestników wyjazdu będą osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich i kulach), - choroby psychiczne, - choroby neurologiczne, - choroby układu oddechowego i krążenia, 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694 ze zm.) a w szczególności zapewnić jego uczestnikom: 3.1 W zakresie położenia ośrodka odnośnie wszystkich wyjazdów: a) zakwaterowania w jednym obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym ( dla całej grupy) uprawnionym do realizacji niniejszego zamówienia, zlokalizowanym w odległości max. 300 km od siedziby Zamawiającego ( Zwolenia) ,Zamawiający określił lokalizację ośrodka maksymalnie 300 km od siedziby Zamawiającego biorąc pod uwagę bezpieczeństwo oraz komfort osób niepełnosprawnych biorących udział w niniejszym wyjeździe szkoleniowym z uwagi na to, że są to osoby niepełnosprawne z różnymi schorzeniami również poruszające się na wózkach inwalidzkich. b) wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne, z których korzystać będą uczestnicy m.in. stołówka, baza rekreacyjna, baza zabiegowa itp, powinny być dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ( np. winda, podjazd itp.) 3.2 W zakresie zakwaterowania: a) rozlokowania wszystkich uczestników w pokojach 2 lub 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym ( tj: umywalka, prysznic, wc, z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody) zlokalizowanych na parterze ośrodka, wyposażonych w telewizor z pilotem, telefon, czajnik bezprzewodowy, ręczniki kąpielowe itp. b) w przypadku zakwaterowania na piętrze niezbędne wyposażenie budynku w windę. Wykonawca musi dysponować również salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć z zakresu rozwoju aktywności zawodowej i społecznej. c) wyposażenie pokoi i łazienek w rozwiązania architektoniczne dostosowane do rodzaju niepełnosprawności (np. osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) d)zapewnienie obsługi sprzątającej dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy wyjazdu. Przed podpisaniem umowy z Wykonawcą Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzenie oględzin zaoferowanego ośrodka w którym zostanie zrealizowane niniejsze zamówienie. 3.3 W zakresie wyżywienia: a) 3 posiłki dziennie ( śniadanie, obiad dwudaniowy z deserem i kompotem, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, z zastrzeżeniem iż przyjazd uczestników do ośrodka rozpoczyna się obiadem. b) w przypadku osób wymagających zastosowania specjalistycznej diety, zagwarantowanie zbilansowanych, urozmaiconych posiłków, dostosowanych do rodzaju schorzenia; c) suchy prowiant na czas podróży w dniu wyjazdu i powrotu; d) żywienie uczestników pobytu powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i zasad higieny; 3.4 W zakresie bazy rehabilitacyjno - zabiegowej: a) co najmniej 2 zabiegi dziennie przez min. 10 dni zabiegowych dla każdej osoby niepełnosprawnej, według wskazań lekarza, dostosowane do rodzaju schorzenia lub dysfunkcji, zabiegi realizowane na terenie ośrodka w którym zakwaterowani będą uczestnicy wyjazdu; b) wykwalifikowana kadra rehabilitantów i fizykoterapeutów; c) badania lekarskie na początku i na końcu turnusu osób niepełnosprawnych; d) całodobowa opieka pielęgniarska i lekarska ( lekarz i pielęgniarka na stałe przebywający w ośrodku) e) w przypadku konieczności przewozu uczestnika do szpitala, gwarancja bezpłatnego transportu, opieki pielęgniarskiej lub lekarskiej; 3.5 W zakresie zaplecza rekreacyjno - rozrywkowego: a) kadra gwarantująca prawidłową realizację programu wyjazdu, w tym opiekunowie odpowiedzialni za koordynację pobytu grupy w zakresie obsługi kulturalno- oświatowej; b) bogata oferta zajęć integracyjno - rozrywkowych ( ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki integracyjne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprez); c) zorganizowanie 2-ch wycieczek autokarowych krajoznawczych w tym:uregulowanie wszelkich biletów wstępu, wejściówek opłat parkingowych itp; d) bogata bezpłatna infrastruktura sportowa np.: boiska do piłki siatkowej, koszykowej, wypożyczalnia sprzętu sportowego, wypożyczalnia rowerów, itp.; e) zajęcia związane z przedmiotem zamówienia z uwzględnieniem rodzaju niepełnosprawności osób biorących w nich udział; 3.6 W zakresie transportu: a) przewóz uczestników ze Zwolenia do miejscowości w której położony jest ośrodek, oraz przywóz z ośrodka do Zwolenia po zakończeniu pobytu; b) wykonawca zapewni sprawny technicznie ( posiadający aktualny przegląd techniczny), komfortowo wyposażony autokar z klimatyzacją, toaletą, TV i nagłośnieniem; c) wykonawca zapewni kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdu i aktualne badania lekarskie; d) wykonawca poinformuje zamawiającego o terminie, miejscu