eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › USŁUGI SZKOLENIOWE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-29

Bydgoszcz: USŁUGI SZKOLENIOWE
Numer ogłoszenia: 69880 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie , Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3467090, faks 052 3472098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów szkoleniowych dla osób skazanych, o tematyce: część nr 1: KURS KIEROWCY WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z NAPĘDEM SILNIKOWYM część nr 2: KURS BRUKARZA Beneficjentami są osadzeni odbywający karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Bydgoszczy - Fordonie. Kurs zostanie sfinansowany ze środków pochodzących z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej, w ramach aktywizacji zawodowej osadzonych. 2. Warunki szczegółowe: część nr 1: KURS KIEROWCY WÓZKÓW JEZDNIOWYCH 1) CEL KURSU: uzyskanie uprawnień i kwalifikacji do kierowania wózkami jezdniowymi oraz bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowej 2) ILOŚĆ GODZIN: 67 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut), w tym: - zajęcia teoretyczne: 52 godziny dydaktyczne - praktyczna nauka jazdy wózkami i manewrowania osprzętem: 15 godzin dydaktycznych 3) DZIENNY WYMIAR GODZIN: do 10 godzin dydaktycznych Kurs odbywać się będzie w weekendy (sobota, niedziela). 4) ZAGADNIENIA: Typy stosowanych wózków jezdniowych Budowa i eksploatacja wózków jezdniowych Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami Czynności operatora w trakcie pracy wózkami Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej Wiadomości o dozorze technicznym Bezpieczna obsługa wymiany butli gazowych w wózkach z napędem silnikowym zasilanych gazem 5) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: zajęcia teoretyczne: na terenie Zamawiającego praktyczna nauka zawodu: Zamawiający nie posiada warunków technicznych i terenowych do przeprowadzenia kursu. W związku z tym, wykonawca zapewni odpowiednio przystosowane miejsce do przeprowadzenia zajęć, zlokalizowane na terenie miasta Bydgoszczy. 6) Kurs zakończy się egzaminem UDT celem uzyskania stosownych zaświadczeń kwalifikacyjnych. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do wymiaru ogólnego kursu. 7) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: koszt dojazdu, usługę szkoleniową, egzamin UDT, badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym stanowisku (10 osób + 2 rezerwowe), ubezpieczenie NW uczestników, koszt odzieży roboczej i sprzętu ochronnego, zakup materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia zawodowego oraz materiałów dydaktycznych i piśmienniczych. część nr 2: KURS BRUKARZA 1) CEL KURSU: nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności przygotowujących uczestnika do wykonywania zawodu brukarza 2) ILOŚĆ GODZIN: 100 godzin dydaktycznych / osobę (1 godzina = 45 minut), w tym: - zajęcia teoretyczne: 20 godzin dydaktycznych - zajęcia praktyczne: 80 godzin dydaktycznych 3) DZIENNY WYMIAR GODZIN: 10 godzin dydaktycznych Kurs odbywać się będzie od poniedziałku do piątku. 4) ZAGADNIENIA: Posługiwanie się dokumentacją techniczną Zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska Rysunek zawodowy Materiałoznawstwo i wybrane zagadnienia z maszynoznawstwa Obsługa ręcznych i mechanicznych urządzeń Wykonanie robót ziemnych i podsypek Metody oraz techniki układania bruku wraz z pracami przygotowawczymi i wykończeniowymi Brukowanie nawierzchni z różnych materiałów (kostka brukowa, kamienna, płyty betonowe itp.) 5) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: na terenie Zamawiającego 6) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: usługę szkoleniową, badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym stanowisku (12 osób + 2 rezerwowe), ubezpieczenie NW uczestników, koszt odzieży roboczej i sprzętu ochronnego, zakup materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia zawodowego oraz materiałów dydaktycznych i piśmienniczych. Wartość materiałów do realizacji zajęć praktycznych nie może przekroczyć 40% kosztu kursu. Wykonawca po zakończeniu kursu musi okazać kserokopie faktur lub rachunków potwierdzających zakup materiałów na kwotę zaoferowaną w formularzu ofertowym. 3. Przy prowadzeniu zajęć teoretycznych wymaga się od wykonawcy przygotowania materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie multimedialnej (w postaci prezentacji multimedialnej). 4. Wykonawca zapewnia prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie wykształcenie kierunkowe. 5. Dokumentacja z przebiegu kursu: 1) Wykonawca na zakończenie kursu przeprowadzi ankietę ewaluacyjną oraz dokona analizy uzyskanych wyników, a wnioski z nich przekaże Zamawiającemu razem z protokołem odbioru usługi. 2) Po zakończeniu kursu wykonawca zobowiązany jest do wystawienia każdemu z uczestników zaświadczenia, według wzoru stanowiącego załącznik do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186). 3) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia, zgodnie z zapisami § 21 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186), dokumentacji z przebiegu kursu, w szczególności: a) programu nauczania, który zawiera: - nazwę formy kształcenia, - czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji, - wymagania wstępne dla uczestników, - cele kształcenia i sposoby ich osiągania, z uwzględnieniem zastosowanych metod, - plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar, - treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć, - opis efektów kształcenia, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób i formę zaliczenia. b) dziennika zajęć, zawierającego imiona i nazwiska uczestników, liczbę godzin oraz tematy zajęć, c) protokołu z przeprowadzonego zaliczenia. d) ewidencji wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu zawierającą: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer PESEL, datę wydania dokumentu, numer oraz potwierdzenie odbioru. 4) Wykonawca sprawuje bieżący nadzór nad frekwencją uczestników kursu poprzez sporządzenie imiennej listy obecności słuchaczy opatrzonej ich podpisami. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad przebiegiem i obsługą organizowanego kursu przez cały okres jego trwania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy (załącznik nr 1 do specyfikacji); 2. Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do specyfikacji); 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących sytuacjach: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, 2) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania umowy, 3) zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego, 4) za zgodą Zamawiającego dopuszczalne jest dokonanie zmian wymagań dla kursu, które określono w § 2 pkt 2 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, 85 - 790 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS KIEROWCY WÓZKÓW JEZDNIOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA a) CEL KURSU: uzyskanie uprawnień i kwalifikacji do kierowania wózkami jezdniowymi oraz bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowej b) ILOŚĆ GODZIN: 67 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut), w tym: - zajęcia teoretyczne: 52 godziny dydaktyczne - praktyczna nauka jazdy wózkami i manewrowania osprzętem: 15 godzin dydaktycznych c) DZIENNY WYMIAR GODZIN: do 10 godzin dydaktycznych Kurs odbywać się będzie w weekendy (sobota, niedziela). d) ZAGADNIENIA: Typy stosowanych wózków jezdniowych Budowa i eksploatacja wózków jezdniowych Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami Czynności operatora w trakcie pracy wózkami Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej Wiadomości o dozorze technicznym Bezpieczna obsługa wymiany butli gazowych w wózkach z napędem silnikowym zasilanych gazem e) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: zajęcia teoretyczne: na terenie Zamawiającego praktyczna nauka zawodu: Zamawiający nie posiada warunków technicznych i terenowych do przeprowadzenia kursu. W związku z tym, wykonawca zapewni odpowiednio przystosowane miejsce do przeprowadzenia zajęć, zlokalizowane na terenie miasta Bydgoszczy. f) Kurs zakończy się egzaminem UDT celem uzyskania stosownych zaświadczeń kwalifikacyjnych. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do wymiaru ogólnego kursu. g) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: koszt dojazdu, usługę szkoleniową, egzamin UDT, badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym stanowisku (10 osób + 2 rezerwowe), ubezpieczenie NW uczestników, koszt odzieży roboczej i sprzętu ochronnego, zakup materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia zawodowego oraz materiałów dydaktycznych i piśmienniczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS BRUKARZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA a) CEL KURSU: nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności przygotowujących uczestnika do wykonywania zawodu brukarza b) ILOŚĆ GODZIN: 100 godzin dydaktycznych / osobę (1 godzina = 45 minut), w tym: - zajęcia teoretyczne: 20 godzin dydaktycznych - zajęcia praktyczne: 80 godzin dydaktycznych c) DZIENNY WYMIAR GODZIN: 10 godzin dydaktycznych Kurs odbywać się będzie od poniedziałku do piątku. d) ZAGADNIENIA: Posługiwanie się dokumentacją techniczną Zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska Rysunek zawodowy Materiałoznawstwo i wybrane zagadnienia z maszynoznawstwa Obsługa ręcznych i mechanicznych urządzeń Wykonanie robót ziemnych i podsypek Metody oraz techniki układania bruku wraz z pracami przygotowawczymi i wykończeniowymi Brukowanie nawierzchni z różnych materiałów (kostka brukowa, kamienna, płyty betonowe itp.) e) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: na terenie Zamawiającego f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: usługę szkoleniową, badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym stanowisku (12 osób + 2 rezerwowe), ubezpieczenie NW uczestników, koszt odzieży roboczej i sprzętu ochronnego, zakup materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia zawodowego oraz materiałów dydaktycznych i piśmienniczych. Wartość materiałów do realizacji zajęć praktycznych nie może przekroczyć 40% kosztu kursu. Wykonawca po zakończeniu kursu musi okazać kserokopie faktur lub rachunków potwierdzających zakup materiałów na kwotę zaoferowaną w formularzu ofertowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Materiały szkoleniowe - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.