i godzinie podstawienia autokaru w dniu wyjazdu ze Zwolenia w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni przed planowanym terminem wyjazdu; e) ubezpieczenia NNW wszystkich uczestników na czas pobytu i przejazdu autokarowego w wysokości 10 tys. zł. przypadających na jednego uczestnika a w razie zaistnienia potrzeby sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego z uczestnikiem jak i w drodze do i z miejsca wyjazdu; f) wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opiekuna grupy podczas wyjazdu i wspierania osób przez cały okres pobytu; 3.7 W zakresie przeprowadzenia szkolenia: a) wykonawca przeprowadzi 40 godz. grupowego szkolenie z zakresu rozwoju aktywności zawodowej i społecznej oraz po 1 godz. indywidualnego doradztwa zawodowego dla każdej osoby niepełnosprawnej) z doradcą zawodowym. b) tematyka szkolenia obejmuje: - umiejętności komunikacji interpersonalnej; - jak podnieść poczucie własnej wartości: - jak wzmocnić pewność siebie; - nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem; - poruszanie się po rynku pracy; - warunki zatrudnienia osób niepełnosprawnych oraz przysługujące im prawa i obowiązki; - nauka konstruowania CV oraz listu motywacyjnego; - nabywanie wiedzy z zakresu autoprezentacji; c) Wykonawca na 5 dni przed planowanym wyjazdem przedstawi zamawiającemu, plan wyjazdu oraz program szkolenia. d)uczestnikom należy zapewnić niezbędne materiały szkoleniowe ( długopis, materiały dydaktyczne z zakresu i tematyki objętej programem szkolenia, notatnik), które zostaną przekazane uczestnikom na własność i należy je wliczyć w cenę szkolenia. e) Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przebiegu szkolenia, wymiaru godzin , potwierdzonego przez trenera, f) w trakcie szkolenia poczęstunek w postaci suszu ciastkowego, napoi, owoców, kawy, herbaty. 3.8 Wymagania dodatkowe, związane z realizacją usługi: a) opłata taksy klimatycznej za wszystkich uczestników, jeżeli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka miejscowości uzdrowiskowej; b) oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy projektu, poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących realizowanego projektu; c) prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazania jej w formie zapisu cyfrowego na płycie CD Zamawiającemu po zakończeniu zrealizowanej usługi; d) zawiadomienie zamawiającego o każdym przypadku przerwania pobytu przez jego uczestnika; e) przekazanie sprawozdania w formie pisemnej po jej zakończeniu zawierającego opis przeprowadzonej usługi oraz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, niezbędnych przy realizacji ww. projektu w tym: - sprawozdania z przeprowadzonej usługi; - dokumentacji fotograficznej; - harmonogramu zajęć, wykazu kadry; - listy uczestników; - listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych; - listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń, oraz kserokopie tych zaświadczeń 9 potwierdzonych za zgodność z oryginałem) - listy potwierdzającej udziału uczestników w programach integracyjnych; - listy potwierdzającej udział uczestników na zajęciach grupowych; - listy potwierdzającej udział uczestników na zajęciach indywidualnych; - potwierdzenie badań lekarskich; - potwierdzenie udziału uczestników na zajęciach rehabilitacyjnych; - ankiety ,wypełnione przez uczestników po zakończeniu szkolenia; f) podane w pkt 1 niniejszego załącznika ilości uczestników są szacunkowe a Zamawiający poda wstępną ilość osób na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Powiadomienie o wstępnej ilości uczestników nastąpi faksem lub pocztą elektroniczną na numer/adres podany przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników i opiekunów może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) i tak: - jeżeli zamawiający zgłosi zmniejszenie ilości uczestników, najpóźniej w dniu wyjazdu , to nie poniesie kosztów umownych świadczeń przewidzianych dla tych uczestników, których nieobecność została zgłoszona; - jeżeli zamawiający nie dokona zgłoszenia o zmniejszeniu ilości uczestników, zapłaci umowną cenę świadczeń przewidzianych dla danej osoby za wszystkie dni trwania usługi; - jeżeli liczba osób zostanie zwiększona Zamawiający, dodatkowo pokryje koszty tych osób zgodnie z e złożoną w niniejszym postępowaniu ofertą. - Każdorazowa zmiana ilości osób uczestników projektu wymagać będzie formy pisemnej w postaci aneksu do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Turystyczne POLTUR Kazimierz Puk, pl. Głowackiego 36, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58426,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50591,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50591,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.